Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

collegas

  9-5-2012 12:23:29
beste mede toekomstige bruidjes
wij trouwen op 12 mei, en we waren eerst niet van plan om onze collega uit te nodigen,
maar omdat ik nu al wat langer werk, waar ik nu werk,
was ik deze week nog niet gedacht veranderd
dus gisteren op 8 mei had ik een mailtje gestuurd naar ze allemaal van mijn team,
maar nu krijg ik mails terug dat ze inderdaad niet kunnen,
wat ik volkomen begrijp aangezien ik het zo laat pas gevraagd had
ik voel me nu zo stom, dat ik het toch nog zo last minute aan iedereen gevraagd heb
dat ze niet kunnen begrijp ik, ik vind het stom van mezelf,
dat ik het eerst niet gevraagd had, en nu ineens wel

En ben dan ook nog eens daarbij zo emotioneel vandaag, weet ik veel door wat
bij het minste voel ik me echt droevig
pff, dat het maar snel zaterdag is

Rebekka
12-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1243


Moon1987
10-8-2012
 Meld misbruik9-5-2012 12:57:49

Hoi Rebekka

Heel herkenbaar, dat collegadilemma.... Het zijn eigenlijk niet echt je vrienden en toch wordt er verwacht dat je ze uitnodigt. Als je de kans krijgt, kun je misschien een beetje uitleg geven waarom je hen pas op het laatste moment gevraagd hebt.

Ik denk ook wel dat het normaal is dat je de laatste dagen voor de grote dag wat emotioneel bent. je hebt zo lang naar deze dag toegeleefd en nu zal het je misschien ook wat veel worden (ik denk dat dat berichtje van de verkeerd gedrukte foto gisteren ook van jou komt). Maar het wordt hoe dan ook een fantastische dag.

Kop op en geniet van de laatste momenten, de laatste voorbereidingen!!

Succes!



Rebekka
12-5-2012
 Meld misbruik9-5-2012 13:36:05

bedankt en ja inderdaad, maar kheb gebeld naar de winkel en ze gingen de cavaflessen hermaken zodat het toch niet dezelfde foto is, het is niet zoals ik het wou, maar ze willen toch iets doen, dus ja
inderdaad details, maar toch :-)

zucht, nog maar 3 dagen en 't is zo ver



Crystal
12-5-2012
 Meld misbruik9-5-2012 14:05:10

Niet zuchten, ze kunnen in ieder geval nooit beweren dat je ze niet gevraagd hebt
Wij hebben dat ook met buren waar we nooit contact mee hadden. De laatste tijd hebben we vaak gebabbeld met die mensen en nu vonden we het ook spijtig dat ze niet uitgenodigd zijn. Je moet dat nu eenmaal een tijdje op voorhand beslissen.



Karolien
22-9-2012
 Meld misbruik9-5-2012 16:10:24

Hoi,

ik werk in het onderwijs, ben 5 jaar afgestudeerd en dit is het eerste schooljaar dat ik in één school werk. Als we bezig waren met plannen wisten we het ook niet goed. Zou ik daar volgend schooljaar kunnen blijven? Kom ik weer in een andere school terecht? Ondertussen weet ik dat de kans vrij groot is dat er volgend jaar nog aan de slag kan. We hebben ook lang getwijfeld dus hebben wij er voor gekozen om een eenvoudig vat te geven voor de collega's. Zowel voor mijn collega's en voor de collega's van m'n aanstaande. De buren nodigen we dan ook ui, net zoals de buren van vroeger. Op die manier is alles opgelost! Het wordt dan 2 keer feesten :)

Groetjes
Karolien



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik9-5-2012 19:16:48

Hey,

Ja, begrijp je zeer goed maar ga een veel te ingewikkeld verhaald nu niet uit te doeken doen.
Wat je idd kan doen, is zoals Karolien zegt, neem zo'n paar flessen cava mee en geef een kleine drink op je werk?
Hoe dan ook, je kan nooit goed doen voor iedereen. daar moet je je bij neerleggen en dan ga je je al veeeel beter voelen :-)
Groetjes en succes voor zaterdag!



joyce
26-10-2013
 Meld misbruik10-5-2012 14:50:51

inderdaad waar moet je de grens trekken he?
collega's van mijn man en mijn komen naar het feest net als de buren van de blok waar wij ons appartement hebben en dan paar goede vrienden en naaste familie dus 50personen waarvan nu al 42p hebben bevestigd dat ze komen :-) dus super blij :-)

ik zou mss idd voor je collega's taart en wat cava mee naar werk nemen....


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...