Terug naar overzicht
Een limousine is heel mooi en vrij goedkoop ivm andere auto's. Maar... denk wel aan volgende 2 minpuntjes.1 De ruiten zijn gekleurd, jij kan naar buiten kijken, maar de mensen zullen jullie niet zien zitten. Als je toekomt of wegrijdt dan zullen jullie zwaaien naar de mensen, maar ze zullen jullie niet zien!2 Met een trouwjurk aan is het niet ideaal om erin en eruit te kruipen. Het is leuk, maar gemakkelijk????Groetjes
Hoi WendyWij zijn ook aan het informeren voor een limo. Wanneer trouwen jullie?Wij zijn al eens gaan kijken in Oostakker en daar vroegen ze 300,00 euro voor 3 uur met een fles champagne en minimale begeleiding. Maar de prijs gaat opslaan omdat ze een nieuwe limo kopen...Je moet er eens gaan inzitten als je dat wil om te weten of het makkelijk is of niet. Wij zijn daar in 2 limo's geweest en de nieuwe was idd niet zo makkelijk om in te stappen als de oude. Het zal met een trouwkleed idd niet zo simpel zijn, maar dat willen we er gerust bijnemen.De ruiten zijn idd geblindeerd en dat vinden we wel gemakkelijk. Eenmaal we getrouwd zijn en vertrekken aan de kerk, zullen wij achteraan zitten en kan je het raampje naar beneden doen om te zwaaien...Je moet dus zelf een beetje kiezen wat je wil...Ik wou in een limo trouwen, want in zo'n auto ga je geen 2 keer stappen... Ik had daar altijd van getrouwd.GroetjesVeroniek20 07 2007
hey, je moet eens zien op www.limo.be , deze is ook in deurne en toch wat goedkoper.375 euro voor 4 uur en 50 euro per overuur,voor de witte limo, voor de zwarte 250.Wij gaan deze firma nemengroetjes Martine05/05/2007
hoi,een limo is inderdaad wel leuk op zich, maar alles behalve practisch als er buiten jullie zelf nog andere mensen mee moeten ( ouders, getuigen, bruidskindjes), dan is het echt heel lastig om comfortabel en in de juiste volgorde in- en uit te stappen.groetjesPeggy
Hey iedereen,bedankt voor de reacties. Ja ik weet dat het ook zo z'n nadelen heeft om een limo te nemen, maar voor ons was het verver eigenlijk niet zo belangrijk.Wij wilden eigenlijk gewoon auto's van de ouders en kennissen nemen (audi's en bmw'w) maar mijn ouders hadden liever dat we "echt" vervoer namen en hebben dan voorgesteld om dat te betalen. En ja, een limo is dan wel goedkoper dan 4 aparte wagens huren hé.groetjes,Wendy2/06/2007