Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Oud fiatje 500 of mini gezocht...

  12-5-2012 21:10:43
Dag medebruidjes,

Na onze huwelijksreis die niet kon doorgaan kregen we vandaag ook nog te horen dat degene die voor ons met zijn oud fiatje 500 zou komen voor foto's te trekken niet zal komen... En dat natuurlijk een week voor de trouw! Zucht.. Weet er iemand of ik nog ergens kan aankloppen die op erg korte termijn ons voor een uurtje zijn autootje wil lenen? Het moet niet per se een fiatje zijn, kan ook een oude mini ofzo. Je weet wel, ben op zoek naar zo'n schattig oud piepklein autootje waar ik met mijn groot kleed in kan stappen :-)

Alle tips welkom!
Groetjes,
Sarah

Sarah
19-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1305


cindy
22-9-2012
 Meld misbruik12-5-2012 21:13:52

Van waar ben je?



Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik12-5-2012 21:18:01

Hey,
Ik heb een rode Fiat 500 bouwjaar 1974...
Wel enkele nadelen...
Hij rijdt niet meer (batterij is plat) en hangt belettering op en hij staat vuil...

Van waar zijn jullie?

Hij staat wel te koop, maar daar is eventueel wel een mouw aan te passen...

Groetjes,
Nathalie



Kelly
8-6-2012
 Meld misbruik12-5-2012 21:20:14

Ohh, dat moet ook stressen zijn voor jullie, zo 1 week voor jullie huwelijk... :s



Sarah
19-5-2012
 Meld misbruik12-5-2012 21:32:33

Dat is inderdaad wel wat stressen ja :-)
Ons feest gaat door in Massenhoven, en onze zaal ligt in het domein Montens, daar zouden we dan ook graag met het autootje naartoe gaan. Aan het kasteel of op het bosweggetje...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...