Nu Online
Momenteel zijn er 28 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verlovingsring

  7-5-2012 20:51:51
Heej bruidjes,

Graag zou ik na mijn huwelijk mijn verlovingsring nog blijven dragen. Probleempje is, hij is net iets te klein voor mijn andere ringvinger. Heeft er iemand van jullie enig idee hoeveel het zou kosten om deze te vergroten?

Groetjes
Kim

Kim
22-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1201


Hanne
30-6-2012
 Meld misbruik7-5-2012 22:48:07

passen ze niet samen? Ik draag verlovingsring en trouwring aan zelfde vinger



Sophie
15-9-2012
 Meld misbruik8-5-2012 8:30:47

Of je trouwring aan de andere vinger?
Mijn verlovingsring past net iets beter aan mijn linkerringvinger, dus zal ik mijn trouwring rechts dragen...



Ann
28-9-2012
 Meld misbruik8-5-2012 8:41:17

Mijn verlovingsring zal ik ook links dragen en trouwring rechts. Is dit geen optie voor jou?



LL
29-9-2012
 Meld misbruik8-5-2012 12:41:03

ik heb die van mij laten verkleinen (gratis het eerste jaar, anders zo'n 12€)



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik8-5-2012 13:33:16

Ik zu gewoon eens naar de juwelier gaan of bellen want het kan verschillen van zaak tot zaak...



Mieke
25-8-2012
 Meld misbruik10-5-2012 11:11:33

Ik draag mijn verlovingsring zelfs niet aan een ringvinger, maar aan mijn rechter wijsvinger. Mijn verlovingsring is te groot om aan een wijsvinger te dragen en met dat mijn ventje mij op vakantie ten huwelijk heeft gevraagd, ben ik die daar beginnen dragen om hem toch al te kunnen dragen. Ik had dan gezegd dat ik hem zou late verkleinen als heel de familie het wist van onze trouw, omdat ik vermoede dat iedereen hem wel zou willen zien.
Maar nadat we heel de familie hadden ingelicht, was ik het al gewoon dat ik mijn verlovingsring aan mijn wijsvinger draag. En ik heb aan mijn linker ringvinger al jaren een andere ring die enkel daar mooi is en rechts bewaar ik voor mijn trouwring.

En het stomme aan het hele verhaal is, dat mijn ventje die ring van mijn linker ringvinger gemeten heeft en in de winkel de maat doorgaf. De verkoopster zij dat mijn ring een standaard maat had en 90% van de vrouwen die maat had, maar dat ze toch eens even zou zien of de maat van mijn verlovingsring overeen kwam met de opgegeven maat. Jaja klopte als een bus. Mijn ventje was niet zo goed gezind hierover, maar ik draag hem nu bijna een jaar en zou hem vreselijk missen moest ik hem ergens anders dragen.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...