Nu Online
Momenteel zijn er 264 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mijn trouwverslagje!!!

  13-5-2012 18:08:38
Allerliefste bruidjes,

Vandaag heb ik dan eindelijk de tijd om mijn verslagje te typen!
We zijn net terug van een fantastische huwelijksreis in Kenia & Mauritius (voor degenen die eventueel nog zouden twijfelen : gewoon DOEN, beide bestemmingen zijn fantastisch!!) en ik ben happier dan ooit!

Voor mij was 28/04 D-day!
De avond voordien was ik traditioneel bij mijn ouders gaan slapen. We hebben een hele gezellige avond gehad, die is afgesloten met een superlief kadootje en kaartje van mijn zus/getuige (traantjes).
De weken voor onze trouw is er alleen maar regen gevallen maar gelukkig genoeg is het een hele dag droog weer gebleven!
Na een goede nachtrust, ben ik zaterdag omstreeks 06u30 opgestaan om rustig een badje te nemen met lavendel, wat mijn lieve mama had klaargezet.
Nadien vertrokken met de mama naar de kapper, waar mijn haar in krullen werd gezet en losjes opgestoken.
Het duurde allemaal iets langer dan verwacht (ondanks 3 eerdere proefkapsels, zie vorige posts...) dus halfuurtje "te laat" terug thuis. Visagiste en fotografe waren er al dus die konden onmiddellijk beginnen.
Na een dik halfuurtje tutten en kleed &juweeltjes aantrekken stond mijn hubby al aan de deur!
Ik was zijn kostuum mee gaan uitkiezen maar wat zag hij er NOG mooier uit!!!!
Beiden moesten we een traantje laten (bij mij bleven de panda-oogjes nog beperkt gelukkig!).

Nadien zijn we met de suite vertrokken richting gemeentehuis, waar veel meer mensen waren dan verwacht.
De plechtigheid was wel heel snel achter de rug maar we hebben er alsnog van genoten.
Nadien hup naar de kerk waar er opnieuw een grote opkomst was. De mis hadden we helemaal gepersonaliseerd (ook veel dank aan de vlotte pastoor!), is zo voorbij gevlogen en nadien heel veel complimentjes over de persoonlijke aanpak gekregen! Er was zowaar een waterzonnetje te zien bij het buitenkomen!

Na een heerlijke lunch met de suite zijn we vertrokken voor de fotoshoot.
We hebben hier echt een supertijd gehad, met veel dank aan onze lieve fotografe!
't Was voor ons één van de leukste momenten van de dag, heel intiem en veel gelachen.
Voor de bruidjes die nog een binnenlocatie zoeken in regio Antwerpen bij slecht weer : check Domein de Renesse in Oostmalle. Je kan hier foto's trekken in het kasteel maar ook buiten in het mooie park.

Nadien is het avondfeest begonnen met een superlieve speech van manlief en papa, gevolgd door een superlekker diner, emotioneel woordje van zusjes & broer en afgesloten met een fantastisch dansfeest!!!!

De dag nadien hebben we alle lieve kaartjes gelezen, wat voor ons wederom heel emotioneel was.
Je viert je trouwdag natuurlijk met allemaal mensen die je nauw aan het hart liggen maar sommige woorden zijn gewoon zo pakkend...!

Het cliché klopt : de dag is ZO voorbij!
Geniet van elk klein moment, maak zeker tijd voor elkaar, alle gasten, ...
Het was voor ons een superdag en het is fantastisch te zien hoe alle mensen blij voor je zijn en je lief hebben!

Ik wil alle toekomstige bruidjes dan ook graag eenzelfde onvergetelijke dag wensen, een liefhebbende hubby & vooral heel veel plezier & liefde in het leven samen dat volgt!!!!!
Wij gaan binnenkort aan kindjes beginnen dus er volgt weer een nieuw hoofdstuk in ons leven...

Op de site www.weddingsbylily.be kan je al enkele foto's bekijken (Feike & Maarten), de rest volgt later nog!
Wat vinden jullie ervan????

