Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Beetje emo...

  9-5-2012 12:08:07
Ik weet niet wat ik de laatste dagen heb maar ik ween om het minste, zowel positief als negatief

Het is zaterdag begonnen met mijn vrijgezellen: mn vriendinnen hadden zo hun best gedaan en toen ik ze zo allemaal samen zag: hup, daar waren de tranen.
Gisteren een filmpje gezien van mensen die ik ken die vorige zaterdag getrouwd zijn: en ja, daar waren ze weer. Verslagen, foto's en filmjes hier op het forum: voldoende om mn zakdoek te nemen.
Mn verloofde die gisteren iets harder tegen mij uitvliegt dan de bedoeling was: snuit snuit en getroost worden om iets dat de moeite niet was en een verloofde die niets snapt van mijn mood swings.

Zenuwen heb ik niet, maar blijkbaar zit de stress op mijn traankanalen!

Is dit herkenbaar voor iemand? Ik voel me zo'n emotrut

Groetjes!

Lindsy
25-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1653


Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik9-5-2012 12:10:45

compleet herkenbaar maar we slaan er ons wel door ;-)
Ik moet zowat de slechtste werkloze zijn on the planet. Ik sta in het onderwijs en moet nu wachten op telefoon. Ik heb gewerkt tot en met zondag dus we zijn nu dag drie en de depressie is er al: ik heb net staan huilen aan de bushalte. Ik ben enorm prikkelbaar. Niet alleen door het werk maar ook door de trouw en moederdag (ik mis mijn mama zo hard dat het fysiek pijn doet en moederdag werkt op mijn systeem momenteel). Dus ja: ik ben momenteel ook even een bridezilla niks aan te doen... :-) hugs!



Silke
6-10-2012
 Meld misbruik9-5-2012 12:22:22

Hehe, ik vind het eerder schattig: mss is dit idd de manier waarop de zenuwen zich toch uiten of... Misschien een andere reden Waardoor je hormonen op hol slaan? Geen kans dat je zwanger bent? :-)



Kristien
25-5-2012
 Meld misbruik9-5-2012 12:35:09

Silke is me voor: zwangerschap kan ook zulke moodswings geven:)



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik9-5-2012 12:48:33

Hehe, zwanger ben ik zeker (nog) niet, dat had inderdaad een goeie verklaring kunnen zijn :-)



wendy
16-6-2012
 Meld misbruik9-5-2012 13:42:14

Hey Lindsy,

Ook voor mij heel herkenbaar. Ook bij mij beginnen de verslagjes van de mensen hun dag op mijn traankanaaltjes te werken.
Als ik denk aan de dans met mijn papa, hupla weer van dat.

Hopelijk kan ik mij op de dag zelf sterk houden want anders is de hoge prijs die ik aan de visagiste betaal voor niks geweest



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik9-5-2012 14:06:21

Hey Lindsy,

Nu jullie grote dag dichterbij komt, is dit wel normaal denk ik...
Ik heb vooral zo emo-momenten gehad in het begin van onze verloving...
Kan nu nog een traantje wegpinken hoor bij een verslagje hier...:-) maar het is iets minder...maar wie weet eind augustus komt het weer naar boven!
Niks van aantrekken :-) komt allemaal goed! :-)

groetjes



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik9-5-2012 14:06:22

Hey Lindsy,

Nu jullie grote dag dichterbij komt, is dit wel normaal denk ik...

Ik heb vooral zo emo-momenten gehad in het begin van onze verloving...

Kan nu nog een traantje wegpinken hoor bij een verslagje hier...:-) maar het is iets minder...maar wie weet eind augustus komt het weer naar boven!

Niks van aantrekken :-) komt allemaal goed! :-)

groetjes



veerle
25-5-2012
 Meld misbruik9-5-2012 14:49:07

jeps oook hier om het minste beetje komen de tranen... vervelend maar idd onbewust toch stress ofzo
x



Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik9-5-2012 14:52:24

Same here... ik kan wel om alles wenen... HELP...

Bridezillaaaaaaaaaah



Jili
12-5-2012
 Meld misbruik9-5-2012 15:08:50

Oooh jah hier ook... er zijn de laatste tijd al veel onnodige traantjes gevloeid dat mijn verloofde zich eigenlijk afvroeg of ik wel wou trouwen hihi :-) Met stomme films op tv, verslagjes en heel prikelbaar als ze mij commentaar geven en ik voel mij ook niet 100% in mijn vel want ik heb die verdomde 65kg niet gehaald!!!
Ik heb ook al 100 x mijn gelofte proberen te zeggen en elke keer moet ik wenen, ik weet echt niet hoet ik da binnen 2 (whaaaaaaaaaa) dagen ga kunnen...

je bent dus blijkbaar niet alleen :-)



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik9-5-2012 15:34:53

Pfieuw, das toch een opluchting hoor, ik begon al stress te krijgen van mijn eigen onnozele gedrag
Toch super hé dat we hier op het forum weg kunnen met onze gevoelens



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik9-5-2012 19:22:01

Hahaha zo leuk om te zien dat we niet gek of kinderachtig zijn .. hier du ook Mrs. Emo ! Zelfs bij de stomste tv-programma's over mensen die je helemaal niet ken, komt de krop id keel.Lindsy, dus helemaal niks van aantrekken, ook dat heeft zijn charmes!



Tine
26-5-2012
 Meld misbruik10-5-2012 11:18:13

Ik wordt ook emo maar dan niet huilerig maar boos. Niks aan te doen maar ik maak mij momenteel kwaad in het minste.....


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...