Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Klaarmaken van de bruid?

  8-5-2012 20:56:16
Heeey Bruidjes,

Nog 59 dagen op mijn teller waaah ik kijk er zo naar uit!!
Ik had nog even een praktische vraag; welke volgorde hanteren jullie 's ochtends: Make up , haar en dan aankleden?
Ik ben zoo bang als ik mijn jurk aan doe dat mijn haar verknoeit zal zijn of mss make up aan mijn jurk?
Ik dacht zo na de make up mijn jurk aan doen en daarna mijn haar doen?
Hoe doen jullie het en nog enige tips?

Alvast hartelijk dank

xxx

Maya

Maya
7-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1659


Vicky
9-6-2012
 Meld misbruik8-5-2012 20:57:18

Normaal doe je eerst kapsel, dan make-up en dan pas kleed. Ik kan in mijn kleed stappen zonder dat het over mn hoofd moet...




Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik8-5-2012 21:01:00

Ik doe eerst mijn make-up (op vraag van mijn kapster) en daarna mijn kapsel. Ik doe op het einde mijn jurk pas aan, de meeste kun je van onder aandoen zodat je haar mooi op zijn plaats blijft...



An
18-5-2012
 Meld misbruik8-5-2012 21:01:11

Hier ook eerst kapsel, dan make-up en dan stap ik in mijn kleed.



Serena
25-5-2019
 Meld misbruik8-5-2012 21:07:21

Hier ook eerst kapsel, dan make up en dan mijn kleed, ik kan het ook langst onder aandoen zodat mijn haar niet in de war gaat.





Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik8-5-2012 21:16:35

Je jurk is normaal t laatste. Als je bij de kapper in de stoel zit of desnoods thuis das ni echt het handigst met zo een jurk hé. Ik heb eerst mijn haar, dan de make-up, dan terug de kapper voor t echt op punt te stellen en dan de jurk.



Maya
7-7-2012
 Meld misbruik8-5-2012 21:20:29

Heey bruidjes,
Hartelijk dank voor de tips!
Ik ga eerst make up doen en dan haar!
Mijn jurk kan helaas enkel over mijn hoofd!!
Het zal wel goed komen:)
xxx




Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik8-5-2012 21:21:38

Hier eerst make-up, dan kapsel en dan kleedje (ik stap er ook in zodat mijn haar niet in de war raakt en ik geen make-upresten kan achterlaten op mijn kleedje).

Liefs,

Nathalie



Marijke
6-7-2012
 Meld misbruik8-5-2012 21:44:32

Hier ook eerst make up, dan kapsel en dan kleed, ik kan ook in m'n kleedje stappen, heb dat trouwens geprobeerd tijdens de laatste pas en ging perfect.

Groetjes



Ann
29-6-2012
 Meld misbruik8-5-2012 21:47:36

Bij mij zal het zijn: haren wassen, make-up, kapsel en dan de jurk. Mijn jurk moet ook over het hoofd. Tip: leg voorzichtig een sjaaltje over je hoofd (dus dat deze ook je gezicht als het ware bedekt). Zodoende komen er geen make-up resten op je jurk! Heb het zelf bij de eerste pas zo geprobeerd en dat werkte goed;-).

Liefs,
Ann



Katrien
23-6-2012
 Meld misbruik8-5-2012 23:38:31

Ik heb het geluk dat mijn kapster ook mijn visagiste is.
Zij doet eerst de achterkant van mijn haar, dan doet ze de make-up en daarna
de losse lokken vooraan.
En ik kan ''gewoon'' in mijn jurk stappen, al zal dat geen sinecure zijn :D.

Groetjes!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik9-5-2012 8:33:51

Ik heb de pech dat ik een A-figuur heb :-) dus onderaan breder dan boven...dus mijn kleed moet zowiezo OVER mijn hoofd...help :-)...
Eerst kapsel, dan make-up en dan kleed zo ver mogelijk 'open' zetten en over mijn hoofd tillen...mijn getuige gaat mee voor de 2de pas en moet dan oefenen :-) met het kleed over mijn hoofd te trekken...

groetjes



kim
26-5-2012
 Meld misbruik9-5-2012 9:53:04

mhh, ik was echt van plan om mijn jurk al aan te trekken voor de visagiste en kapper komen en dan haar en makeup laten doen met een badjas over mijn jurk. Ik wilde hiermee tijd en stress besparen aangezien ik om 10 voor 10 al moet vertrekken en haar en makeup samen toch 1 à 2tal uurtjes zal duren.
maar nu ik iedereen zijn planning lees, begin ik serieus te twijfelen...
wat zou het nadeel zijn? jurk kan niet kreuken, alles wordt bij mij thuis gedaan en vlekken worden hopelijk ook vermeden door de badjas...




Marijke
6-7-2012
 Meld misbruik9-5-2012 10:19:40

@Kim, ik moet al om 8.45h op het stadhuis zijn, mijn toekomstige komt hier dus al iets na 8h aan de deur, om 7h komt de visagiste, om 7.30h de kapster, dan moet ik nog rap in m'n kleed springen en hopen dat ik op tijd klaar ben (heb nu al stress al 'k er nog maar aan denk...)

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...