Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

12 mei 2012 Perfect Day!

  14-5-2012 19:21:30
Wat vooraf ging :
We zijn verloofd sinds 30 oktober 2010 en 15 jaar samen.
Vrijdag 11 mei 2012, 20 uur verrassing van onze buren :
Traditiegetrouw moest en zou er "geschoten" worden...
Wij wouden vroeg gaan slapen, niet dus, omstreeks middernacht besloten wij te gaan slapen en dat lukte natuurlijk niet...na een tijdje toch in slaap gevallen en om 4 uur beiden wakker...mijn wekker stond om 06.30
12 mei 2012
06.15 besloot ik op te staan en heb dan een douche genomen
07.15 vertrokken naar de kapper met een stralende zon en langs de bakker voor de minikoffiekoekjes
08.15 terug thuis, alles klaargezet wat we zeker niet mochten vergeten.
09.15 afspraak bij Kristel Bries (Skin Tremelo) voor mijn make-up.
Ik ging voor een "natuurlijke look" en ze heeft dat zo mooi gedaan.
Rond 10.00 was ik terug thuis en de fotograaf was al toegekomen. Even later brachten ze ook onze mini belegde broodjes.
Om 10.15 was mijn getuige er die mij geholpen heeft met mij aan te kleden.
Om 10.30 kwamen onze ouders, zussen en Stef zijn getuige aan, ik bleef boven wachten tot iedereen er was.
Toen werd er aan de deur gebeld en daar stond mijn toen nog vriend met een prachtig bruidsboeket. Stef zag er stralend uit in zijn kostuum :) Hij draagt dit anders nooit.
Daarna heb ik iedereen begroet en 2 koffiekoekjes gegeten en een glas champagne gedronken.
Het was rustig, relax, no stress.
De fotograaf had zo'n retrokader mee en we hebben enkele familiefoto's gemaakt bij ons thuis in de tuin.
Dan was het tijd om te vertrekken naar het gemeentehuis in Haacht.
Iets voor 12 uur mochten we binnen, het verliep rustig, zeker niet stijf, er is zelfs wat gelachen
20 minuten later stapten we buiten als man en vrouw en er werd ook met rijst gegooid...
Iets voor 13 uur zijn we vetrokken naar onze fotolocatie, Planckendael.
Het was héél leuk en ben benieuwd naar het resultaat.
Rond 15.30 zijn we vertrokken naar onze feestzaal, Den Ast in Kampenhout, waar we nog even konden relaxen.
Om 17.00 kwamen onze eerste gasten toe voor het aperitief, gevolgd door het voorgerecht en hoofdgerecht. Het eten was echt lekker. Daarna heeft mijn petekindje en tevens bruidsmeisje (bijna 6 jaar) een optreden gegeven. Super om te zien!
Om 20.30 ontvingen wij onze laatavondgasten met een aperitief.
Daarna werden zij aan tafel geroepen.
Ik heb dan een korte speech gegeven (totaal onvoorbereid)
Het dessertenbuffet werd geopend.
Nadien was er een verrassing van Stef zijn getuige, echt leuk en zo hard gelachen.
Mijn schoonzus en haar man met de kids hadden ook iets voorbereid, 2 liedjes gezongen en pp presentatie met vakantiefoto's uit de "oude doos". Het was echt geslaagd.
Dan werd het tijd voor onze openingsdans, zoals de titel zegt : PERFECT DAY (van Lou Reed)want dat was het ook. Daarna is ons dansfeest van start gegaan. We hebben genoten van de eerste seconde tot de laatste, alles is prima verlopen. Het was gewoon fantastisch!!

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de vele tips hier op het forum.
Onze fotograaf Marec uit Werchter heb ik hier gevonden.
Foto's volgen later.

Aan alle toekomstige bruidjes, geniet van jullie dag!!

Mevrouw Van Hemelen-Verbruggen

Sonja
12-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1988


Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik14-5-2012 19:28:04

Proficiat! Ik kijk uit naar je fotootjes... Geniet van het getrouwde leven!



Charlotte
6-7-2012
 Meld misbruik14-5-2012 19:35:51

Dikke proficiat!!! Groetjes



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik14-5-2012 20:21:14

Leuk verslagje! Het klinkt als een perfect verhaal! :-)
Den Ast is een zeer mooie locatie...heb er jaren aan een stuk personeelsfeest gehad van het werk en was altijd tip top!
Veel geluk in de toekomst en een dikke proficiat!

groetjes



nancy
14-9-2012
 Meld misbruik14-5-2012 20:53:26

Proficiat met jullie huwelijk!!

Leuk verslagje,ben ook benieuwd naar foto'tjes van jullie perfecte dag!!

Groetjes,
Nancy



Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik14-5-2012 21:02:29

Proficiat Sonja! Ik ben benieuwd naar de foto's ;)

groetjes,
Filipa



tamara
19-5-2012
 Meld misbruik14-5-2012 22:12:59

proficiat met jullie huwelijk!
leuk verslagje, ben benieuwd naar de foto"s.
geniet er nog van.

groetjes



joyce
26-10-2013
 Meld misbruik15-5-2012 14:23:38

proficiat en enorm benieuwd naar uw foto's!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info