Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Al een maand een getrouwde happy vrouw

  20-5-2012 19:55:58
eindelijk heb ik eventjes tijd om mijn huwelijksverslagje te posten.

De dag begon al vroeg in de morgen. We hadden beiden weinig geslapen...
Een badje genomen en dan richting kapster. dan naar mijn ouders om mijn trouwjurk die hangde daar in bewaring tot de grote dag. Om 10 u stond mijn lieve buurvrouw Anissa klaar om mij te sminken. Dan mijn trouwjurk en juwelen (die mijn collega maakte) aangetrokken en vertrokken om trouwfoto's te nemen.
Om 14u waren we terug thuis om dan later met de vw kever foto's te nemen maar helaas regende het enorm en hebben we dat dan maar uitgesteld.
Om 15u kwamen onze ouders aan bij ons thuis waren we nog even klinkten met een glaasje.
Ik heb toen ook mijn verrassing gegeven aan mijn schat: een mooie grote ballon met daarin een Luchtballonvaart.
Om 16u werden we dan verwacht in het stadhuis. Enkele lieve mensen stonden ons daar al op te wachten om ons het jawoord te horen geven. (SUPERLIEF).
Om 17.15u werden we al verwacht in de feestzaal Salons Ten Boogaarde.
We bewonderden nog eerst onze feestzaal waar ons tafeltheme harten waren (zelfgemaakte chocoladeharten in verschillende kleuren -> iedere gast kreeg toen ik plastieken hart met gekleurde snoepjes).

Om 17.30u kwamen de eerste gasten aan en om 19.30u waren de avondgenodigden van de partij.
Iedereen was onder de indruk van onze trouwkledij. Mijn collega stond zelfs minuten te kijken met de woorden:: oooooooooooooh je bent prachtig net een prinsesje!
Om 20.30u mochten we de feestzaal intreden op het liedje Safri Duo... toen kreeg ik het moeilijk!
Het eten was lekker en ondertussen deelden we onze bedankjes uit: kleine cavaflesjes met een foto.

Iedereen was lovend.
Toen hebben wij de ouders en getuigen bedankt en toen kwam mijn broer met zijn cadeau! Amai de tranen stonden in onze ogen. een zelfgemaakt kader met onze namen en een hart allemaal in euromuntjes!

dan mochten we onze zelfgemaakte ijsstaart aansnijden

en dan mochten we onze openingsdans inzetten. Het was geen gewone openingsdans........
Een mix van mooie liedjes die begon met een slow en dan meer dans en eindigde terug in slow (filmpje volgt nog op You Tube) en daar hadden we toch ietswat zenuwen bij om niet op onze bek te gaan... Ik hoorde enkel de muziek en zag enkel mijn schat! Alles ging perfect, geen foutjes enkel GENIETEN! toen mochten we vermenigvuldigen met de ouders. Toen begon het gefluit! Mijn schoonpa zwierde me daar Amai! Het feest is geëinigd om 5.15u en iedereen was tevreee en dat deed ons enorm deugd!
Het was een ZALIGE dag die veel te snel voorbij vloog maar we hebben prachtige herinneren!

en dan konden we nagenieten op onze honeymoon in Hurghada

fotograaf: ANGIA (superbedankt -> Zalige fotografe met mooie foto's)
feestzaal: Salons ten Boogaerde
trouwjurk Linea Raffaelli B12 set 23 (spaanse kleed)
-> gehaald bij Cony in Aalter! Superwinkel want trouwkostuum hebben we daar ook gekocht!
Mijn man was net een manequin!
Trouwringen: Fedi di oro
trouwboeketje


Nogmaals wil ik iedereen bedanken!

Evelyn
20-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2235


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik20-5-2012 20:06:49

Dikke proficiat!



sven
10-8-2012
 Meld misbruik20-5-2012 20:13:56

helaba

dikke proficiat zag er schitterend uit

grtjs vanessa



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik20-5-2012 20:15:31

proficiat, je straalde echt!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik20-5-2012 20:39:15

Oh, heel mooi!
Proficiat en veel geluk in de toekomst!

groetjes



Gwen
21-4-2012
 Meld misbruik20-5-2012 20:59:36

Super mooi, proficiat!



Claudia
13-10-2012
 Meld misbruik20-5-2012 21:04:36

Heel mooi! Proficiat!!



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik21-5-2012 11:43:49

Proficiat!!



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik21-5-2012 13:22:56

Wat prachig allemaal, dikke proficiat!



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik21-5-2012 13:29:01

een hele dikke proficiat!
leuk verslagje en hele toffe foto's!
nog heel veel geluk samen!



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik27-5-2012 15:26:37

wauw foto's zien er prachtig uit! proficiat!



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik16-1-2013 17:56:02

hey proficiaat wel wa laat maar toch ik kan wel de fotos niet zien spijtig



Evelyn
20-4-2012
 Meld misbruik19-1-2013 19:01:39

Fabienne, blijkbaar hebben ze mijn foto's verwijderen....


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info