Nu Online
Momenteel zijn er 42 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de laatste rechte lijn...

  12-5-2012 7:58:15
Hallo,
Ik kan hij bijna niet geloven, volgende week is het zover...
Doordat wij een redelijk klein feest geven (in een gewone zaal met catering) moeten er nog enkele dingen geregeld en gedaan worden, we moeten nog de laatste spulletjes kopen voor de decoratie...
Deze namiddag enkele inkopen doen, straks onder de zonnenbank, dan een gelaatsverzorging, en rond de middag mag ik onze enveloppendoos ophalen!!! Hebben deze laten maken bij Tutje en Kiki, ben superbenieuwd!!
De ringen mogen ook opgehaald worden :-)

De laatste rechte lijn dus!!! Ik kan het bijna niet geloven!!!
het enige wat we zelf niet in de hand hebben is het weer...
Ik probeer er mij (nog) geen zorgen in te maken, voor de bruidjes van vandaag ziet het er alvast goed uit (hier in Kortrijk nu stralende zon!).

dikke knuffel en voor iedereen nog veel plezier met de voorbereidingen!
Tine

tine
19-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1059


mieke
12-5-2012
 Meld misbruik12-5-2012 8:35:48

Hier is het ook volgende week te doen! En geen stress ;) ik ga ten volle genieten,Hopelijk inderdaad mooi weer en het zou ideaal zijn

Geniet er van
Liefs Mieke



An
18-5-2012
 Meld misbruik12-5-2012 9:34:51

Ja spannend he! De stress begint toch een klein beetje te komen nu. Ze zijn deze morgen langs geweest met onze ringen (FDO) en ze pasten niet! Ze hebben ze nu terug mee en dinsdag mogen we ze terug gaan halen. Toch extra stressfactortje want dat had ik niet voorzien in mijn planning :p.

's Nachts droom ik ook de meest geschifte dingen, maarja slapen lukt gelukkig nog goed, dus als't daarbij blijft ben ik content :).


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...