Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje huwelijk

  13-5-2012 21:09:16
Beste bruidjes

Gisteren was echt de mooiste dag van m'n leven!! Ik ben een redelijk nuchter persoon en dacht dat ze dat zwaar overdreven maar het was echt zo!!

Om 6u opgestaan: badje genomen, ballonnen met helium opgeblazen en klaargezet voor hier in huis.
Om 7u bracht de bakker onze ontbijtkorf en de minibroodjes en mini koffiekoekjes voor de receptie voor de suite.
Om 8u15 vertrokken naar de kapper waar alles nog rustig verliep en mijn haar (Equipe Haircare Sint Truiden) prachtig gedaan werd!!! Mijn ventje is ondertussen mijn bruidsboeketje gaan halen en de boeketjes voor de kindjes en mijn groot bruidsmeisje en de corsages.
Om 10u15 was ik terug thuis en was m'n ventje naar mijn ouderlijk huis gegaan (zijn ouders wonen niet kortbij)
Om 10u30 kwam de visagiste Make Up Tanja Dassy thuis aan samen met onze twee cameramannen van zwart wit
De make up laten doen was echt zo'n relaxmomentje en Tanja is zo'n toffe madam dat je je direct op je gemak voelt.
Ook de fotograaf kwam iets later aan. Nog een paar vrouwen hebben zich laten schminken door Tanja en ook zij zagen er stralend uit!
Om 11u15 kwam mijn tante aan (mijn mama is jong overleden) om me te helpen met m'n kleedje.
Iedereen zei dat ik er stralend uitzag. En ik was ook héél relax!!! :-)
Dan zijn we beginnen foto's maken en wat beelden voor de video hier in ons huis.
Om 12u30 begonnen alle mensen van de suite toe te komen. We hadden onze vrienden gevraagd om de receptie hier thuis te doen en ze hebben dat schitterend gedaan! :-)
Iets later was het moment daar: mijn hubbie 2 be kwam aanbellen!! met een prachtig bruidsboeketje!! :-) En hij zag er ook echt geweldig uit!! Chique! Even een traantjesmoment :-)
Al de suite auto's waren ondertussen ook hier en onze verrassing (van m'n tante) kwam ook aan! Onze auto!! Het werd een Maybach! Prachtige auto!
Iedereen mocht dan instappen en dan zijn we naar het stadhuis gereden. Daar werden we vriendelijk ontvangen door onze burgemeester en Marie Josee van de burgelijke stand.
Het werd een leuk burgelijk huwelijk. We hebben van de burgemeester een druivenplant gekregen die we op het stadhuis voor de eerste keer samen moesten water geven. We kregen ook een kleine receptie van de stad aangeboden daar.
Toen werd het tijd voor de Kerk!! De ceremoniemeesters zeiden al dat alles daar in orde was.
Daar gekomen was het ook zo... De rode loper lag, de boompjes langs de loper stonden, de ballonnen stonden, de bloemen waren prachtig!! Zowel aan de stoelen als op het altaar.
De zangeres (Manuela Van Geenhoven) zong zo mooi toen we binnenkwamen... Ik was echt ontroerd.
De mis was heel persoonlijk ook mede dankzij meneer pastoor! We hebben bij de buitenkomst héél veel complimentjes gekregen dat het zo een mooie mis was! :-) Na de mis hebben we buiten ballonnen opgelaten om de overleden mensen te herdenken. Onze vrienden hebben ons overladen met van die hartjespoppers! Ook geweldig mooi!
Na de mis kreeg iedereen die in de kerk was (en de opkomst was talrijk!!) een ijsje van de Vicca aangeboden. Ook dat was een groot succes.
Daarna zijn wij wat foto's gaan nemen op onze feestlocatie (Sint Jansbergklooster te Zelem). Ook héél mooi!!
Het feest was geweldig!! Alles verliep gewoonweg perfect!!
Het eten was superlekker! De bediening was top! Meer dan genoeg eten en drinken voor iedereen.
Onze vrienden hadden een act voorzien (het liedje "ik neem je mee" met een nieuwe tekst op en met een fotopresentatie van ons). Onze overbuurman heeft een liedje gezongen na het sorbet (voor het hoofdgerecht) waarbij we al allemaal de polonaise aan het doen waren.
Onze taart werd binnengereden op also sprach zaratustra en was ook even een kippevelmoment!! :-)
Daarna was het tijd voor onze openingsdans... En dat was onze verrassing van de dag!!! Gene Thomas is live "voor haar" komen zingen!!! Niemand wist hiervan buiten wij en het sloeg echt in!! Niemand kon dat geloven! Het was zo mooi en intiem! Zalig!! Dan heb ik met papa de vader dochterdans gedanst op "dochters" van Marco Borsato en mijn hubbie met zijn mama op "in dreams" van Roy Orbison. Daarna hebben we met onze beste vrienden een flash mob gedaan die begon met "thriller" van Michael Jackson en dan overging in LMFAO's Party Rock anthem, de vogeltjesdans, walk like an egyptian, de macarena en ai se eu te pego (allemaal korte stukjes natuurlijk) en dan Frans Bauer met heb je even voor mij.. De dansvloer stond onmiddellijk vol! :-) Onze dj was Bjorn Verhoeven en hij heeft er echt een knalfeestje van gemaakt!!! Om 5u30 zag ik eindelijk mijn bedje!! :-)

