Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

to-do lijstje

  14-5-2012 16:27:00

Hallo Bruidjes,

Mijn verloofde en ik trouwen over iets minder dan een jaar.
Dus volgens mij hebben we voldoende tijd om alles te regelen.

Maar ik vraag mij eigenlijk af wat we wanneer moeten regelen.
Momenteel hebben we de feestzaal en de fotografe reeds vastgelegd.

Zouden jullie mij kunnen vertellen wanneer jullie begonnen zijn met het organiseren van een trouwfeest? En wanneer jullie bepaalde zaken geregeld hebben?

Ik zou graag een to-do lijstje opstellen voor het komende jaar, maar ik weet niet goed hoe hieraan te beginnen. Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Alvast bedankt!!

Groetjes


Ine
4-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1098


Tine
23-6-2012
 Meld misbruik14-5-2012 16:52:34

Hoi Ine,

Ik ben een jaar op voorhand ook al eens gaan kijken voor m'n kleed...

Als je voor de kerk zou trouwen, best ook al eens langs de pastorij gaan om te horen of je die dag voor de kerk kan trouwen.

Eventueel DJ binnen enkele maanden zoeken? en vervoer ook binnen enkele maanden beginnen zoeken...

Onze uitnodigingen hebben we gekozen op 6 maanden voor de trouw, we hadden ze +- 4 maanden voor het huwelijk zodat we tijd genoeg hadden om ze zelf te vouwen (is goedkoper ;))

Voor de rest kan ik niet meteen iets bedenken dat je al zou moeten doen...

Tine



Nadia
7-7-2012
 Meld misbruik14-5-2012 17:16:22

Beste Ine,

Je kan op deze website ook een overzicht maken van je planning en sorteren op datum. Dan kan je ineens ook afchecken wat er reeds in orde is.
Je vindt dit onder de tab 'Mijn planning'

Groetjes,

Nadia



Nathalie
14-7-2012
 Meld misbruik14-5-2012 17:35:27

Helemaal in het begin kun je ook al de getuigen vragen en een goede dj regelen.
Er staat wel een uitgebreid to do lijstje als je onder 'mijn planning' kijkt.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...