Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

achterstand

  22-8-2006 15:51:12
Hallo,

zijn er nog bruidjes die met achterstand zitten. Wij trouwen binnen 32 dagen en mijn trouwuitnodigingen zijn nog niet weg. Ze zijn wel al klaar maar ik moet er nog 200 schrijven en aangezien ik zowel overdag als 's nachts werk zie ik er mij geen beginnen aan. Sinds gisteren is wel het eerste deel van onze site klaar. Voor de liefhebbers: www.nathalie-jan.be . Enkel het gastenboek is reeds actief.

groeten
Nath

Nathalie
23-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1188


pascale
14-4-2007
 Meld misbruik22-8-2006 16:01:35

hey Nathalie,
ik weet het niet of je dat graag zou hebben,maar kan je dat niet doorgeven aan jullie ouders of broer of zus?er zal wel iemand zijn die jullie willen helpen.
succes en de groeten



els
17-8-2011
 Meld misbruik22-8-2006 16:12:26

Nathalie,
Is er inderdaad niemand die jullie kan helpen? Misschien een goeie vriendin of zo? Dan krijgen jullie ze deze week nog uit de deur.
Groetjes en succes!



Valerie
23-9-2006
 Meld misbruik23-8-2006 23:13:21

Dag Nathalie,

Heb maar ook mijn uitnodigingen van vorige maandag en heb nog maar een 20taal weg te doen. (neem wel veel tijd in!)
had er ook 140 maar 200 is wel een pak hein! Maar het komt wel goed hoor. Kun je dan soms niet aan je beste vriendin een beetje hulp vragen? Wij moeten nog altijd onze trouwringen gaan kiezen en morgen is het dan toch zover. Ik moet nog de menu en naamkaarten maken. Moet nog achter mijn misboekje bij paster en maken. Allé ja, heb ook nog veel werk en heb al zo'n drukke leven maar het komt allemaal in orde. Geloof in je zelf! Ik wens je toch nog veel plezier met de voorbereidingen en succes de 23/09/06. Ik zal eens op je denken want dan trouwen wij ook.



nicole

 Meld misbruik1-9-2006 13:06:21

Beste Nathalie en Jan ik wens jullie langs deze weg heel veel goeds en liefde toe ,wij zullen ook graag op jullie uitnodiging in gaan .Wij komen zeker ook naar de kerk .Veel liefs van Nicole Cavents {DE VROUW VAN JOHAN SCHRIJVERS}


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...