Het was een prachtige dag en het was op en top genieten!!! We hebben helemaal niet het gevoel gehad dat we geleefd werden omdat alles op voorhand perfect geregeld was en we ons dus geen zorgen moesten maken.
Het was zalig!!!!! We zitten echt op een roze wolk!

Aan alle bruidjes to 2: GENIET ervan!!!

Groetjes

Katrien

Katrien
12-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1724


Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik13-5-2012 21:15:38

Proficiat Katrien!
Heel leuk verslagje!!
En Bjorn Verhoeven seg...dat is niet de minste! Zal zeker een knalparty geweest zijn!!!
Komen er nog foto's? :-)
Veel geluk in de toekomst!

groetjes



Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik13-5-2012 21:19:39

Foto's volgen zeker :-) Maar we hebben er momenteel geen :p



Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik13-5-2012 21:39:33

Wauw, klinkt echt als een superbruiloft! Geniet van de tijd die erop volgt!!



Claudia
13-10-2012
 Meld misbruik14-5-2012 8:39:50

Leuk verslag!! Fijne wittebroodsweken gewenst!



sarah
24-8-2012
 Meld misbruik14-5-2012 9:29:31

Klinkt super zeg! En gene die live kwam...leuk! :-) proficat!!



Femke
8-9-2012
 Meld misbruik14-5-2012 12:24:01

Super leuk verslagje! Het klinkt zooo mooi! Proficiat!

Groetjes.



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik14-5-2012 15:47:30

Super om te lezen, nog een dikke proficiat!

Een klein vraagje ivm de vader-dochterdans:
ik zou ook graag met mijn papa op Dochters dansen, maar heb schrik dat het gedeelte slows dan te lang duurt (mijn verloofde wil daarna uiteraard ook met zijn mama dansen, en dan moeten we ook nog eens wisselen hé: ik met schoonpa en hij met schoonma. Dat zijn dan al 4 slows voor de vermenigvuldiging).

Hoe was dit bij jullie?

x



Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik14-5-2012 20:16:51

Hoi Lindsy

Wij hebben eerst de openingsdans gedaan, dan ik met papa, dan mijn man met zijn mama en dan hebben wij niet meer vermenigvuldigd maar een flash mob gedaan met onze vrienden en met een polonaise op het einde van die flash mob iedereen op de dansvloer gekregen :-)

groetjes

Katrien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...