Nu Online
Momenteel zijn er 108 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Website met lijst huwelijksreis

  14-5-2012 20:35:54
Hallo allemaal
We overwegen om onze huwelijksreis in een huwelijkslijst te laten omvormen om zo een alternatief voor het envelopje te geven. Veel reisbureaus doen dit maar wij hebben nu natuurlijk (voorlopig) ons oog laten vallen op eentje die dit niet doet. Ik zou misschien zelf een lijst maken op een website (waar we ook over de reis vertellen) waar we op onze uitnodiging naar verwijzen. De mensen kunnen daar dan kiezen uit onderdelen die ze willen sponsoren en het geld overschrijven naar onze rekening.
Weten jullie met welke website ik dit kan? Ik heb al es een website gezien waar je alles in een lijst kan plaatsen wat je wil maar daar moet je een deeltje van het geschonken geld afstaan aan de website-eigenaar wat we niet zien zitten.
Wie kan ons helpen?
Bedankt!!!

Rebecca
27-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1070


eline
30-6-2012
 Meld misbruik15-5-2012 9:25:42

ey,

ik heb posterous.com gebruikt. Het is wel een site om een blog te maken, maar is gratis, werkt heel vlot en je hebt keuze uit verschillende achtergronden ...
Op de uitnodiging staat de website vermeld. Op de site zelf staat een algemen uitleg hoe het werkt en per item een bedrag, uitleg, foto ... en als ze dan willen bijdragen met vermelding van welk item, zal ik het resterend bedrag op de blog aanpassen.
Onze uitnodigingen zijn net verstuurd, dus ik heb nog geen idee of het een succes wordt of niet.



Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik15-5-2012 20:40:33

Hoi,

Ik had ook zoiets in gedachte, omdat ik doodgraag een verre huwelijksreis wil...

@eline kan je me misschien even jouw blog doorsturen? dan heb ik al eens een voorbeeldje...

Ik wou vragen aan een kameraad die iets met informatica doet, vragen of die zo een site kon maken... maarja we zullen nog zien!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums