Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervoer

  23-8-2006 14:52:01
Hallo,
Wat zouden jullie er van denken om op 16december met de huifkar/koets naar de kerk te gaan. De huifkar is overdekt, de koets niet. De afstand is max. 4km.
We kunnen dit gratis gebruiken, ik zie het eigenlijk (met een dekkentjes en zo) wel haalbaar.
Graag jullie mening.
Groetjes,
Els
16.12.2006

els
17-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 351


pascale
14-4-2007
 Meld misbruik23-8-2006 15:02:11

hey,
gewoon doen!!!
hoe romantisch.stel dat het nog eens sneeuwt,tis net een sprookje.
Ik denk wel dat je er geen spijt van zal hebben.
alvast veel succes en groeten van Skally



Dominique
25-11-2006
 Meld misbruik23-8-2006 15:03:38

misschien wat glühwein voor onderweg uit te delen?

max. 4km moet toch nog te doen zijn denk ik, als je dekentjes hebt. Kijk maar naar nu, als je nu trouwt kan het weer ook al plots stukken frisser zijn dan 2weken geleden. Je moet echt geluk hebben met het weer.
Wij namen geen koets omdat het vorig jaar op 25.11.2005 enorm gesneeuwd had, dus kiezen we voor een gesloten rolls royce.

Dominique
25.11.2006



Katleen
23-12-2006
 Meld misbruik24-8-2006 8:32:28

Lijkt me een leuk idee ! Je kan altijd een alternatief programma opstellen, voor mocht het om één of andere reden niet te doen zijn. En misschien de mensen verwittigen dat ze iets warms meenemen voor tijdens de rit, voor het geval ze nogal licht zouden gekleed zijn.
Succes ermee !



Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik24-8-2006 9:36:53

Wij hebben thuis zelf een koets die niet overdekt is. Als je daarmee rijdt, krijg je het snel koud. Wij hebben waterafstotende dekentjes, die langs de binnenkant dik gestoffeerd zijn en die komen veelal goed van pas, maar dan is je bovenlichaam nog niet bedekt natuurlijk... Meestal zijn trouw- en suitekleren, tenminste voor de vrouwen niet echt zo dik, dus voorzie echt genoeg kleren hé!

Ik zou als ik jou was zeker voor de huifkar gaan, dat doen wij ook. Wat onze open koets betreft, laten wij het afhangen van het weer. Wij trouwen wel in de zomer, maar ja het is nu ook zomer hé...



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik24-8-2006 11:10:37

Hey,

goh, het lijkt mij bere-koud. Zeker omdat je toch niet al te dik gekleed gaat zijn als bruid... Ik zou het niet doen hoor, want na vier kilometer kan je de hele tijd zitten rillen in de kerk of in het stadhuis.

Maar ik spreek het niet tegen: 't zou wel superromantisch zijn!

Groetjes,
Lieve


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...