Nu Online
Momenteel zijn er 246 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het is zover!!!!

  19-5-2012 7:19:52
Vandaag is de grote dag!!! Zal mij eens gaan klaarmaken. Verslagje volgt binnenkort. Heb al goed geslapen en geen zenuwen (nog niet) Samen hopen op goed weer en we gaan er een spetterend feest van maken.

groetjes

Nancy

Nancy
19-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1251


Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik19-5-2012 7:47:05

Leuk! Prodificiat...geniet ervan



lotte
25-8-2012
 Meld misbruik19-5-2012 8:12:50

alvast een dikke proficiat en geniet er maar met volle teugen van!



Vicky
30-6-2012
 Meld misbruik19-5-2012 8:57:55

Geniet ervan, hier schijnt het zonnetje alvast!
xxx



Manuela
4-8-2012
 Meld misbruik19-5-2012 9:09:08

Proficiat! Geniet er van! xxx



Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik19-5-2012 10:59:45

Veel plezier!!!!!!



An
18-5-2012
 Meld misbruik19-5-2012 17:10:33

Hey Nancy

Ik heb al vaak aan je gedacht van ons. Bij ons is het ondanks alles echt gelukt om er een prachtfeest van te maken. Ik heb er heel bewust van genoten en de vriendschap en liefde van de mensen rond om ons hebben ons recht gehouden. We verloren mijn man zijn oma op onze dag (wakker gebeld om 4u40), maar zij heeft voor ons ook het zonnetje bovengehaald op de momenten dat het nodig was.

Ik ben intens gelukkig en ik hoop dat jij straks ook met zo'n goed gevoel kan terugkijken naar jullie feest.

Ik schrijf hier vandaag of morgen ook zeker ons verslagje!
Groetjes
An


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info