Terug naar overzicht
heydat is inderdaad heel triestig dat moet enorm pijn doen voor je vriend en voor jou nat.ook maar ik zou dat kindje echt niet dwingen ik denk dat dat heen goed effect zal hebben zo zou je nog meer problemen met zijn mama kunnen hebben.mss als je een beetje op hem inpraat en zegt dat hij zijn papa daar een enorm plezier mee zou doen dat hij anders zal reageren maar natuurlijk als zijn ma daar achter zit is dat moeilijk voor hem.hopelijk komt het toch nog in orde en anders hoop ik dat het jullie dag niet zal verpesten.grtjs08.09.06
Hey,ik begrijp dat dit een probleem is voor jullie. Zulke situaties zijn nooit leuk en als er kinderen tussen zitten al helemaal niet. Maar ik zou zijn zoontje zeker niet dwingen. Dat kan alleen maar voor spanning zorgen de dag zelf, stel je voor dat hij helemaal dwars gaat liggen of begint te huilen. Je kan alleen proberen hem te overtuigen en misschien verandert hij de dag zelf nog wel van idee.Veel succes ermee!Lieve
Dank je wel voor de steunende woorden !Gisteren hebben mijn vriend en zijn ex gepraat met hun zoontje maar het heeft niet mogen baten hij wil het niet doen; hij wil er ook niet echt over praten.We hebben besloten het dus maar zo te laten, hoe erg we het ook vinden...nu zal hij er immers niet bij zijn op onze grote dag en dat doet mijn vriend wel veel verdriet !Wij moeten natuurlijk verder en gaan genieten van ons huwelijk.groetjesAS
Dag Ann SophieVind het heel spijtig om dit te horen. Dit is zeker niet leuk zo kort voor de trouw. Ik zou hem ook zeker niet dwingen.Laat hem gewoon voelen dat jullie hem heel graag zien, ook al loopt hij niet in de suite. En voor je ventje... dit is zo'n situatie waar je er moet zijn voor elkaar, je kan er alleen maar sterker uitkomen.Veel sterkteVicky09.09.06
Bedankt Vicky !Het is een spijtige zaak maar we zullen erdoor mooeten en ik ga mijn ventje hier ZEKER in steunen.Gisteren zei hij zelf nog : hoe meer tegenslagen hoe liever ; als ze (en hiermee bedoelt hij vooral zijn familie die nog steeds onze relatie niet aanvaard hebben en dus ook niet aanwezig zullen zijn, en een beetje zijn ex,...)hiermme maar niet denken dat ze ons uit elkaar krijgen, integendeel, des te maar gaan wij hen laten zien dat onze liefde echt en gemeend is ! Ik moet zeggen dat pakte mij enorm !Onze liefde kan er inderdaad alleen maar nog sterker door worden !Nu is het bijna zover hé meid...ik zal zeker aan jullie eens denken op 9 september !Veel succes LiefsAnn-Sophie
Je mag dat kind niet dwingen. Anders dwing je hem te kiezen tussen zijn moeder en vader. Zo ziet een kind dat toch.Je moet het ook eens zien vanuit dat kind zijn situatie. Iemand anders heeft zijn papa afgenomen van hem en zijn mama. En dat komt heel hard aan voor een kind, zeker als er geen ruzie geweest is.