Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ontwaakt uit de trouwroes!!!! verslagje 18 mei 2012

  20-5-2012 15:51:02
Hey iedereen!
Hierbij een verslagje van onze dag!
Ik dacht dat ik heel de dag super zenuwachtig zou rondlopen en niets was minder waar ik heb geen sec. stress gehad.
Het is voor ons allemaal al woe 16 mei begonnen.
De dag dat ze de tent kwamen opstellen en alle meubels kwamen leveren.
Er is super hard gewerkt geweest alles stond klaar om 15u
Donderdag 17 mei hebben we nog de rode loper gelegd in de tuin. Dat was nog wel wat werk want onze rode loper was 45 meter lang. Nog 2 kaasplanken gemaakt voor bij het dessertenbuffet en s'avonds kwam de kapster speciaal naar ons thuis om mijn haar en dat van mijn schoonmama in de "rollen" te komen zetten.
Zo moesten we de dag zelf niet te vroeg naar de kapper. Enige nadeel was dat we met die "rollen" moesten slapen.
Maar verbazingwekkend ging dat wel goed. Mijn toekomstige was bij zijn grootmoeder gaan slapen. En mijn schoonmama is bij mij blijven slapen aangezien we samen naar dezelfde kapper gingen.
Vrijdag 18 mei
Ik ben wakker geworden door de wekker om 5u45. Dus wakker gelegen heb ik niet :-)
Om 6u15 belde de visagiste al aan.
Ik was direct aan de beurt en daarna mijn schoonmama.
Om 7u30 zijn we bij de kapper aangekomen. Mijn opsteekkapsel was nog mooier dan met het testkapsel.
We zijn daar 10min vroeger vertrokken dan gepland dus dat was super!
Om 8u30 thuis aangekomen. Mijn jurk aangetrokken en ondertussen kwamen mijn ouders broers en zussen al toe.
Even spannend want ik was nog niet helemaal klaar.
Normaal ging mijn toekomstige om 9u toekomen.
Om 9u10 waren ze er nog niet. Even zenuwachtig maar toen kreeg ik een sms dat ze er bijna waren.
9u20 de bel!!!! daar stond hij in een super chique kostuum te bibberen op zijn benen.
Ze hadden onderweg nog een klein accidentje gehad met de suite wagen. Er was iemand achteraan ingereden maar de schade was heel klein maar toch even bekomen.
Een glaasje cava gedronken en een sandwicheke gegeten.
9u45 vertrokken naar het stadhuis in Antwerpen. Stralende zon vanaf dan.
Om 10u45 hebben we elkaar het Ja-woord gegeven en toen was het officieel! We zijn man en vrouw!
Nog even nagepraat op de Grote Markt in het zonnetje. Zalig
Dan met heel de suite naar Wijnegem waar het feest was maar waar we eerst een persoonlijke ceremonie gegeven hebben. die startte om 11u30. Dat was een emotioneel uurtje. Dat werd afgesloten met een glaasje cava.
Wij zijn toen wat vroeger doorgegaan met onze fotograaf om foto's te nemen.
Toen was het zonnetje achter de wolken gekropen maar we hadden ook een binnenlocatie voorzien dus geen probleem. Heel wat foto's in de Stadsfeestzaal in Antwerpen genomen en dan nog wat aan de kaaien maar er was op den duur zoveel wind dat mijn trouwjurk bijna ging vliegen :-)
De suite was ondertussen al in Het Pomphuis aangekomen waar er een 4 gangen diner op ons stond te wachten.
Super lekker gegeten daar en we mochten ook nog foto's trekken aan de pompen beneden.
Om 18u30 zijn we terug richting Wijnegem vertrokken waar we dan nog een klein uurtje hadden om ons op te frissen en even te rusten.
Het feest begon om 20u en op zo een 20min waren er al 100 van de 170 gasten toegekomen.
Dat ging vlot. Om 20u45 was iedereen toegekomen. Receptie met hapjes heeft geduurd tot 22u. Waarna wij nog een speech hebben gegeven en het dessertenbuffet hebben geopend.
Om 23u30 hebben we onze openingsdans gedaan waarbij iedereen super verrast was want niemand wist welke danslessen wij al een heel jaar aant volgen waren. We hebben daar een fantastische Lindy Hop neer gezet en daarna hadden we nog een surprise act voorzien om onze gasten op te warmen voor de rest van de avond.
Die heeft zijn werk goed gedaan want de dansvloer is niet leeg geweest. Om 00u30 hebben we nog even tijd gemaakt voor de ouderdans.
Om 4u00 hebben we zelf tegen de DJ gezegd dat het laatste nummer gespeeld mocht worden.
Het was een fantastisch feest met een super DJ!
Ik was zelf heel "gelaten" die dag maar ik zag dat het goed was en vond het super dat iedereen het een geweldig trouwfeest vond!!!!!
Het begint bij mij stillekes aan door te dringen nu :-)
Ik ben ontwaakt uit de trouwroes.
Foto's volgen nog!!!!
groetjes,
Pit & Bram

pit
18-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1375


sven
10-8-2012
 Meld misbruik20-5-2012 16:06:35

helaba,

een dikke proficiat en bij het lezen van dit ben ik ervan overtuigd dat jullie een supermooie dag hebben gehad en kijk al uit naar jullie fotokes
geniet nog wat.

grtjs vanessa



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik20-5-2012 16:24:08

Gefeliciteerd! Leuk verslagje :-)Wel gek dat ik jullie niet tegen het lijf gelopen ben, wij waren dit weekend in Antwerpen op "mini honeymoonweekend".
Ik kijk alvast uit naar de foto's



Caroline
23-6-2012
 Meld misbruik20-5-2012 16:38:26

Proficiat! Leuk verslag!



Joke
25-5-2013
 Meld misbruik20-5-2012 17:09:50

Hele dikke proficiat!!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik20-5-2012 17:14:41

Proficiat!!!
Na zo een leuk verslag ben ik al zeer benieuwd naar de foto's!!
Geniet nog maar na samen en vooral: veel geluk in de toekomst!!!

groetjes



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik20-5-2012 17:51:00

Een héle dikke proficiat gewenst enneh... Je moet nog helemaal niet uit die roes komen hoor, geniet nog maar lekker na :-) !

Groetjes



Nathalie
14-7-2012
 Meld misbruik20-5-2012 18:17:02

proficiat! mijn verloofde is jaloers dat jullie de Lindy Hop gedanst hebben.

Dat moet spectaculair geweest zijn!



An
18-5-2012
 Meld misbruik20-5-2012 18:43:47

Heeey dag-genootje!

Super dat je ook zo genoten hebt, mijn verslagje staat er hier ook al op en wij zitten nog altijd op onze dikke roze wolk. Ben ook heel benieuwd naar de foto's. Moeten jullie / we ;-) er lang op wachten?

Groetjes
An



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik20-5-2012 19:31:41

Super dikke proficiat en 3 dikke kussen - ben benieuwd naar de foto's!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info