Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij bruidskindjes

  14-5-2012 12:29:20
Hallo,


even een vraagje: wanneer kopen jullie kledij voor de bruidskindjes?

Wij trouwen in oktober en het zijn onze kindjes (dochtertje is 4 jaar en zoontje wordt in augustus 2 jaar) die bruidskindjes zullen zijn maar nu zie ik al het een en ander mooi van de communiecollectie maar in de winkel zeggen ze dat er geen feestkledij binnen zal zijn in september, alleen de gewone winter collectie, ik wil ook wel iets dat ze nog verder kunnen dragen dan alleen op die ene dag.

Wat zouden jullie doen? nu al kopen of wachten in solden of wachten op nieuwe collectie?

Alvast bedankt...
Annelies


Annelies
13-10-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1330


Caroline
6-10-2012
 Meld misbruik14-5-2012 12:57:35

Hey Annelies,
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik trouw de week voor je en heb ook al een mooi kleedje gezien voor mijn bruidsmeisje. Ik wacht nog even: in de winkel waar ik ben geweest hebben ze mij gezegd dat ze wel nog feestkleding binnenkrijgen...
ik hoop in ieder geval dat ik daar dan iets in vind....

groetjes




dany
16-6-2012
 Meld misbruik14-5-2012 15:12:33

Hallo,

Onze zoon van 2,5 jaar is ons bruidsjongetje.Wij trouwen binnen 4 weken en wij hebben vorige week zijn outfit gekocht.Doe het zeker niet te vroeg op voorhand want als de (jongere) kindjes een groeischeut krijgen sta je daar.En vinden doe je toch altijd iets.Wij hebben gewoon een kuitbroekje met bijpassend hemdje.Iets dat hij gewoon kan verderdragen.
Veel plezier met de voorbereidingen,wij zijn rond.
Groetjes.



Claudia
13-10-2012
 Meld misbruik14-5-2012 15:20:31

hallo Annelie,

Ik trouw ook op 13 oktober! Leuk toch nog bruidjes in oktober, oef!
Wij hebben 2 bruidsjongens van 3,5 jaar en 2,5 jaar. Hebben afgesproken om eind augustus te gaan kijken voor kleding, maar eerlijk gezegd nog geen idee waar. We willen ze wel niet in een 'stijf' pakje steken maar zoeken meer iets stoers.
Zal nog een hele zoektocht worden!
groetjes



Lieze
1-9-2012
 Meld misbruik15-5-2012 22:43:48

Wij gaan naar een van de winkelstraten in Antwerpen (bij de marokanen en zo). Daar zijn ze niet duur en hebben ze ook hele mooie kleedjes en kostuumpjes. Wij zijn van t weekend eens gaan rondkijken. WIj hebben 2 bruidsjongens van 7j en 9j. De prijs voor een 'kostuum' ligt tussen de 18 en de 25 euro alles erop en eraan. Ik heb eens gekeken in de bruidswinkel waar m'n kleed vandaan komt en daar was het 95 euro en dit vind ik toch wat veel voor iets dat ze maar 1 dagje zullen aandoen. In het begin wilde ik geen kostuumpjes, maar ik vind dat zo mooi!



Vicky
13-10-2012
 Meld misbruik18-7-2012 21:10:05

hier ook een huwelijk op 13 oktober!! onze kindjes zullen waarschijnlijk heel casual gaan, basketschoentjes, een hemdje en wel een gilet erover (maar niet het kostuum) om het feestelijk te maken, misschien een hip sjaaltje om het af te werken : )
goed idee van bij die marokkaanse winkels, doet me denken aan rue de brabant in brussel, ik ga er ook eens langs!!



Annelies
13-10-2012
 Meld misbruik18-7-2012 23:01:34

ik heb ondertussen kledij gekocht bij CKS van de communie collectie voor de kindjes. het is feestelijk en ze kunnen het nog doordragen na het huwelijk. Ik ben niet zo voor een kostuum enz voor onze zoon. Gewoon sportief en toch feestelijk. Voor dochter ook een toffe rok met speciale trui/gilet.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...