Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jonge bruidjes

  13-5-2012 10:39:06
Gewoon uit nieuwsgierigheid vraag ik me af er nog heel jonge bruidjes op dit forum zitten.
Wij trouwen in september en ik ben 22 en mijn vriend 23, ik studeer in juni pas af aan de universiteit.

We horen heel vaak dat we wel heel jong zijn, maar we zijn al 6 jaar samen...

Zijn er nog zo'n jonge of net-afgestudeerde bruidjes?

Dorina
8-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 18 | Gelezen: 1476


Charlotte
27-4-2012
 Meld misbruik13-5-2012 10:45:33

Mijn man was juist 24 en ik23 toen we trouwde 2 weken geleden. We hebben samen 1 zoontje van 1 jaar en hebben 2 jaar geleden samen een huis gekocht. We hebben het goed met elkaar dus vind ik niet dat je te kng kan zijn om te trouwen. Zolang je er beide achter staat is het toch geen probleem?! Veel succes! Charlotte



francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik13-5-2012 10:53:26

hey ik zelf ben 25 en mijn vriend 28 . en ben net van school klaar.

wij zijn als we trouwen 3 jaar en 1 maand samen. en ik denk dat leefttijd niks uit maakt .
als het gevoel goed moet je het gewoon doen.





Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik13-5-2012 11:09:16

Hoi Dorina,

Ik zou me daar niks van aantrekken. Mijn ventje zal pas 24 zijn als we trouwen en we zijn dan bijna 2 jaar verloofd. Hij heeft me dus ten huwelijk gevraagd toen hij 22 was en hij was toen toch al een hele tijd bezig over trouwen (voor mij hoefde dat oorspronkelijk niet maar nu zou ik het niet anders willen). Leeftijd maakt dus niks uit. Als het goed zit, zit het goed!

Liefs,

Nathalie



stephanie
30-6-2012
 Meld misbruik13-5-2012 11:13:55

Hey Dorina,

Ik ben zelf 21 en mijn vriend 26 tegen dat we trouwen.
Maar zijn wel al 4,5jaar samen en hebben een jaar geleden samen een huis gekocht.

Groetjes!



Lore
18-5-2013
 Meld misbruik13-5-2012 11:14:30

Ik zal 25 zijn en mijn vriend 28 en we zullen tegen dat we trouwen 6 jaar en half samen zijn..
Als ik niet terug was gaan studeren hadden we al lang getrouwd willen zijn!
Ik vind als je 22 en 23 bent, dat trouwen moet kunnen als je zeker bent van elkaar... Kon ik de tijd terug draaien, dan zou ik ook op die leeftijd trouwen! :)



Anke
19-5-2012
 Meld misbruik13-5-2012 11:36:17

hey Dorina,

Tuurlijk ben je niet te jong, als het goed zit tussen jullie en jullie zijn er klaar voor dan moeten jullie dat zeker doen.
Ik zelf ben ook nog maar 23 en mijn ventje is er 25 we hebben vorig jaar samen een huisje gekocht en volgende week trouwen we. Dus je bent echt niet de enige die trouwt op jongere leeftijd. wat de mensen zeggen of denken dat moet je je echt niet aantrekken
;)



Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik13-5-2012 11:52:18

Ik was 23 toen we trouwden, maar mijn partner wel al 26. We waren toen 7 jaar samen en we werkten allebei. (Maar ik ben enkele maanden na de trouw opnieuw gaan studeren...)

Jullie zijn inderdaad nog jong, maar daarom niet te jong. Zeker niet als je al 6 jaar samen bent, dan kan je toch wel redelijk zeker zijn van je relatie.

Succes met de laatste loodjes van je studie! En natuurlijk met de voorbereidingen.



tima
8-9-2012
 Meld misbruik13-5-2012 12:58:10

hihi hier kun je eens neuzen naar de leeftijden er zijn heel wat reacties en veel trouwen op jullie leeftijd blijkbaar ik zelf ben van de ouder garde volgende maand ben 29
http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=405764&su...



Ylenia
18-8-2012
 Meld misbruik13-5-2012 13:12:51

Hoi!
Dorina, wij zitten in hetzelfde schuitje!
Het kleine verschil is dat mijn vriend 27 is.

Maar voor de rest:
We trouwen op 18.08.2012.
We zullen vijf jaar samen zijn op 01.08.2012.
Ik word op 06.06.2012 23 jaar.
Ik studeer ook af dit jaar aan de UGent.
Ik ben sinds vorige week beginnen werken op mijn stageplaats en ben dus nog een kleine twee maand werkstudent.
We zijn enkele weken geleden in ons eigen huisje gaan wonen.
We zijn ook al sinds 27.06.2010 verloofd dus we hebben er heel wat tijd voor uitgerokken om alles te organiseren, maar ik wilde ook niet voor het einde van mijns studies trouwen ;)

Ik ben inderdaad één van de eerste in mijn vriendenkring die trouwt, maar iedereen is wel super enthousiast! En als ik eerlijk mag zijn: op mijn droomhuwelijk ben ik een jonge bruid ;) Maar zoals hierboven ook al gezegd: op liefde staat geen leeftijd! Te jong, te oud, dat telt allemaal niet ;)
Heel veel succes nog!
xxx



Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik13-5-2012 16:05:49

Hoi

Wij zijn alletwee 24, maar ondertussen al bijna 9 jaar samen (sinds ons 16e dus). Op ons 21ste hebben we samen een bouwgrond gekocht (toen was ik juist afgestudeerd) en beginnen bouwen en toen kregen we van veel mensen ook de reactie: amai zo jong! Wij zijn ook één van de eerste die onze vriendenkring trouwen.

