Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De laatste week is ingegaan!

  18-5-2012 14:31:47
Hey iedereen,

Na anderhalf jaar aftellen, is het dan volgende week eindelijk zo ver!

Alles is zo goed als klaar: morgen de ringen nog afhalen en volgende week de "accessoires" (tafelkaarten, gastenboek, enz. naar de zaal brengen) en dan zijn we er!
Vanaf donderdag heb ik vakantie dus nog 3 daagjes werken en zoveel mogelijk proberen afronden om mn collegaatjes niet in de steek te laten.

Ik heb net nog eens gekeken op kmi.be en zoals het er nu naar uitziet wordt 25/05 vrij droog met zo'n 22 graden: als dat eens waar zou zijn! Maar we zullen nog maar niet te euforisch worden, hier weet je het nooit!

Aan alle bruidjes van dit weekend: een zalige dag gewenst!
Aan alle medebruidjes van volgend weekend: het is nu echt wel bijna aan ons, spannend hé! :-)

Liefs,

Lindsy

Lindsy
25-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1397


sarah
24-8-2012
 Meld misbruik18-5-2012 14:54:58

Spannend!!!! :-)))



Sofie
26-5-2012
 Meld misbruik18-5-2012 15:19:23

Hoi Lindsy,
Hier bij ons nog 1 dagje langer wachten!! Ongelofelijk hoe snel dat jaar aftellen vooruit gegaan is he!
Vanavond mogen wij de ringen ook gaan passen (en afhalen als er niets meer aan moet veranderd worden). Dan nog een paar kleine zaken in orde brengen, en de grote dag mag gaan komen!

Ik wens je alvast een geweldig feest toe, geniet ervan!

groetjes,
Sofie



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik18-5-2012 15:55:14

Mijn buik kriebelt in jouw plaats!!!! Geniet van de laatste dagen aftellen!!



Tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik18-5-2012 16:15:32

Amai super zeg!
Het is idd plots heel dichtbij gekomen!
Ik duim alvast mee op goed weer, ook voor jou Sofie!
Ik wens jullie beiden een hele leuke dag toe!

Tot horens, voor hopelijk een spannend verslagje over je mooie dag!



Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik18-5-2012 16:22:10

Geniet er van lindsy!



Stefanie
25-5-2012
 Meld misbruik18-5-2012 16:35:46

Hoi Lindsy,
bij ons ook vrijdag... en ik duim mee voor dat mooie weer! Wij hebben een tuinfeest gepland, hebben voor de zekerheid wel een tent, maar het zou toch leuk zijn als het niet zou regenen. Ook hier nog de paar laatste dingen regelen: openingsdans doorgeven aan DJ, geloften schrijven, nog wat decoratie frulletjes afwerken en voorlopig nog geen stress :-).
En inderdaad ieder weekend was het de beurt aan andere bruidjes en leek het nog alsof ik nog veel tijd had maar dan plots... Nu is het aan ons!
Doe dat goed hé ;-)



An
25-5-2012
 Meld misbruik18-5-2012 18:57:09

Ik kijk er ook al naar uit!
Wij moeten nog wat bedankjes afwerken, naar de zaal om spulletjes te brengen en de tafelschikking te bespreken, schrijven van geloften en speech, en dan nog de beautybehandelingen: pedicure, manicure en harsen (auwtsch!). Morgenvroeg om 10u mijn kleedje halen, spannend!



Nathalie
25-5-2012
 Meld misbruik18-5-2012 22:18:51

Spannend hé !!!
Hier ook het meeste al klaar. Nog een paar details.
Vandaag mijn kleed nog eens gepast; Alleen nog schrik als ik moet gaan zitten in de auto ;-)))
Het weer ziet er super uit ! Hopelijk komt dit uit !!!





Kelly
25-5-2012
 Meld misbruik18-5-2012 23:18:53

Spannend!
Op een paar details na is alles in orde.
Vandaag onze tuin nog proper gemaakt.
Ik moet ook nog 3 daagjes werken. Mijn verloofde heeft al verlof.



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik20-5-2012 10:36:05

Hey ;-)!

Amai...het gaat toch snel é!!!
Geniet nog van deze laatste speciale dagen...het wordt idd beter weer dus ik wens je van harte een mooie lentedag toe!!
Genieten is de boodschap :-)! Het wordt zeker jullie mooiste dag!

groetjes!!



Tine
26-5-2012
 Meld misbruik21-5-2012 9:42:59

Hallo Lindy,

ik moet nog 1 dagje langer wachten maar het is eindelijk aan ons. De tijd is voorbij gevlogen. Nog enkele zaken af te werken.
- tafelschikking doorgeven
- beauty nog af te handelen
- familie wijsmaken dat ze echt wel op tijd moeten zijn!!!!!
De zenuwen beginnen nu toch ook wel toe te slaan want de nachtrust lijdt eronder


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...