Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 361 dagen te gaan ...

22-8-2006 15:40:07
... tot 18 augustus 2007!!!

Hallo bruidpaartjes(-in-spe), wij trouwen op 18 augustus 2007 voor de wet in Hamme en voor de kerk in Grembergen-Dendermonde en het leek ons gewoon leuk om te weten of er nog koppeltjes zijn die op die dag in het huwelijksbootje stappen... Kunnen we met z'n allen aftellen en wie weet (hopelijk) gaat de tijd dan een ietsiepietsie sneller vooruit... :o)

Groetjes en nog veel succes en plezier bij de huwelijksvoorbereidingen, ilse & johan

ilse
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 331

carry
18-8-2007
 Meld misbruik22-8-2006 15:59:38

Hey Ilse,
Tof ik heb nog niemand op het forum gevonden die op 18 augustus trouwt!
Wij dus ook! Ik ben ook aan het aftellen. Wij wonen in Putte voor de wet en in Beerzel voor de kerk.
Waar doen jullie je feest en wat hebben jullie al voorbereid?

Groetjes Carry

Maaike
18-8-2007
 Meld misbruik22-8-2006 16:50:57

hm, er zitten nog wel degelijk bruidjes voor 18 augustus 2007 op dit forum! Ik heb trouwens een tijdje geleden al gereageerd op een oproep in verband daarmee.
Er is een zekere Veerle die dan trouwt, en ikzelf.

Mijn verloofde en ik trouwen in Aalter voor de kerk en ons feest gaat door in Tielt. Het wettelijk huwelijk vindt ongeveer een maand vroeger plaats: op 20 juli (ook in Aalter).

Veel succes nog met de voorbereidingen!

Maaike

Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik22-8-2006 18:10:15

Hey Ilse!

Wij trouwen op 29 september 2007 voor de kerk in Hamme. De wet is 3 weken eerder in West-Vlaanderen, aangezien mijn vriend van daar afkomstig is. Waar is jullie feest? Het onze in De Lozen Boer in Lochristi.

Groetjes,

Veerle
29/09/2007

Iene
1-1-2007
 Meld misbruik22-8-2006 22:04:00

wij trouwen ook op 18 aug 2007. In Roeselare en het avondfeest gaat door in Meetkerke ( Brugge). We moeten juist nog een DJ vinden.

Iene

an
25-8-2007
 Meld misbruik23-8-2006 9:55:33

hey veerle,

zie hier net dat jullie in september 2007 trouwen in de lozen boer in lochristi. wij zijn daar ook gaan kijken voor september maar aangezien we liefst 1 septmeber wilden en die datum al weg was is het dus 25 augustus 2007 geworden. En welke zaal hebben jullie genomen? ISabelle of Hélène? En zijn jullie daar al eens naar een feest geweest zelf?

groetjes,

An
25/08/2007

Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik23-8-2006 13:17:43

Dag An!

Tof om te weten dat er nog mensen zijn die rond die periode in de lozen boer hun feest geven. Wij hebben de grootste zaal genomen, Isabelle dacht ik. Welke hebben jullie? Mijn ouders zijn daar vorig jaar naar een huwelijksfeest geweest en die vonden het fantastisch. Ook al veel reacties gehoord van andere mensen, en nog nooit negatief. Waar trouwen jullie ergens?

Veerle
29/09/2007

ilse
18-8-2007
 Meld misbruik24-8-2006 8:29:25

Hoi toekomstige medebruidjes

Ons trouwfeest gaat door in het Kasteel van Saffelaere te Lochristi en ondertussen zijn alle praktische zaken al geregeld: burgerlijk huwelijk, kerkelijk huwelijk, feestzaal, ceremoniemeester, fotograaf en videograaf, DJ, bruidsvervoer... Als alles vastligt hoef je er ook niet meer aan te denken want er zal nog genoeg te doen zijn hé...

We zijn ook al stilletjesaan bezig om tekstjes en liedjes te sprokkelen voor ons misboekje.
We beginnen er graag op tijd aan omdat we aan het bouwen zijn in Hamme en we januari-februari gaan verhuizen, dus er staat ons nog een drukke maar héél plezante periode te wachten!

Wanneer gaan jullie eens kijken naar een bruidsjurk? Daar kijk ik nu al naar uit, om die prahctige jurken aan te passen en je voor 1x eens prinses te voelen...

groetjes en nog een prettige dag hé meisjes, Ilse
(ondertussen nog maar 359 dagen...)

Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik25-8-2006 21:41:00

Hey Ilse?

Tof dat jullie ook al aan het bouwen zijn! Wel druk he, alles zo in 1 keer regelen. Waar zijn jullie ergens aan het bouwen als ik dat vragen mag, ik woon in Hamme, vandaar. Wij hebben in mei bouwgrond gekocht in Hamme-Zogge en zijn nu aan het rond kijken voor een bouwfirma. Ons huis zal waarschijnlijk niet af zijn tegen onze trouw.

Groetjes,

Veerle
29/09/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...