Nog een paar bemerkingen :
- visagiste Nadia Mazzacaro : hier ben ik heel tevreden over, lieve & geduldige dame
- fotografe Liesbeth van Weddings By Lily : superlieve dame met heel veel humor, hadden niemand anders gewild
- feestzaal Hof ter Smisse in Hoogstraten : FANTASTISCH feest met superservice!!!!
- ceremoniemeester Pierre Loncin : heeft een paar steekjes laten vallen voor ons.
Pierre is zeker professioneel maar sommige dingetjes hebben me een beetje geërgerd :
* hij maakte te pas en te onpas flauwe grapjes (herhaling van tijdens kennismakingsgesprek).
* hij wist (tot op het einde van de kerk!!!!) nog altijd niet welke zus mijn getuige was (!!)
(ondanks 't feit dat ik maar 2 zussen heb vooraf...)
* ik had op voorhand een SOSkit gemaakt die ik had gevraagd om in de trouwauto te leggen.
dit bleek echter niet het geval te zijn waardoor ik niets bijhad om make-up, ... beetje bij te werken tijdens shoot
* wat ons vooral heeft gestoord : Pierre was 10min. binnen en vroeg onmiddellijk naar zijn geld...
uiteraard hadden we netjes een envelopje klaar gemaakt voor hem maar dit is niet de eerste vraag die je stelt
bij binnenkomst vind ik. Tussen gemeentehuis & kerk is het nogmaals gevraagd
("envelopje toch zeker bij he?") en na de kerk nogmaals. Dat vonden wij een beetje jammer....


Desondanks hebben wij een onvergetelijke dag mogen beleven (zonder regen!) en ben ik vandaag met veel trots mrs. Lippens (ook leuk trouwens op honeymoon om telkens aangesproken te worden met dhr. & mrs.)! Hopelijk mag ik daar binnenkort een lief baby'tje en trotse mama aan toevoegen...!!!!

Heel veel dank voor al jullie lieve reacties en vele tips!
Ik kom zeker nog piepen want ben veel te nieuwgierig naar jullie verslagjes...!

Veel liefs van Feike xxxx

Bruidje
28-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 34 | Gelezen: 3103


sophie
14-7-2012
 Meld misbruik13-5-2012 18:23:07

Wat een zalig verslagje om te lezen. Ik hoop dat het bij ons even vlotje gaat verlopen als bij jullie. Leuk om dat te lezen. Geeft meteen al een beetje meer vertrouwen hihi ;-)Nog een dikke proficiat en hopelijk zijn jullie gezegend met trippelende voetjes in huis!
Groetjes Sophie



Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik13-5-2012 18:24:24

Hoi Feike,

Prachtig verslagje en hele mooie foto's! Jullie zagen er stralend uit!

Dikke proficiat & veel geluk samen!

Liefs,


Nathalie



Titia
28-7-2012
 Meld misbruik13-5-2012 18:49:35

Hey Feike, Leuk verslag en prachtige foto's!!!!

Groetjes,
Titia



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik13-5-2012 18:59:50

Hey Feike - super mooie foto's!! Jullie zien er super gelukkig uit - mooie fotoreportage! Welke hotel in Mauritius zijn jullie naartoe geweest? Succes met de babyplannen!
Groetjes, Rebecca



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik13-5-2012 19:55:02

Dag Feike,

Zaaaalig verslagje! Was echt een topdagje zo te lezen!
Wel jammer van de ceremoniemeester dan...dan betaal je zo iemand om de dag vlot te laten verlopen...:-(.
Heel erg mooie en romantische foto's! Je was een stralende bruid!
Geniet van het leven samen en veel geluk in de toekomst!

groetjes



Nathalie
1-6-2012
 Meld misbruik13-5-2012 20:10:45

Hey Feike, dikke proficiat. Jullie zagen er super mooi uit, knappe foto's!



