Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes

  8-5-2012 20:15:53
Pff even mijn beklag doen,
ik had voor bedankjes een kaarsenhouder besteld met foto op,
hierbij had ik in de winkel mijn usb stick bij en hierop de foto meegegeven,
op de cavaflessen die we hebben voor de getuigen wou ik een andere foto,
Maar wat is er nu gebeurd, ze hebben de foto voor op de de cavaflessen op alles gezet,
ben er even echt niet goed van,
weet niet goed wat ik ermee moet,
het maar laten zoals het is of het gaan zeggen,
klaar krijgen doen ze het toch niet meer om alles opnieuw te doen wrs
:-(

Rebekka
12-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1092


Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik8-5-2012 20:34:36

Hoi Rebekka,

Als het te laat is om nog nieuwe kaarsenhoudertjes te maken, zou ik een mooie korting vragen op de factuur om het leed te verzachten. Da's mijns inziens het minste en het enige wat ze nog voor jou kunnen doen.

Veel succes & niet teveel stressen want dit zijn details waar niemand behalve jij van wakker ligt (niet slecht bedoeld hoor, wil alleen maar aangeven dat geen kat zal merken dat het een andere foto hoorde te zijn)!

Liefs,

Nathalie



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-5-2012 20:34:50

Bah Rebekka, ik zou ook niet blij zijn. Het is wel geen ramp maar het is niet gegaan zoals je gevraagd en betaald hebt!
Vraag de winkel misschien wat zij voorstellen? Indien ze zelf aangeven dat ze dit niet tijdig meer aangepast krijgen, kunnen ze op zijn minst een soort vergoeding geven!
Als het je een troost is, de ontvangers van de kado's zullen dit nooit doorhebben ...



Moon1987
10-8-2012
 Meld misbruik8-5-2012 20:34:56

Oh, dat is helemaal niet leuk! Was het een erg verschillende foto van wat er nu op staat? Wat je kunt doen, is vragen of ze toch de andere foto erop zetten en het bedankje later afgeven aan de getuigen. vervelend hé, als je iets in je hoofd hebt, maar een ander snapt het niet helemaal :(



Serena
25-5-2019
 Meld misbruik8-5-2012 20:41:45

Hey rebekka

Ik zou persoonlijk er toch iets van zeggen wanneer je ze gaat afhalen (of je hebt ze misschien al ? dan had ik er iets van gezegd op dat moment). en misschien dat ze dan toch een deel nog met de juiste fotos kunnen maken.. misschien wel allemaal. maar zeggen zou ik het in ieder geval wel
anders gaan ze nooit weten dat ze een fout hebben gemaakt..
ik duim!

groetjes
Serena


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...