Terug naar overzicht
Hey,als ze het zoveel op voorhand weten, is het inderdaad niet zo moeilijk om eens een kookboek te lezen hé. Klant is toch koning! Maar blijkbaar is dat niet zo bij vele bedrijven.En zelf je vleesvervanger gaan halen is ook geen goed idee, want dan gaan ze niet weten hoe ze dat moeten klaarmaken. Ik zou er toch dieper op ingaan hoor.Groetjes,Lieve
Hallo,Ben zelf ook vegetariër. Gelukkig voor onze feestzaal geen enkel probleem. In het restaurant bieden ze zelf een vijftal menu's aan.(waaronder quorn, vegetarisch stoofpotje,...). Vind dat je het wel mag verwachten dat ze jou een deftige maaltijd voorschotelen, je betaalt er tenslotte voldoende geld voor om alles tip top in orde te krijgen. Blijven proberen zou ik zo zeggen.p.s zelf quorn of tofu of burger meebrengen lijkt me GEEN goed idee. Klant is koning toch!Groetjes Sofie26-05-2007
heyik ben zelf ook vegetarier en ze hebben dat zelf voorgesteld om een veggie menu te maken met van die veggie burgers ik mocht zelf kiezen wat.dus eingelijk vind ik mag dit geen pribleem zijn vind ik je betaald tenslotte veel geld hé.ik zou zelf niets meebrengen zij moeten maar zorgen dat het in orde is vind ik.grtjs
Hey, in de meeste restaurants is het toch ook geen probleem om een lekkere vegetarische maaltijd te krijgen. En je vertelt dat er zeker 6 vegetarische menu's zullen zijn. Voor een kok kan dit echt geen probleem zijn. Ik zou ook zeker blijven proberen. Succes!
Hallo,Wij hadden op ons feest (in de Snip in Moorsel) ook twee vegetariërs en ik heb dan ook naar een vegetarisch menu gevraagd. Het voorgerecht was sowieso zonder vlees of vis, ze hebben een groentensoep gekregen en als hoofdgerecht vleesvervangers. Wij hadden een buffet met vier warme gerechten en bij die twee mensen zijn ze dus vier verschillende vleesvervangers komen brengen, zodat ze van de vier gerechten van het buffet de verschillende groenten konden proeven. Achteraf zijn ze me nog komen zeggen dat ze nog nooit zo goed in de watten gelegd waren! :-)Dus het kan zeker hé, 'k zou nog eens gaan babbelen met die mensen!Groetjes,Sylvie11/03/06
Ik vind niet dat de klant koning is. Je kan toch niet verwachten van een restaurant dat de kok voor iedereen iets anders zal klaarmaken? Of wel soms? Misschien moet je overwegen om voor iedereen een vegetarisch menu te voorzien.
Wel dat is het hem juist. Toen we de 1ste keer naar daar gingen vroeg ik voorzichtig of ze voor de veggie's ook iets kunnen voorzien en die dame toen zei natuurlijk we hebben vleesvervangers! Ik was zo blij toen en als er mensen allergisch waren aan bvb schaaldieren,.. mochten we dat ook doorgeven dat was geen enkel probleem. En die man gisteren zei dat alleen veggie's een prob waren.Ik denk dat ik volgende week eens ga doorvragen en aandringen voor veggie stuff.Alvast heel erg bedankt voor de vele reacties.K zal jullie op de hoogte houden hoe het was.
Zelf ben ik ook veggie en ik ben vorig jaar op een trouwfeest in de waerboom te gast geweest. Persoonlijk vond ik het daar wel super, ze brachten mooi zonder veel vragen of gedoe de juiste schotels naar de juiste personen, ze hadden aparte soep voorzien (zonder vleesbouillon) en inderdaad een slaatje als voorgerecht en een pasta als hoofdgerecht.Zelf heb ik daar eigenlijk geen problemen mee, als ik kook is het ook niet altijd met vleesvervangers zoals quorn of tofu of burgers, een pasta zonder die dingen kan ook heel lekker zijn...Natuurlijk, als jij dat belangrijk vind, zou ik dat toch ook nog eens aankaarten, want op zich is het toch zo moeilijk niet, vleesvervangers voorzien...