Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Dominique

23-8-2006 13:56:57
Hallo Dominique,

Wij gaan inderdaad kerst en nieuwjaar vieren op Mauritius.
De 24ste komen wij 's morgens aan, dus dan zitten we kersavond of zo niet in het vliegtuig.

Ik wou altijd zo vlug mogelijk op huwelijksreis vertrekken (ook omdat ik maar 14 dagen verlof heb dan, sta in het onderwijs), dus vertrekken wij de 23ste heel vroeg naar londen (hopelijk met handbagage ;-) ) en van londen naar mauritius!

Bwa echt veel zal daar niet te zien zijn, maar wij hebben er voor gekozen om een echt relax vakantie te hebben, wij reizen heel graag en rondreizen komen nog genoeg aan bod, nu even genieten van elkaar en van een toch wel paradijselijk eiland!

Het is inderdaad wel zo dat het tijdens de kerstvakantie super duur is, de prijzen gaan x 2, x3 dan en voor honneymoon krijg je niets!

Wij hebben gekozen voor Hotel Oberoi.

Hopelijk heb ik je kunnen helpen hiermee!

Groetjes,
karen
22.12.2006

Karen
22-12-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 314

Dominique
25-11-2006
 Meld misbruik23-8-2006 15:06:29

Dag Karen,

bedankt voor je reactie.Dat is heel goed gezien dat je kerstavond niet in het vliegtuig moet zitten, had ik nog niet eens aan gedacht. Hoe zit dat nu voor die handbagage hopelijk geeft het reisburo ons goede info, want anders moet ik nog een megavalies kopen.
Ik verschiet dat Mauritius niets geeft voor honeymooners, in de periode ervoor, smijten ze ermee naar je hoofd.
Ik zal thuis in mijn brochures eens naar je hotel kijken. Maar de restaurantjes op het eiland zagen er heel goed uit

Groetjes,
Dominique
25.11.2006

Karen
22-12-2006
 Meld misbruik23-8-2006 15:24:18

Hallo,

Tja de kestvakantie is hoogseizoen voor die mannen he, dus dan hebben die die trouwers niet echt nodig!

Nu hebben we wel ergens geluk, onze bakker in Sint-Truiden kent de manager van de Oberoi hotels (leert die mannen van hotel Oberoi in Egypte pateserie maken) en die gaat nu voor ons een goed woordje doen ;-) Hopelijk helpt dat wat!

Wacht niet meer te lang om je reis te boeken want de vluchten worden maar duurder en duurder hoe langer je wacht!

Groetjes,
Karen
22.12.2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...