Nu Online
Momenteel zijn er 260 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Belangrijk

  16-7-2004 14:11:13
Hallo iedereen,
gisteren was het een leuke dag daar ik dan twee maanden getrouwd was met m'n ventje.
Wanneer ik op deze site kom dan komen leuke herinneringen in me op: de voorbereidingstijd, jurk zoeken, fotograaf zoeken, de ringen,...
Echt leuk, soms met wel wat stress maar het loont de moeite.

Ik wou gewoon even zeggen dat wij er niet hadden op gelet maar dat vrienden van ons voorstelden om te filmen op DE dag en als we deze nu achteraf bekijken is dat supper, je ziet dingen die je hebt meegemaakt en je ziet de voorbereidingen van je partner (aankleden, kapper,...)
Wanneer je geen geld hebt voor een professionele cameraman raad ik jullie toch aan om door vrienden te laten filmen, het resultaat is dan niet hetzelfde maar het is een o zo leuk hebbeding.

Aan iedereen nog heel veel succes met de verdere voorbereidingen!

Groetjes,
Kathleen.

Kathleen
15-5-2004
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1033


Katrien

 Meld misbruik17-7-2004 13:05:35

hoi Kathleen,
bedank voor de tip. Dat's inderdaad een heel leuk id..
Groetjes.



Tim
9-7-2005
 Meld misbruik17-7-2004 18:27:41

Wij hadden ook geen geld voor een dure camera man, maar we zijn dan toch terecht gekomen bij een man die van zijn hobby zijn beroep heeft gemaakt, 20 jaar ervaaring, en wij zijn voor 375 euro gesteld even mooi als bij de profecionele die 700 euro vragen, ze komen van s'morgens tot 1u na de openingsdans.
ZE vroegen of we een ceremonie meester hebben, en dat hebben we niet, en hij zei dat zijn vrouw het dan in goede banen zou leiden, dus voor een ceremonie meester hoeven we ook al niet te zien.
Handig toch.
Groetjes Joke



zonneke

 Meld misbruik6-8-2004 13:46:45

Hoi Joke,

kun je ons de gegevens even doorspelen van je videograaf?

groetjes,
zonneke



Joke
9-7-2005
 Meld misbruik24-8-2004 15:40:48

Hallo zonneke
Onze videograaf zijn gegevens:
Andre Neydt
Gentweg 44
8210 Zedelgem
050.20.05.53
Hoplijk ben je er iets mee.
Groetjes Joke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...