Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

waarschuwing

  23-8-2006 16:38:24
Lieve bruidjes,

Ik wil jullie gewoon waarschuwen dat er een zekere christiaan rondflaneert op dit forum die blijkbaar in de naam van trouwkoppels DJ's zwartmaakt en zichzelf wil promoten... Let dus goed op als je een berichtje post wie er allemaal antwoord.

Een zeker theo van videomanie is ook vaak negatief over collega's, meestal zonder reden en met de verwijzing van eens naar zijn video's te kijken. Laat jullie hier niet door afschrikken en geniet vooral nog van de trouwvoorbereidingen!

Groetjes,

Katrien

Katrien
24-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 24 | Gelezen: 953


Sabrina
12-8-2006
 Meld misbruik23-8-2006 16:41:42

Ja, ik had ook al zoiets gemerkt... Hij heeft wel zichzelf verraden door als naam Christiaan te zetten en dan iets te vragen over zichzelf en wat de mensen op dat feest van de muziek vonden...Ik had ook al gedacht om te antwoorden dat een bereslecht was...hihi...



Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik23-8-2006 18:05:41

Ja, heb dat ontdekt omdat ik ideeën vroeg i.v.m. met intredeliederen voor in de feestzaal en ik kreeg van hem een antwoord dat ik hem maar eens moest bellen, zijn gsm -nummer stond erbij,m aar gaf geen antwoord op mijn vraag. Vond dat al bizar. We hebben zelf wel een dj natuurlijk, maar wou van jullie ideeën ook een horen.
Mijn berichtje staat bij ideeën, de titel is graag ideeën i.v.m. huwelijksbedankjes en naamafroeping.
Belachelijke kerel die Christiaan, was niet van plan van hem te bellen of misschien is hij te lui om te typen (hihi)



Theo

 Meld misbruik23-8-2006 19:07:08

Katrien,

Ik ben Theo Van
www.videomanie.be
Als je het niet kan verdragen dat ik sommige collega's afkeur,dan zit u met een probleem.
Je hebt al eerder gereageerd op het feit dat ik alleen maar kritiek heb.
Wel als de waarheid u geweld aandoet,dan vraag ik mij af of er volgens jou hier alleen maar positieve dingen mogen geschreven worden.Wat doet het dan uit als iemand inlichtingen vraagt.Ik heb u al eerder gezegd: wij kunnen dat allemaal bewijzen aan de hand van videoopnamen.Als de mensen het willen zien,vrijblijvend!!!
Tenslotte ben ik negatief over een paar feestzalen,niet over collega's (ook al hanteren ze woekerprijzen)).Geld genoeg,geen probleem.En die zalen waar we kritiek over hebben,daar zien ze ons ook nooit terug.Werk genoeg.
Bewijs jij nu is met je roddeltong het tegengestelde.
Theo



Theo

 Meld misbruik23-8-2006 19:11:09

en nog dit beste Katrien,

i.v.m. uw beste vriend fotograaf Schutte:
Ook daarmee hebben wij slechte ervaringen;
Wil je het zien op film,of halen wij er de klant als getuige bij?
Je zegt maar.
Theo



An
13-8-2005
 Meld misbruik23-8-2006 19:57:54

Hoi Katrien,
Ik hou er ook niet van mensen die anderen zwart maken zodat ze er dan zelf beter van worden... Als je niet eens je eigen goeie dingen in de verf kan zetten, zonder daarbij naar anderen te referen, dan stel ik mij daar toch ook wel vragen bij.
Wij zijn ondertussen aant bouwen en ook in de sector maken aannemers elkaar zwart.. voor mij zal die het dan ook al niet worden.
Groetjes en veel succes!
An 13-08-05



Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik23-8-2006 20:45:54

Katrien,
Volgens mij is die Theo een beetje gefrustreerd omdat jij het systeem doorhebt.
Ik ben zelf ook zelfstandige(in een heel andere sector; vrij beroep) en zou nooit collega's afbreken, wnat er kan altijd met mezelf ook iets mis zijn denk ik dan.
Het feit dat die Theo zo'n commentaar geeft getuigt van weinig professionaliteit.



Veerle
29-10-2005
 Meld misbruik23-8-2006 20:46:28

Beste Theo,

Als je een goed zakenman bent, doe je dat niet door anderen af te breken. Net of je bent zelf de allerbeste. NOT! Iedereen heeft goede en minder goede kantjes of talenten.

Zet je eigen positieve dingen in de verf, dat zou al reclame genoeg moeten zijn voor je zaak. En anders heb je misschien iets te verbergen, of twijfel je aan jezelf?

Mij moet je het vak niet leren, ik heb zelf een zaak... En ik moet zorgen dat ik met mijn concurrenten wat opschiet, want soms heb je elkaar nodig!