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik13-5-2012 20:17:51

Hey Feike,
Proficiat met jullie huwelijk! Leuk verslagje om te lezen en ook de foto's zijn super mooi!



inge
15-9-2012
 Meld misbruik13-5-2012 20:32:46

Een superdikke proficiat. Je had een prachtig kleed aan.



Gwen
21-4-2012
 Meld misbruik13-5-2012 20:35:04

Heel leuk verslagje om te lezen! Je geniet duidelijk nog na! Ook heel mooie foto's!

Groetjes,

Gwen



nancy
14-9-2012
 Meld misbruik13-5-2012 20:44:24

Een dikke proficiat met jullie huwelijk!!

Leuk verslagje van jullie prachtige dag en zeer mooie foto's!!

Groetjes,
Nancy



Wendy
28-9-2012
 Meld misbruik13-5-2012 20:46:15

Hele mooie foto's. Dikke proficiat nog!!



sarah
17-12-2011
 Meld misbruik13-5-2012 20:56:01

Dikke proficiat en geniet nog van je wittebroodsweken. Echt romantische foto's!
Amai daar zou ik me ook aan ergeren zo constant achter het geld vragen. Ik heb mijn ceremoniemeester zelfs een aantal dagen later betaald. Hij was daar zelf voorstander van.

Geniet er nog van ,en inderdaad op naar het volgende hoofdstuk van het leven



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik13-5-2012 20:57:54

Schitterende foto's en een pakkend verslag!
Véél geluk samen Mr en Mrs Lippens, en veel succes met de kinderwens!

x



Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik13-5-2012 21:16:20

Heel mooi!!! Geniet van jullie getrouwde leven. Nu zaterdag is het onze beurt en heb ook Nadia voor mijn make up.



Lien
7-7-2012
 Meld misbruik13-5-2012 21:56:44

Hey Feike,
Ik had me al zitten afvragen hoe jullie dag geweest was :-)
Heel mooie foto's, echt prachtig! Veel geluk samen en hopelijk snel mooie baby'tjes erbij :-D

Groetjes!!



Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik13-5-2012 22:03:30

Heel mooi! Proficiat!



Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik13-5-2012 22:20:18

Hey Feike,

Was stiekem ook benieuwd naar je verslagje en heb nog gedacht dat je chance had met het weer de 28e ;)
Hele mooie jurk, hele mooie foto's!! Proficiat en geniet nog na en ik hoop je binnenkort mss op één of ander babyforum te ontmoeten ;)



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik14-5-2012 7:58:30

Leuk leuk leuk!!!
Echt mooie foto's en een zalig verslagje. Gefeliciteerd en nog veel geluk samen!



pascale
2-6-2012
 Meld misbruik14-5-2012 8:26:44

Hoi Feike,

leuk verslagje!! Heel mooie jurk en de locatie was ook heel mooi!!
Bedankt nog voor de tip voor binnenlocatie, want het is voor ons in de buurt en we waren nog op zoek naar een binnenlocatie.
Dikke proficiat!!



An
18-5-2012
 Meld misbruik14-5-2012 8:45:18

Hey Feike

Ik keek stiekem ook al uit naar je verslagje :)! Wat een mooie foto's! Het klinkt echt als een prachtige dag! Je haar was trouwens ook ontzettend mooi gedaan! Ik heb ook zo'n lang haar en wil ook zoiets in de aard, maar mijn 2 eerder proefkapsels zijn een beetje tegengevallen. De krul blijft niet zo goed in mijn haar. Tips?

Groetjes

An



tamara
19-5-2012
 Meld misbruik14-5-2012 10:36:03

Hey feike,

Dikke proficiat met jullie huwelijk.
Super leuk verslagje.
jullie zagen er schitterend uit, jullie straalden op de foto's.
Geniet nog van jullie leven samen.

Groeten
Tamara



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik14-5-2012 11:49:32

Hey Feike,


Was ook al ontzettend benieuwd naar je verslagje en foto's
Bedankt voor je prachtig verslagje! Het was super om te lezen.
Om van jullie adembenemende foto's nog maar te zwijgen:-) jullie stralen op elke foto!
Ik kijk ook zo uit naar mijn D-day want ik heb ook de Lily-girls:-) Ik vind ze zo super!

