Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagindeling

  23-8-2006 18:25:34
Hallo bruidjes!!

Mijn grote dag begint ook ferm te naderen (nog 59 dagen) en ik vroeg me nu af hoe jullie dagindeling er uit ziet. Vooral dan hoeveel tijd jullie voorzien smorgens om klaar te zijn met kapsel, make-up enz.
Wij trouwen om 10u30 voor de wet en om 14u30 voor de kerk. Ertussen geven we een kleine broodjesmaaltijd en zullen we de foto's laten nemen.

Veel succes nog allemaal,

groetjes

Ellen
21-10-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 313


Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik24-8-2006 7:22:12

Hallo Ellen,

Wij trouwen om 11.30 voor de wet en ook om 14.30 voor de kerk.
Om 07.00 begint mijn kapster en om 09.30 uur de visagie.
Dan is het aankleden en afwerken en om 11.00 uur stap ik de trap af !
Het gemeentehuis is op 5 min.
Daarna gaan we naar de feestlokatie, eerst wat eten en foto's maken en rond 14.15 u vertrekken we naar de kerk.

Ik denk dat je s'morgens wel even goed moet plannen als je om 10.00 toch uiterlijk klaar moet zijn denk ik.
Als je een proef kapsel en proef make up doet weet je al hoe lang ze daar mee bezig gaan zijn en hoe lang je dan daarvoor moet rekenen.

Succes.

Groetjes Mireille
nog 8 daagjes !!!



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik24-8-2006 8:08:39

Hey,

mijn ventje komt mij om 10.15 u halen, dan drinken we een glaasje en gaan we naar het stadhuis, waar we trouwen om 11.20 u. Het is wel nog een eindje rijden... Ik heb een afspraak om 8 u bij de kapper. Vooraf zal de visagiste mijn fond de teint leggen en nadien doet ze de afwerking en helpt ze met aankleden. Ik hoop dat er tijd genoeg is want ik kan dat heel moeilijk inschatten.

Groetjes,
Lieve



Marjolijn
9-9-2006
 Meld misbruik24-8-2006 13:09:17

Hallo,

Ik moet om 6.45u bij mijn kapster zijn. Zij doet ook mijn make-up. Ik voorzie dat tot 8.00uà8.15u. Om 8.45u komt mijn toekomstige mij halen en drinken we nog even iets. Rond 9.30u vertrekken we vanuit Noord-Limburg naar Oud-Heverlee waar we om 11.00u voor de wet trouwen.

groetjes,

marjolijn



Wim

 Meld misbruik23-9-2006 15:41:18

Hoi Ellen !!

Ik ben Wim Demaere, een student Fotografie (laatstejaars) aan het KDG Antwerpen en heb deze week de opdracht gekregen, een huwelijk te fotograferen...

Een moeilijke opdracht gezien het hoogseizoen voorbij is,
en ik slechts 8 weken krijg om dit te klaren !!


Waarom zouden jullie een student nemen als fotograaf? / wat zijn m’n troeven ? :-)


1) IK WERK VOLLEDIG GRATIS !!!!
2) Dit is mijn vierde en laatste jaar fotografie en heb met deze dus wél genoeg ervaring.
3) Ik maak voor jullie een fantastisch album, zoals jullie het wensen! ..
4) De trouwfoto's kunnen zeker op een andere dag genomen worden dan de trouw zelf!

De enige vereiste is, dat ik dus werkelijk vanaan start tot einde kan fotograferen!!

Als je interesse hebt, niet twijfelen!!
Je helpt mij uit de nood, en het kan jullie misschien wel hééél vééél geld sparen!!


Je kan mij steeds bereiken op het nummer:

03/322 45 39
of
04/73 66 55 98

WDpictures@skynet.be is ook eventueel mogelijk!


Groetjes Wim en alvast héél veel succes met het huwelijk!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...