Danny
1-12-2007
 Meld misbruik23-8-2006 21:27:13

Ik moet eerlijk zeggen dat de dj Dierk ook regelmatig over Happy music bezig is.
Toen ik eens belde naar hem bleek de man van Happy music ook Dierk te heten.(raar hé??)



dierk

 Meld misbruik23-8-2006 22:06:30

Wat bedoel je Danny???

Dierk Van Paemelen
Zaakvoerder,
Studio Happy Music



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik24-8-2006 8:19:55

Hey,

Ik zit hier al een hele tijd op het forum en heb al vaak gereageerd op zulke praktijken...

Dit is een forum waar de KLANTEN elkaar goede raad kunnen geven, niet waar adverteerders of aanverwanten zichzelf de hele tijd moeten aanprijzen. Bij mij heeft dat alvast het tegengestelde effect.

Theo doet vaak heel vijandig, ook tegenover bruidjes hier op het forum (dat zie je hier opnieuw gebeuren) en dat kan volgens mij totaal niet door de beugel. Ik ken de kwaliteit van zijn werk niet, maar de manier waarop hij per sé iedereen wil afbreken zegt volgens mij genoeg.

Dierk maakt de hele tijd reclame voor zijn eigen zaak en dat vaak te pas en te onpas. Ik had eerst een heel goede indruk over zijn zaak en wilde hem zelfs inhuren, maar het opdringerige gedoe, niet alleen hier op het forum maar ook via mijn mailbox heeft mijn mening veranderd.

Christiaan, tja, daar heb ik een paar berichtjes geleden al op gereageerd... Het is het laagste dat je kan doen als je onder iemand anders zijn naam collega's wil afbreken of jezelf wil ophemelen. We zijn trouwens een paar dagen geleden op een huwelijk geweest waar iemand van die zaak speelde, en de DJ wilde geen verzoekjes draaien, zelfs niet van het bruidspaar. Dus echt positief kan ik over hen ook niet zijn.

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik hecht meer waarde aan de mening van een bruidje dan van bedrijven die elkaar de duvel aandoen.

Groetjes,
Lieve



Tamara
13-11-2010
 Meld misbruik24-8-2006 12:02:44

hey,

onlangs kregen wij via de post reclame van happy music. Dit is nu wel redelijk onschuldig, maar ik kon daar toch ook niet mee lachen. Ik begon mij al direct vragen te stellen hoe die mensen dat te weten kwamen en ook al omdat ik die reclamefolder gekregen had, zou ik nooit met hen samenwerken. Het komt heel opdringerig over en een beetje desperate ook.

groetjes,
Tamara



Theo

 Meld misbruik24-8-2006 14:47:07

Al het negatieve over ons?
BEELDEN kunnen niet liegen,en ik denk dat wanneer iemand leugens over ons verspreidt of ons zelfs met een vuistslag bedreigd (Phyllis),dat we ons dan toch mogen verdedigen.Dat er hierop dan gereageerd wordt,als dat we weinig professioneel zijn,neem ik aan van die mensen die de vorige brieven niet hebben gelezen.Als wij om bewijzen vragen,dan zijn we zeveraars.
Doe dan eerst eens de moeite,en vraag ons om meer uitleg.
Wanneer u mening vraagt over dit of dat,wie kan er dan beter over meespreken dan de cameraman.Wij zien alles.
Kom hier dan geen uitleg vragen,als je geen kritiek kan lezen.
Trouwens wat de reclame betreft,wij kunnen de fustraties begrijpen van degene die geen videofilm wensen.Anderszijds hebben wij al veel klanten gekregen die ook inzien dat er hier veel zeveraarsters ronddolen,
Groetjes
Theo



Tamara
13-11-2010
 Meld misbruik24-8-2006 14:49:37

Nog even dit:
Wat is de gemiddelde leeftijd hier nu weer? :p



dierk

 Meld misbruik24-8-2006 20:49:15

Lieve..en....
Al die ambras hier allemaal,pffff
Maakt daar nie eens allemaal da spel over, als het te opdringerig over komt,reageert er dan nie op, ik krijg dagelijks 10tallen mails binnen ivb info,prijsaanvragen,ik help gewoon de mensen, het is leuk je eigen site voor te stellen,de vele foto's voor te stellen,het gastenboek voor te stellen, voor bepaalde mensen komt het opdringerig op,sorry er voor!!!!! vergeet ook niet er lopen ook nog vele andere mensen rond die raad vragen,waarom al die woorden erover, ik weet dat we goed zijn,dat we ons best doen,we hebben nog nooit iemand afgebroken op deze site, zullen we ook nooit doen, iedereen is goed, de ene op die manier,de andere op een andere manier, maar iedereen heeft kwalitieten.binnenkort starten wij met plasma tv's op de huwelijksfeesten, iedereen zal zichzelf zien dansen op de feesten, alles zal opgenomen worden de ganse nacht op dvd, er zijn mensen die info zullen vragen, en voor bepaalde mensen komt het dan opdringerig op,je kan nooit perfect doen voor iedereen, wij zitten met een bomvolle agenda van 2006, een bomvolle agenda 2007, Lieve het is jammer dat ik voor jou te opdringerig was,en jij dan nog de gedachten ons te gaan nemen, het is jammer, moesten we eens samen gezeten hebben, zou je wellicht wel gezegd hebben den dierk das echt nen toffe plezante kerel
Muzikale groeten,
Dierk



