Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

triestig bericht

22-8-2006 16:24:59
Hey bruidjes,

Tot vandaag ging alles redelijk goed met de voorbereidingen van onzen trouw...
Maar nu ineens staat het vast dat het zoontje van mijn toekomstige niet in de suite WIL lopen...

Het is eigenlijk een lang verhaal....Mijn toekomstige heeft zijn ex vriendin verlaten voor mij en dat is nog altijd niet verteerd laat het ons zo zeggen...
Niet door zijn ex, helemaal niet door zijn familie (die komen zelfs niet naar ons huwelijk) en ook niet door zijn zoon van 6.

We vonden het super dat hij ons bruidskindje zou zijn maar toen zijn mama een 7-tal maanden geleden van onze plannen hoorde is ze eigenlijk een beetje hysterisch geworden en haar zoontje gezegd dat hij mama veel verdriet zou doen moest hij in de suite lopen.

Enerzijds begrijp ik haar reactie wel hoor maar mijn vriend is toch de papa en heeft toch evenveel recht op geluk ! Enfin, we hebben ons er niet echt druk in gemaakt tot enkele weken geleden mijn toekomstige met zijn ex erover sprak.

Zij zei dat ze het nog steeds niet kan verwerken maar dat ze tegen hun zoontje zou zeggen dat ze het niet erg zou vinden moest hij voor zijn papa in de suite lopen. Zo gezegd, zo gedaan...

Nu het ventje is een echt mama's kindje, hij is ook de meeste tijd bij haar en blijkbaar heeft de reactie van zijn mama zo'n impact op hem gehad dat hij het toch niet wil doen....

Mijn vriend is hier natuurlijk echt van aangedaan, hij heeft nogal eens met hem gesproken maar het mocht niet baten....
Ik vind het zo erg voor mijn toekomstige !!!! En ik ben er zelf ook echt verdrietig om.

We kunnen het kind natuurlijk niet dwingen..of wel ??? Ik weet het allemaal niet goed meer.
3 weken voor ons huwelijk is dit natuurlijk wel weer een probleem...
we hebben nog een bruidsmeisje maar die is pas 2.5 en dus nog te klein om dit alleen te doen...

Wat zouden jullie doen ?

Liefs
AS

Ann-Sophie
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 357

davida
8-9-2006
 Meld misbruik22-8-2006 19:39:55

hey

dat is inderdaad heel triestig dat moet enorm pijn doen voor je vriend en voor jou nat.ook maar ik zou dat kindje echt niet dwingen ik denk dat dat heen goed effect zal hebben zo zou je nog meer problemen met zijn mama kunnen hebben.mss als je een beetje op hem inpraat en zegt dat hij zijn papa daar een enorm plezier mee zou doen dat hij anders zal reageren maar natuurlijk als zijn ma daar achter zit is dat moeilijk voor hem.hopelijk komt het toch nog in orde en anders hoop ik dat het jullie dag niet zal verpesten.

grtjs
08.09.06

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik23-8-2006 9:16:04

Hey,

ik begrijp dat dit een probleem is voor jullie. Zulke situaties zijn nooit leuk en als er kinderen tussen zitten al helemaal niet. Maar ik zou zijn zoontje zeker niet dwingen. Dat kan alleen maar voor spanning zorgen de dag zelf, stel je voor dat hij helemaal dwars gaat liggen of begint te huilen. Je kan alleen proberen hem te overtuigen en misschien verandert hij de dag zelf nog wel van idee.

Veel succes ermee!
Lieve

Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik23-8-2006 9:25:29

Dank je wel voor de steunende woorden !

Gisteren hebben mijn vriend en zijn ex gepraat met hun zoontje maar het heeft niet mogen baten hij wil het niet doen; hij wil er ook niet echt over praten.
We hebben besloten het dus maar zo te laten, hoe erg we het ook vinden...nu zal hij er immers niet bij zijn op onze grote dag en dat doet mijn vriend wel veel verdriet !
Wij moeten natuurlijk verder en gaan genieten van ons huwelijk.

groetjes
AS

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik23-8-2006 9:30:00

Dag Ann Sophie

Vind het heel spijtig om dit te horen. Dit is zeker niet leuk zo kort voor de trouw. Ik zou hem ook zeker niet dwingen.

Laat hem gewoon voelen dat jullie hem heel graag zien, ook al loopt hij niet in de suite. En voor je ventje... dit is zo'n situatie waar je er moet zijn voor elkaar, je kan er alleen maar sterker uitkomen.

Veel sterkte

Vicky
09.09.06

Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik23-8-2006 11:19:58

Bedankt Vicky !

Het is een spijtige zaak maar we zullen erdoor mooeten en ik ga mijn ventje hier ZEKER in steunen.
Gisteren zei hij zelf nog : hoe meer tegenslagen hoe liever ; als ze (en hiermee bedoelt hij vooral zijn familie die nog steeds onze relatie niet aanvaard hebben en dus ook niet aanwezig zullen zijn, en een beetje zijn ex,...)hiermme maar niet denken dat ze ons uit elkaar krijgen, integendeel, des te maar gaan wij hen laten zien dat onze liefde echt en gemeend is ! Ik moet zeggen dat pakte mij enorm !

Onze liefde kan er inderdaad alleen maar nog sterker door worden !

Nu is het bijna zover hé meid...ik zal zeker aan jullie eens denken op 9 september !

Veel succes
Liefs
Ann-Sophie

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik24-8-2006 15:01:24

Je mag dat kind niet dwingen. Anders dwing je hem te kiezen tussen zijn moeder en vader. Zo ziet een kind dat toch.
Je moet het ook eens zien vanuit dat kind zijn situatie. Iemand anders heeft zijn papa afgenomen van hem en zijn mama. En dat komt heel hard aan voor een kind, zeker als er geen ruzie geweest is.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...