Maar als je elkaar graag ziet en voelt dat het goed zit...waarom dan wachten? Dus je niks aantrekken van de reacties...en gewoon genieten van het gevoel verloofd te zijn en af te tellen naar jullie grote dag!

Lieve groetjes

Chantal



Nikki
22-6-2012
 Meld misbruik13-5-2012 17:22:40

ik word volgende week 23 en mijn bijna-man is in maart 25 geworden.We zijn bijna 2,5 jaar samen :) en neen wij zijn niet te jong! :)



Serena
25-5-2019
 Meld misbruik13-5-2012 17:34:26

ik ben 22 en mijn toekomstige 24, wij krijgen ook vaak de reactie dat we jong zijn maar we voelen ons goed bij elkaar, zien elkaar graag. ik zou me er niet te veel van aantrekken. dat doe ik ook niet! op liefde staat geen leeftijd zeggen ze toch.. Groetjes Serena



inge
15-9-2012
 Meld misbruik13-5-2012 20:50:29

En ik ben de oudste hier denk die post. Ik wordt in juli 34 jaar en mijn ventje is er 38 geweest in februari. Na 11 jaar samen zijn en twee schatten van kinderen gaan we het van de daken schreeuwen dat het we van elkaar houden.



tessa
12-12-2012
 Meld misbruik13-5-2012 21:42:01

ik ben 22 jaar als we trouwen en me verloofde dan 25 jaar en vorig jaar hebben we een huisje gekocht en we zijn al meer of 5 jaar samen!



lisa
17-8-2013
 Meld misbruik13-5-2012 22:45:14

Wij zijn net verloofd. Ik ben 22 en mijn vriend wordt er dit jaar 26. In juni studeer ik ook af. Ik heb nog nergens een reactie gehad dat we 'te jong' zijn. Wij zijn wel bij de eerste van de vriendenkring die trouwen.
Deze zomer zijn wij 6 jaar samen, als we trouwen zijn we dus al 7 jaar samen. Ik vind dat belangrijker dan onze leeftijd eigenlijk?

Probeer je niet teveel bezig te houden met wat anderen misschien over je denken :) Ik was bang voor de reactie: maar je zit nog op schooool! Maar die kreeg ik nog geen enkele keren. Integendeel! Veel van mijn vriendinnen zijn jaloers omdat zij nog steeds vrijgezel zijn... :)

Maak er een prachtige dag van!



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik14-5-2012 12:40:04

Hey, ik ben waarschijnlijk de jongste op dit forum met mijn 19 jaar, maar voor mij staat er echt geen leeftijd op. Soms denk ik wel dat het beter geweest zou moesten we even wachten want ik ben ook nog maar van vorig jaar afgestudeerd. Maar ik kijk er echt enorm naar uit en ik krijg heel veel steun van mijn vriendinnen... Enkel een paar familieleden doen heel stom en vervelend maar dat doet me echt niets... mijn vriend wordt in oktober 24... Enige nadeel van zo jong voor mij is dat we nu nog geen huisje kunnen kopen (wat echte onze droom zou zijn, maar iedereen moet nu eenmaal werken en sparen) en dat mijn vriend helemaal nog geen kindjes wilt, terwijl ik het over een paar jaar toch wel zou willen!

Groetjes



tima
8-9-2012
 Meld misbruik14-5-2012 16:51:31

ja leeftijd daar liggen de meningen altijd uiteen toen ik zwanger was moest het een ongelukje zijn want volgens mijn werk en vrienden kring was ik nog zo jong .ik was 24 niet jong vind ik maar ja elk zijn mening zeker .mijn schoonzus is bevallen op 19 jarige leeftijd en dit was ook bewust ondertussen heeft ze er al 2 (nr3 is een sterretje geworden) en ze is nu 23 . als je er zeker van bent moet je er voor gaan dit geld t ook voor trouwen ik ben sinds mijn 19de met me ventje en nog steeds zijn de vlindertjes daar moest ik toen getrouwd zijn zou ik van de jaar 10 jaar getrouwd zijn met ventje



kim
7-7-2012
 Meld misbruik14-5-2012 18:31:23

Wij zijn beide 24 en trekken ons niks aan van commentaren dat we te jong zijn :)
Zijn 5 jaar samen en werken al bijna 5 jaar, hebben een eigen huisje en gaan trouwen, voila :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...