Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het is allemaal zo .....

  14-5-2012 8:48:10
Hey,
Nog 3 dagen en het is aan ons! Lijkt echt niet meer lang maar voor mij klinkt alles zo onwezenlijk. Precies of ik ben emotieloos. Ik ben altijd wel heel realistisch maar ik begon me toch een beetje zorgen te maken.
Tot mijn toekomstige gisteren de CD testte met de liedjes van onze ceremonie!
Toen is de "klik" gekomen en de traantjes volgde.
En nu is het AAAAAAAAAAAhhhhhhh zijn we dit niet vergeten of dat en is dat wel in orde!!!!!!
Nog een paar dagen en het is zover!
Nog veel succes aan de bruidjes van komend weekend!
groetjes,
Pit

pit
18-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1144


Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik14-5-2012 8:59:32

Oh...spannend!!!
Ik ben meestal ook vrij 'koel'...dus ik hoop dat ik op de W-day niet ineens een tranenwaterval ga zijn :-)!
Geniet nog van deze laatste speciale dagen van de verloving ;-) en alvast veel plezier op jullie mooiste dag!!

groetjes



nancy
14-9-2012
 Meld misbruik14-5-2012 9:05:43

Amai,echt spannend!!

Geniet idd nog van de laatste dagen en ik ben er zeker van dat jullie dag tot in de puntjes in orde gaat zijn

Alvast een dikke proficiat en vooral genieten hé!!

Groetjes



An
18-5-2012
 Meld misbruik14-5-2012 9:09:32

Ik zat hier ook net naar de teller te kijken en ineens ging het ook door mij heen. Zo van "OW, dat wil dus zeggen dat ik effectief nog maar 3 dagen en 14 uur heb om "datdatdatdatdatdat en dat" nog te regelen? Eeek :D.

Maarbon, dat komt allemaal wel goed. En het weer ziet er ook nog niet al te slecht uit voorlopig, al staat mijn regenboogparaplu klaar :).

Gisteren zijn we de meeste dingen al gaan afzetten bij de feestzaal, hadden we nog afgesproken met de fotograaf voor onze verlovingsshoot (door omstandigheden altijd maar uitgesteld...) en heb ik ook al de cd voor't gemeentehuis gebrand.
Maar er is nog wel wat te doen...

De oma van mijn vriend houdt het nog altijd vol (zie mijn vorige post) en is vastberaden te "wachten" tot na onze datum. Ze zegt dit ook expliciet en heeft een "deal" gesloten met de palliatieve verpleegster. Zo vastberaden is ze om niet voor vrijdag te sterven. Echt onwezelijk. Dit zorgt wel voor heel emotionele toestanden. Want "wat als" he. Je kan nog zo vastberaden zijn, maar als't tijd is...

Ik wens de bruidjes van komend weekend ook nog veel voorbereidingsplezier en weinig stress en een goede nachtrust :)!



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik14-5-2012 11:27:29

Hey Pit,


De tijd is nogal gevlogen hé zeg:-)
Geniet van de allerlaatste voorbereidingen en geniet van iedere seconde op je mooiste dag!

Veel succes en alvast een dikke proficiat!



Femke
8-9-2012
 Meld misbruik14-5-2012 12:19:27

Geniet van deze dagen en vooral van je trouwdag!!

Groetjes.



Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik14-5-2012 19:29:49

Het is idd allemaal vrij onwezenlijk! Vrijdag is het zover!!!! Woop woop!
Thema deze week in mijn klasje is 'de juf gaat trouwen' natuurlijk! En toen ik mijn trouwschoenen toonde aan de kleuters met een verkleedsluier op mijn hoofd en rondstapte met een bos plastieken bloemen en een stoere kleuter aan m'n arm, kreeg ik het toch even warm! Ik kan me niet voorstellen dat ik vrijdag ook écht zo mag rondlopen!!
Het weer mag gerust zijn zoals vandaag, daar zou ik voor willen tekenen...
Net al 2 cadeautjes voor de suite ingepakt, de rest volgt morgen. En ik moet nog een zeer gedetailleerde dagplanning doorsturen naar de suite, waar echt àlles zal opstaan want die worden gek van mijn vaag gedoe ;) ("Rond de middag ongeveer"- "Ja, maar wanneer preciés?"- "Goh ja, dat zien we dan wel?")
Mijn vriend en m'n ouders zijn thuis vanaf morgen, die zorgen voor de last-minute boodschappen. Ik blijf mijn kleuters entertainen, goed tegen de zenuwen! Al heb ik daar niet zoveel last van, eerder gezond enthousiast. De mensen rondom ons daarentegen vinden het precies raar dat Pieter & ik zo kalm zijn! Gisteren op moederdag heeft mijn moeder haar mond iets voorbijgepraat denk ik, mijn vriend heeft mss nog iets in petto waar ik niks van weet :) Ben benieuwd!

Suuuuuperveel geluk gewenst aan mijn mede-18mei-bruidjes (en natuurlijk ook aan al de rest)!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...