Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

  3-8-2004 14:58:42
Hey iedereen,

Hebben jullie er al een idee van waar jullie op huwelijksreis gaan? Wij trouwen volgend jaar in mei en denken eraan om naar Spanje te trekken. Is niet te duur, overigens en ziet er fantastisch uit!

Groetjes,
Ingrid

Ingrid
21-5-2005
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 758


Annelies

 Meld misbruik3-8-2004 15:47:12

Wij hebben pas een weekje naar Rhodos vastgelegd voor einde van deze maand. We hebben zolang gewacht omdat we niet echt wisten naar waar te gaan: usa, Mexico,... We gaan daarom 2 keer op vakantie. In het najaar trekken we nog voor een week naar New York. Wel leuk, kunnen we 2 keer op huwelijksreis!



Evie
4-9-2004
 Meld misbruik4-8-2004 9:14:49

Wij vertrekken 10 september naar Mexico voor 3 weken. Wel spannend. We hebben avontuur gecombineerd met luieren. Eerst doen we een rondreis met de wagen en nadien lekker luieren aan het strand. Ik kijk er ongelooooofelijk naar uit!!!



Evelien
14-8-2004
 Meld misbruik4-8-2004 10:04:36

Wij gaan niet zover weg, we blijven in Belgie, maar ik ben er zeker van dat het ongelooflijk tof zal worden en ik kijk er ook ontzettend naar uit!! Op 16 augustus vertrekken we...

Groetjes,
Evelien



Kathy

 Meld misbruik4-8-2004 11:43:02

Wij vertrekken 23 september naar Bali... oh, wat kijk ik er naar uit!
lekker luieren en wat uitstappen doen!Zalig!



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik4-8-2004 13:54:32

Hallo Evelien,

Waar gaan jullie dan naartoe in België? Wij dachten ook eerst hier te blijven (een tweetal weken naar zee), maar goed, uiteindelijk wouden we toch voor de eerste keer het buitenland verkennen en uiteindelijk voor spanje gekozen (met de wagen).

Groetjes,
Ingrid



Evelien
14-8-2004
 Meld misbruik4-8-2004 14:11:01

We gaan naar de Ardennen, maar omdat we zo dicht blijven hebben we tegen niemand gezegd waar precies. En dat is eigenlijk nog best wel tof hoor, nu zijn er super veel mensen nieuwsgierig en allemaal maar raden enzo...
Ja wij hebben geen wagen en vliegen is nogal duur, dus de trein lag voor de hand...

Groetjes,
Evelien



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik4-8-2004 15:34:20

Hihi, sympathiek. We zouden het waarschijnlijk ook niet gezegd hebben, zou toch 14 dagen alleen willen zijn met mijn man. Ja, dat klopt, 't is niet goedkoop reizen, zeker niet net na een huwelijksfeest!

Ik ben er zeker van dat jullie zich goed gaan amuseren in de Ardennen!

De groetjes,
Ingrid



Nijs
22-5-2004
 Meld misbruik4-8-2004 18:42:54

Hey,

We zijn op 22 mei getrouwd en zijn nu pas drie weken terug van onze huwelijksreis. We zijn naar puerto plata (dominicaanse rep)geweest voor 14 dagen. Het was fantastisch en niet zo heel duur! We waren constant in de trouwsfeer omdat er op het domein van ons hotel veel getrouwd werd. En wanneer er weer een bruidje voorbij gewandeld kwam, konden we weer herinneringen ophalen. Daar kan jeje trouwkleed ook nog mee naartoe nemen en foto's maken op een prachtige baai in een huwelijkskapel. Dus echt een aanrader! En ook eens iets anders dan de typische costa's in Spanje!!!!
Groetjes
Nathalie



Erika
2-10-2004
 Meld misbruik6-8-2004 13:45:47

Wij gaan naar Marokko



Ellen
6-9-2004
 Meld misbruik11-8-2004 17:33:18

Wij gaan 16 dagen naar Kenia en Tanzania; 8 dagen rondreis en 8 dagen strandvakantie. Is inderdaad heel erg duur, maar wij gaan er van uit dat we maar één keer trouwen en zo een reis maak je anders toch niet meer. Ik kijk er alvast ontzettend naar uit!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums