Nu Online
Momenteel zijn er 113 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjongen windpokken

  14-5-2012 21:14:16
Wil toch even mijn hartje luchten. Nog 11 dagen en het is eindelijk onze grote dag. Vorige week in mijn zoontje zijn klasje zei de juf dat er kindjes met windpokken in de klas waren, nu vandaag staat mijn zoontje op met allemaal rode puntjes. Nu hoop ik echt als het verder uitbreekt dat ze weg gaan zijn tegen den trouw.

kelly
26-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1470


Karen
18-8-2012
 Meld misbruik14-5-2012 21:20:03

Goed cytelium van aderma aandoen. meerdere keren per dag!!! Dat droogt op en ziet eruit als vloeibare talk. Dus dat wit. Ook ideaal moesten er nog wat restplekjes zijn om ze een beetje te camouffleren. In ieder geval beter nu dan volgende week! Normaal heeft het zijn hoogtepunt op dag 3 en hopelijk heb je evengeel geluk als mijn kids en met een puntje of 20 (voornamelijk op poep en buik; dus onzichtbaar als ze gekleed waren!) ben je er dan vanaf! :-)



tine
19-5-2012
 Meld misbruik14-5-2012 21:21:50

Hoi Kelly,

Ik hoop met jullie mee dat het al bij al zal meevallen...
Hopelijk heeft er niet te veel windpokken in z'n gezichtje.

Ik begrijp wel wat je bedoelt, tis niet leuk he.
Mijn zus haar zoontje van 2,5 jr is komende zaterdag ons bruidskindje.
Anderhalve week is hij heel hard gevallen, op z'n lip. Het is genaaid geworden.
Ik dacht ook direct, 'ONEE'... Maar nu de draadjes er uit zijn, en zijn lip niet meer gezwollen is, zie je het bijna niet meer...

Veel succes nog, en geniet nog van die laatste dagen... en dan volop genieten van jullie dag!!!

tine



kelly
26-5-2012
 Meld misbruik14-5-2012 21:25:59

momenteel heeft hij hij er nog niet zoveel, alleen op zijn buikje, poep en onder zijn oksel. Ik hoop dat het daarbij blijft dan valt het al bij al nog mee. Ik dacht eerst dat het pikkeltjes waren van het zweten ofzo maar het pikkeltje onder de oksel zit nu wat vocht in dus ben wel zo goed als zeker dat het windpokken zijn;

voor jullie ook nog een leuke dag he en vooral genieten!!!!!!!!!!!!



rafa
6-5-2011
 Meld misbruik15-5-2012 12:46:15

hei,
een kleine tip uit grootmoederstijd...
stijfsel van het merk remy (goole het maar eens bij de afbeeldingen) gaan halen in de gb ofzo (da is een klein wit blauw doosje) en de omas gebruikten dat vroeger voor ik weet niet juist wat..(het staat tussen de poetsprodukten,
maar zo een beetje in zijn bad doen, dat droogt de vlekken sneller uit

ik heb dit bij mijn zoontje gedaan (hij had er gelukkig niet veel, in zijn gezicht had hem er heel weinig, dus er is nog hoop voor u dat u zoontje hopelijk ook gespaard word van massa's pokken) maar bij mijn zoontje heeft dat wel goed geholpen.. had een doosje gekregen van een collega, en het hielp echt!! op een paar dagen tijd was hij ervan af!!

succes



tima
8-9-2012
 Meld misbruik15-5-2012 13:55:31

raar normaal mogen ze onder geen bedding in het water met windpokken toch zeker de 1ste dagen niet . idd hoogte punt op dag 3 nadien was het vlug genezen een weekje later z ag je miss nog 1tje en dat was 1 van de laatste die uitgbroken was nochtans mijn zoontje stond van boven tot onder vol



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik15-5-2012 15:31:40

@Tima: wat dat "in bad gaan" betreft, hoor je 2 verschillende versies.
De ene zegt: absoluut niet in bad gaan, want dat maakt de pokken week.
De andere zegt: een badje is wel goed, maar niet te lang.
'k Heb de gulden middenweg proberen te zoeken bij m'n kids: niet in bad, maar wel snelsnel onder de douche.
Vooral NIET wrijven, maar droogdeppen! Anders kunnen de pokjes open gaan, en zo krijg je littekens.

Wat je wel kan proberen is hem nu nog in een warm bad zetten (als hij nog geen blaasjes heeft). Als het echt windpokken zijn, heb je veel kans dat het nu ook effectief goed uitbreekt. Anders misschien pas binnen een paar dagen. Maar hiermee moet je doen waar je jezelf het beste bij voelt (of eens bij de huisarts informeren). Maar vaak zet een warm bad alles in gang.

Er bestaat nu inderdaad een wit product (ik bedoel dus dat het echt wit ziet, en niet rood zoals eosine). Het valt veel minder hard op, en werkt super goed. Voordeel ervan is dat, als er een pokje ontsteekt, dat je het onmiddellijk ziet. Het pokje wordt dan rood, en als je er eosine op doet, zie je het verschil niet.

Als hij koorts heeft, géén nurofen geven maar perdolan. Nurofen zou een slecht effect hebben op windpokken.

succes! Hopelijk is hij er snel vanaf!

Katrien



cindy
26-5-2012
 Meld misbruik15-5-2012 17:53:41

hallo,
hopelijk zijn ze weg tegen volgende week, ik zit met hetzelfde probleem mijn vriendin is dit weekend gekomen en haar dochtertje heeft de windpokken gekregen en mijn zoontje heeft de hele tijd met haar gespeeld en tegen dat we het wisten was het al te laat overal staat er op het internet dat het 14 dagen duurt voor het uitkomt en als dat klopt heeft mijn zoontje de windpokken op de dag van onze trouw.




tima
8-9-2012
 Meld misbruik15-5-2012 20:28:59

is niet gezegd dat hij het krijgt cindy fingers crossed dus


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...