Nu Online
Momenteel zijn er 36 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alternatief gastenboek

  17-5-2012 18:37:16
Hallo medebruidjes

Gisteren wat aan het zoeken op internet naar leuke ideetjes voor een gastenboek.
Ik vond het idee van een verjaardagskalender zeer leuk, lege pagina's, waar iedereen wat op kan invullen + iedereen kan zijn verjaardag invullen, zodat we nooit meer een verjaardag vergeten ;)

Maar nu komt het probleem... Waar vind je een lege verjaardagskalender, waar de mensen op kunnen schrijven? Overal moet je foto's invoegen en kan je niet verder, als je niet voldoende foto's ingevuld hebt...

Hebben jullie tips?

Groetjs

Vicky

Vicky
30-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1479


Ellemieke

 Meld misbruik17-5-2012 19:30:59

Vicky,

al eens gekeken in een winkel met knutsel en scrapbookmateriaal? Daar moet je toch een 'zelf te versieren' kalender vinden ?

E.



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik17-5-2012 20:12:43

je zou eventueel 'witte' foto's kunnen invullen en dan nadien thuis versieren?



iris
30-6-2012
 Meld misbruik18-5-2012 17:44:03

Wat ik dan doe is in Paint/kladblok een wit blokje maken en opslaan als JPEG. Deze 'foto' kun je dan vervolgens overal invoegen en weg zijn de foutmeldingen.



Fien
29-5-2013
 Meld misbruik18-5-2012 21:41:22

Ik had er eentje gevonden in de boekenwinkel 'standaard boekhandel', dat was wel rond kerstmis... Stond tussen de andere kalenders. Kon je zelf foto's opplakken en kostte 5 euro ongeveer. Misschien eens gaan kijken? Wel een leuk ideetje!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...