Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mooi voorstel

  23-8-2006 19:15:52
twee professionele zangeressen willen graag aan een goedkoop onkostenprijsje op jullie plechtigheid of feest komen zingen, aarzel niet om verder contact op te nemen: fiedhondt@hotmail.com

sofie
8-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 844


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik23-8-2006 19:32:52

Zeg! Dat is gewoon spammail! Ge moet u berichtje geen 20 keer zetten, zeker als het gewoon reclame is. Ge kunt hier op de site ook betalen om te adverteren, en geloof me dat werkt beter!



Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik23-8-2006 20:36:22

Zeer onprofessioneel om op zo'n manier te werk te gaan!!!!!!
Zo'n stom berichtje biedt toch maar weinig vertrouwen!!!!!
Zeer ongeloofwaardig!!!!



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik24-8-2006 8:06:48

Amaai ja, dat vind ik er ook over zenne. En dan nog met drie of vier verschillende titels, dus het is zeker geen toeval dat het er zo vaak op staat.



Dominique
25-11-2006
 Meld misbruik24-8-2006 9:51:13

Haal al die spam van dat mens er eens af aub. Dat doe je nu niet eh het er 80keer opzetten. Ze kan idd betalen om te adverteren hier.

Dominique
25.11.2006



Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik24-8-2006 13:01:00

Als die 2 zogezegde professionele zangeressen niet gauw stoppen met die spammail, dan zou hun dit duur kunnen komen te staan, als je de gebruiksvoorwaarden leest en privacy-beleid dan kan hun dat 75 euro zonder btw kosten per bericht.
Dus zouden ze maar beter van de eerste keer adverteren denk ik.
Ga dit zeker melden aan de verantwoordelijken voor deze site, kan niet meer zijn!!!!!!!!!



sadia
7-7-2007
 Meld misbruik24-8-2006 13:04:03

Hoi,

Die zangeressen hebben het bericht wel steeds onder een andere categorie gepost (voorbereiding, religie, ideëen,...) en wisten wellicht niet dat het bericht op het forum zo'n tiental keer achter elkaar ging verschijnen. Inderdaad niet zo professioneel overkomen, maar kom, deze zijn tenminste eerlijk en halen andere zanggroepen niet omlaag. Je moet niet voor hun kiezen he, zij laten jullie maar de optie. Enfin, ik wil maar zeggen wees niet zo hard omdat er enkelen zijn die valse reclame voeren op het forum. Als deze mensen kunnen zingen voor jullie tegen een echt goedkope prijs, is dat toch niet slecht als ze het aanbieden, toch?






sadia
7-7-2007
 Meld misbruik24-8-2006 13:06:06

PS Ben net nog vergeten vermelden dat ik helemaal geen deel uitmaak van die groep, hen niet ken. Maar wel op deze manier een goedkope en goede zang heb kunnen regelen voor ons huwelijk. Misschien vandaar mijn vergevingsgezinde bui.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...