Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bah! :-s

  14-5-2012 11:29:04
Hey bruidjes,
Net een reactie gekregen op onze uitnodiging... En het was niet zoals ik verwacht had. De gast in kwestie vond het vreemd dat we voor het kasteel van saffelaere gekozen hadden, want allez zo klassiek en ouderwets, en we hadden toch beter het godshuis (beter, chiquer, veel mooier en hipper) gekozen en blabla.. Ben er echt niet goed van, zeker omdat het godshuis ook in de running heeft gezeten voor ons trouwfeest! Maar aangezien wij één van de kleinere zalen (die ik minder mooi vind) zouden gehad hebben en gezien de afstand en het feit dat je daar met verschillende trouwers zit per avond niet gekozen.
Maar goed, ze wilde wel graag komen hoor...

Lien
7-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 2151


Nicky
1-1-2023
 Meld misbruik14-5-2012 11:32:43

Niets van aantrekken. Je hebt altijd voor- en tegenstanders. Jullie dag, jullie keuzes!



Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik14-5-2012 11:36:04

Raar dat de gast in kwestie het nodig vindt om commentaar te leveren op de keuze van de zaal... Trek het je niet aan! Als jullie tevreden zijn met jullie keuze, is dat alles wat telt. Ik heb van vrienden al goede dingen gehoord over het Kasteel van Saffelaere .



Emilie
25-8-2012
 Meld misbruik14-5-2012 11:43:02

Inderdaad, trek het je niet aan.
Er zal wel altijd iemand commentaar geven, jammer dat ze er niet over nadenken dat dit inderdaad kwetst.

Genieten, dat is het belangrijkste!


Groetjes



Emilie



Claudia
13-10-2012
 Meld misbruik14-5-2012 11:44:45

foert! is JULLIE dag! vreemde commentaar hoor, dat doe je niet! Jaloers misschien?niet aantrekken!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik14-5-2012 11:46:46

Niks van aantrekken!
Jullie kiezen toch zelf waar jullie het feest geven??
Bij ons gaat er ook zeker commentaar komen op de zaal...is vrij strak, modern...we geven dan ook een huwelijksPARTY é...dus geen chique diner met veel tralala...
Diegene die het niet ok vinden, kunnen dan beter ook vroeg naar huis gaan :-).
Je kiest als koppel zelf het concept en ook de locatie ;-)! niks van aantrekken!

groetjes!



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik14-5-2012 11:51:11

zoals hier boven al gezegd, niks van aantrekken. Het is jullie trouwfeest. Commentaar gaat er altijd zijn, bijons zijn de uitnodignigen nog niet verstuurd of er is al commentaar. ik trek het me niet meer aan NAH.



Karel
8-6-2013
 Meld misbruik14-5-2012 12:02:24

Kasteel van Saffelaere niet chique?!
Dan zijn die mensen daar blijkbaar nog nooit geweest.
Ben er onlangs naar een trouwfeest geweest, amai da heb ik nog nooit gezien hoor.
Super mooie locatie en alles tip top in orde. Geniet van jullie dag! Veel succes



Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik14-5-2012 13:18:25

Persoonlijk vind ik het Kasteel van Saffelaere véél chiquer dan het Godshuis. Met alle respect maar de parking van het Godshuis kijkt uit op een bejaardentehuis en er is niks van groen (behalve dan de binnentuin). Ze hebben ook veel van hun pluimen verloren op culinair vlak (laatste keer in oktober waren de hapjes ok, voorgerechtenbuffet ok, hoofdgerechtenbuffet ronduit slecht en dessert matig). Wat mij betreft heb je tussen die 2 locaties zeker en vast de juiste keuze gemaakt! Maar zoals hierboven gezegd: je kan nooit voor iedereen goed doen. Het is altijd wel voor iemand te modern, te klassiek, te standaard, te.... Laat je hierdoor niet van je stuk brengen! Gewoon jullie eigen hartje en smaak volgen!

Liefs,

Nathalie



Lien
7-7-2012
 Meld misbruik14-5-2012 13:20:52

Bedankt allemaal, het is toch vreemd hé, mensen die je niet kent, begrijpen je beter dan mensen die nota bene op je trouwfeest komen :-s
Ik ga me niet meer laten doen ;-)

Groetjes!



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik14-5-2012 15:36:01

Niks van aantrekken hoor Lien, ze mogen blij zijn dat ze mogen komen! En inderdaad, ik vind die reactie eerder naar jaloezie ruiken.

Wij hebben er ook zo eentje gehad (wij trouwen op Domein 't Meersdael in Moerbeke-Waas). 1 van onze gasten heeft daar al eens een feest gehad en ik citeer: "Mja, mooie zaal, lekker eten en veel ambiance, maar... De parking ligt toch wel ver van de zaal hé"

Toen dacht ik ook: "???? Als het feit dat je zo'n 200m moet wandelen tot aan de zaal echt de enige opmerking is, valt dat nog best mee". En dat heb ik dan ook zo gezegd tegen die gast

Gewoon genieten dus!
(En tussen ons gezegd en gezwegen: ik sluit me volledig aan bij de mening van Nathalie ivm het Godshuis.En ook in dit geval geldt dat, als wij daar uitgenodigd worden, wij daar niets negatiefs over zouden zeggen tegen de organisator. Ieder zijn keuze!)

Groetjes



Lien
7-7-2012
 Meld misbruik14-5-2012 15:44:08

Bedankt voor jullie reacties, ik ben weer helemaal rustig... Mijn vriend gebeld (was eerst niet van plan het hem te zeggen, hij heeft het al niet echt voor haar...) zijn reactie was meteen "platte jaloezie, ze zal nog lelijke dingen zeggen, want ze wenst dat er eindelijk eens iemand voor haar op zijn knie gaat" Blijkbaar zit ik er zo middenin dat ik het zelf niet zie ;-)



Kathleen
21-9-2013
 Meld misbruik15-5-2012 17:55:52

oh Lien toch!

trek u dat inderdaad echt niet aan hoor.
Er zullen altijd wel mensen zijn die commentaar geven. Je kan nooit voor iedereen goed doen want 'les goûts et les couleurs, ça ne se dispute pas'. jij moet je hart volgen.
Het is jullie dag ! en jullie kiezen. Nem.
By the way: wij hebben ook het kasteel van saffelaere en zijn in de wolken
meisje, we gaan prinsesjes zijn die dag !! tralalalala (bij mij is het wel nog làaaaang wachten )



Tamara
23-5-2014
 Meld misbruik13-3-2013 19:05:25



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info