Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jonge bruidjes

  13-5-2012 10:39:06
Gewoon uit nieuwsgierigheid vraag ik me af er nog heel jonge bruidjes op dit forum zitten.
Wij trouwen in september en ik ben 22 en mijn vriend 23, ik studeer in juni pas af aan de universiteit.

We horen heel vaak dat we wel heel jong zijn, maar we zijn al 6 jaar samen...

Zijn er nog zo'n jonge of net-afgestudeerde bruidjes?

Dorina
8-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 18 | Gelezen: 1476


Charlotte
27-4-2012
 Meld misbruik13-5-2012 10:45:33

Mijn man was juist 24 en ik23 toen we trouwde 2 weken geleden. We hebben samen 1 zoontje van 1 jaar en hebben 2 jaar geleden samen een huis gekocht. We hebben het goed met elkaar dus vind ik niet dat je te kng kan zijn om te trouwen. Zolang je er beide achter staat is het toch geen probleem?! Veel succes! Charlotte



francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik13-5-2012 10:53:26

hey ik zelf ben 25 en mijn vriend 28 . en ben net van school klaar.

wij zijn als we trouwen 3 jaar en 1 maand samen. en ik denk dat leefttijd niks uit maakt .
als het gevoel goed moet je het gewoon doen.





Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik13-5-2012 11:09:16

Hoi Dorina,

Ik zou me daar niks van aantrekken. Mijn ventje zal pas 24 zijn als we trouwen en we zijn dan bijna 2 jaar verloofd. Hij heeft me dus ten huwelijk gevraagd toen hij 22 was en hij was toen toch al een hele tijd bezig over trouwen (voor mij hoefde dat oorspronkelijk niet maar nu zou ik het niet anders willen). Leeftijd maakt dus niks uit. Als het goed zit, zit het goed!

Liefs,

Nathalie



stephanie
30-6-2012
 Meld misbruik13-5-2012 11:13:55

Hey Dorina,

Ik ben zelf 21 en mijn vriend 26 tegen dat we trouwen.
Maar zijn wel al 4,5jaar samen en hebben een jaar geleden samen een huis gekocht.

Groetjes!



Lore
18-5-2013