Terug naar overzicht
Dag Karen,bedankt voor je reactie.Dat is heel goed gezien dat je kerstavond niet in het vliegtuig moet zitten, had ik nog niet eens aan gedacht. Hoe zit dat nu voor die handbagage hopelijk geeft het reisburo ons goede info, want anders moet ik nog een megavalies kopen.Ik verschiet dat Mauritius niets geeft voor honeymooners, in de periode ervoor, smijten ze ermee naar je hoofd.Ik zal thuis in mijn brochures eens naar je hotel kijken. Maar de restaurantjes op het eiland zagen er heel goed uitGroetjes,Dominique25.11.2006
Hallo,Tja de kestvakantie is hoogseizoen voor die mannen he, dus dan hebben die die trouwers niet echt nodig!Nu hebben we wel ergens geluk, onze bakker in Sint-Truiden kent de manager van de Oberoi hotels (leert die mannen van hotel Oberoi in Egypte pateserie maken) en die gaat nu voor ons een goed woordje doen ;-) Hopelijk helpt dat wat!Wacht niet meer te lang om je reis te boeken want de vluchten worden maar duurder en duurder hoe langer je wacht!Groetjes,Karen22.12.2006