Ik ben blij dat jullie zo genoten hebben van jullie honeymoon. Wij gaan ook naar Mauritius!

Super om te horen dat jullie nu voor de volgende stap gaan een kleine Lippens

Ik wens jullie nog een dikke proficiat toe en héél veel geluk en liefde!

veel groetjes en nog eens bedankt voor al je steun en hulp hier op dit forum!

Mieke x



Femke
8-9-2012
 Meld misbruik14-5-2012 12:27:24

Mooi verslagje!
Proficiat en heeeel veeel geluk nog samen!

Groetjes.



Sofie
26-5-2012
 Meld misbruik14-5-2012 13:35:54

Proficiat! Heel mooie foto's!



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik14-5-2012 17:11:28

Een hele dikke proficiat! Jullie zagen er heel mooi uit, geweldig leuke jurk ook!



Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik14-5-2012 20:37:35

Leuk verslagje van een mooie dag! En prachtige fotokes!
IK WIL OOK ;)

Veel plezier met het maken van een Lippenswondertje!



Tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik14-5-2012 23:16:18

Liefste Bruidje, Feike toch,

Met héél veel plezier heb ik je berichtjes gevolgd en heb ook stilgestaan bij je trouwdag 28 april.
Je foto's zien er geweldig uit! Wat was je mooi... En ook je man zag er stralend uit!
Een heel mooi koppel, hele mooie foto's!

Geniet er nog van hé!

Vele groetjes,
Tiffanie



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik15-5-2012 12:37:39

Hey,

waaw wat een mooie bruid!! heel heel tof verslagje!

Heel veel geluk samen...

veel groetjes Ellen



Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik15-5-2012 15:07:42

Had je verslagje hier over't hoofd gezien. Wat 'n stralend bruidje! Hele mooie foto's van 'n mooi koppel.
Dikke proficiat en geniet van elkaar (en hopelijk kan je heel snel van dit trouwforum overschakelen naar 'n babyforum )!




Kathleen
21-9-2013
 Meld misbruik15-5-2012 15:20:32

hey

klonk heerlijk... hopen dat bij ons ook alles in orde komt :-) ik heb nog een heel lange weg te gaan, maar probeer toch al met zoveel mogelijk bezig te zijn. vooral kijken, oortjes en oogjes open en vele ideetjes opdoen...
heel mooie foto's ook !!
geniet nog van alles,
en succes met de babywens!
groetjes,



Claudia
13-10-2012
 Meld misbruik15-5-2012 15:21:45

Fijn verslagje om te lezen! En wat een prachtig koppel, heel mooi kleed trouwens!
Veel geluk samen! Laat het nieuwe hoofdstuk maar beginnen! :-)



Nathalie
30-6-2012
 Meld misbruik16-5-2012 11:14:04

Feike,

Geweldig verslag van een geweldige dag!

Ik was je al een paar keer tegen gekomen op het forum... en ben blij dat ik nu ook je verslag heb kunnen lezen, en je fotos heb gezien. Jullie straalden!
Prachtige jurk, en je haar zit echt geweldig.

Ik hoop dat wij er ook zo'n mooie dag van kunnen maken.

Tot binnekort nog eens!

Nathalie (en Davy)










natje
12-5-2012
 Meld misbruik19-5-2012 22:15:26

wauw echt prachtige fotos meid !!
geniet nog maar goed na.
heel veel geluk en een prachttoekomst samen
en miss snel met jullie liefdesbabytje
veel liefs
natje



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik11-6-2012 14:09:30

Heb dit verslagje vorige maand precies ook ove rhet hoofd gezien, maar wou je nog een (late) dikke proficat wensen! Je zag er straaaalend uit, echt knap met je haar en het kleedje - helemaal af! Superleuk verslagje om te lezen ook, bedankt om dit met ons te delen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info