Danny
1-12-2007
 Meld misbruik24-8-2006 20:56:57

Dierk,

Sorry dat ik het je moet zeggen maar terwijl je hier aan het woord bent maak je toch ook weer reclame voor je zaak.
Als je zegt dat je agenda '06 en '07 reeds bomvol staat,blijf dan weg van ons forum.
Deze site is er om onder elkaar (koppeltjes)te praten en om raad en tips te geven en niets anders.

Ik hoop dat je het snapt.



dierk

 Meld misbruik24-8-2006 21:08:11

Danny,
Op onze site bij pagina referentie's zie je een klein pakje foto's van trouwkoppeltjes waarvoor we draaiden,het zijn bijna allemaal mensen van op deze site hier, mensen die niet eens een discobar kenden, mensen die we leerden kennen door onze relame die we maken, ze waren allen enorm tevreden over hen super geslaagd huwelijksfeest met ons erbij, dus...., als het te opdringerig is danny, lees het dan voorbij,kijk er niet naar, maar naast jou zijn er nog mensen die er wel naar kijken, al dat kinderachtig gedoe!!
Dierk



Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik25-8-2006 9:01:34

Hoi iedereen,
Ik heb het simpel aangepakt, want ben zever hier ook beu aan het worden. Uiteindelijk is het de bedoeling van dit forum dat koppeltjes elkaar wat helpen,...en dat er niet van die reclamemakers de boel verstoren.
ik heb contact opgenomen met de verantwoordelijken van de site want in gebruiksvoorwaarden en privacy-beleid (onderaan scherm) kan je lezen dat mensen die berichten plaatsen zonder echt te adverteren kunnen beboet worden met 75 euro per bericht (zonder btw). Dus,...heb ik dit maar eens gemeld en gezegd dat ze dat dan maar eens moesten doorvoeren als het werkelijk zo vermeld staat, dus hopelijk wordt er werk van gemaakt en zijn we binnenkort toch een van die zeveraars vanaf!!!!!
groetjes



Nathalie
17-12-2005
 Meld misbruik25-8-2006 12:56:24




Nathalie
17-12-2005
 Meld misbruik25-8-2006 12:58:30

Oeps, daar ging iets fout.

Ja, kunnen die mensen gewoon niet gebanned worden???? Dat moet toch mogelijk zijn?
Dat is het slechte aan deze site een beetje, je kan zoveel profielen aanmaken als je zelf wil, geen gewoon altijd een ander email adres op. Spijtig.

Theo houdt wel leven in de brouwerij hé :))))

Groetjes,
Nathalie



dierk

 Meld misbruik25-8-2006 14:00:10

Valerie,

Ik ben geen zeveraar hoor! wij staan met onze site hier, wij betalen er voor,dus..wij helpen af en toe mensen hier op het forum, wij boeken oneindig veel feesten via deze site,en ook door het forum,je hebt wel gelijk mensen die niet betalen op deze site dat ze hier ook geen reclame moeten maken op het forum! Muzikale groeten, Dierk



Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik25-8-2006 16:25:46

Dierk,
Dat bericht was ook niet persoonlijk aan jou gericht hé, er zwerven hier meerdere vreemde eenden rond hoor!Ik vind het gewoon niet kunnen dat zij op die manier trachten (foute) reclame te maken en dit ten koste van ECHTE adverteerders.
groeten



Theo

 Meld misbruik26-8-2006 18:06:29

Het mooiste van deze site is,dat je de webmaster niet kan bereiken.
Wij willen graag adverteren,maar probeer er maar eens contact mee te krijgen.
Theo



Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik28-8-2006 12:41:48

Het adres staat nochtans genoteerd hoor, hoe komen al die andere adverteerders hier dan?
Als je bij de gebruiksvoorwaarden gaat kijken dan staat er DUIDELIJK bij hoe je contact kan nemen.Heb ik ook zo gedaan.



Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik28-8-2006 15:43:13

Theo,
Als je goed kijkt kan je adverteren via de link bovenaan rechts de site.
Alle gegevens staan!!!!!!!!!!!!!!
Als je wil adverteren, kan je daar je gang gaan.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...