Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje huwelijk 5/5/2012 + enkele foto's

  6-5-2012 19:28:16
Beste bruidjes,

Het was gisteren fantastisch. De ochtend was rustig begonnen, om 6u opgestaan en een koffietjes gedronken, en douchke genomen. om 7u was de bakker daar met de koeken. om 7.30 visagiste en kapster en om iets voor 8.00 de fotograaf. mijn ventje is rond 9u vertrokken naar zijn ouders om daar zich klaar te maken en mijn getuige is ook vertrokke rond 9u om met de bus mijn familie op te halen. het was een zalige drukte thuis. na mijn getuige, was ik aan de beurt voor het haar en de make up. de tijd ging supersnel! had het besef niet hoe laat het telkens was. om 10.45 was iedereen bij ons thuis gearriveerd, dus het was hoog tijd om in de jurk te springen. moest helemaal alleen de trap af; 5 sec ervoor begonnen de eerste traantjes, vooral omdat mijn papa er niet bij kon zijn, hij is nl gestorven. effe de tijd genomen om mijn emoties in te slikke en de trap af te dalen. iedereen stond met open mond te kijken, het was een geweldig gevoel. mijn ventje zag er sjiek uit in zijn kostum en vooral sexy . vlug nog iets gedronken en een koek gegeten en weg waren we naar het gemeentehuis! we waren een kwartier te vroeg (zoals gevraagd), maar de ceremonie is dan ook direct meteen begonnen! dus waren we eigenlijk buiten op het uur dat het normaal aan ons was niet erg, hadden we meer tijd voor de shoot. iedereen terug bij ons thuis uitgenodigd voor de receptie met broodjes en cava. ondertussen wij 2 op shoot met de fotograaf. een geluk dat het niet regende want we hadden gekozen voor het kleine haventje in willebroek. veel tijd hadden we niet echt want om 14.30 was het richting kerk voor de ceremonie. Als verassing had mijn getuige een huifkar voorzien ipv een kleine koets (wat ik had gevraagd en besteld) dus iedereen blij, want we konden er met een aantal in. de muziek begon, het volk zat neer, stress had ik nog steeds niet. op de muziek van river flows in you wandelde ik binnen met mijn mama, echt keimooi. de mis op zich was heel emotioneel, er zijn heeeel veeeeel traantjes gevloeid en ook veel gelachen.na de dienst was het richting feestzaal, alles was af, piekfijn in orde en alle naambordjes stonden op tafel, de naamkaartjes waren gezet! twas super. Het voorgerechtenbuffet was lekker, ook het hoofdgerechtenbuffet! en toen kwam het dessertenbuffet op het liedje van century21 binnen. de taartvuurwerk was schitterend en de vlammen waren in alle kleuren. als verassing voor de gasten kwam het liedje van rosbeiaard (nja ben van dendermonde afkomstig) het volk ging uit zijn dak . fenomenaal. de openingsdans was niet ingeoefend en het was goed zo, twas rustig op het liedje van nsync, this i promise you. toen was ik aan het denken dat alles toch goed verlopen was, MAAAAAR TOEN gebeurde het ik zag mijn ventje naar buite lope, blijkbaar was er een allochtoon in de vestiare verstopt. die kwam richting parking en de tuin, die hoordde daar totaal niet te zijn. mijn ventje zo slim geweest om zijn paspoort te eisen en de bazin erbij te halen, met gevolg door de politie. ze hebben direct zijn zakken leeggehaald om toch maar te kijken of hij niets had gestolen, want wat deed hij daar? onuitgenodigd? in een vestiare? op een trouwfeest???
ach ja ik ben binnen gebleven, ben blijven dansen en heb het volk blijven entertainen . alles liep op zijn einde rond 2u, het volk ging rustig naar huis, kregen hun bedanking. en om 4u waren we thuis en om half 5 lagen we in ons bedje als man en vrouw.

Eerlijk gezegd is de dag voorbij gevlogen, heb ik geen enkel momentje alleen gehad met mijn ventje dan op het einde als we in ons bedje lagen. alle uren zijn gepasseerd zonder het te beseffen. het was super, een dag om nooit te vergeten.
Bij deze al een paar fotoootjes die familie en vrienden genomen hebben:

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.14740755872422...

Hopelijk lukt de link! groetjes jana

Jana
5-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 26 | Gelezen: 2508


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik6-5-2012 19:41:37

Jana, ik heb gisteren veel aan jullie 5 mei bruidjes gedacht! Je straalde op de foto's en zijn echt een mooi paar. Een heel dikke proficiat!!!



Leen
5-5-2012
 Meld misbruik6-5-2012 19:41:44

Proficiat mede 5 mei bruid



Jana
5-5-2012
 Meld misbruik6-5-2012 19:43:32

dank u rebecca, ik heb ook de hele dag aan de andere bruidjes gedacht.
Voor u ook proficiat leen.



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik6-5-2012 19:46:15

Hey Jana,

Dank je wel voor dit pakkend verslagje! Blij dat je dag verlopen is als gedroomd. Fijne witte broodsweken!
Groetjes,

Patricia



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik6-5-2012 19:46:36

Wel fijn he, als je bedenkt welke waterkes wij bruidjes hier doorzwemmen maar dan toch met een mooie dag kunnen eindigen! Geniet maar na!



natje
12-5-2012
 Meld misbruik6-5-2012 19:47:57

super leuk verslagje en prachtige fotos meid
kijk al uit naar het vervolg

een hele dikke proficiat en geniet nog maar goed na


groetjes



nancy
14-9-2012
 Meld misbruik6-5-2012 20:36:27

Proficiat Jana!!

Leuk verslagje en héél leuke foto's!!

Groetjes,
Nancy



Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik6-5-2012 20:48:18

Proficiat, jullie zagen er echt stralend uit!! Is wel grappig om naar die foto's te kijken en ik ken jullie niet, en dan opeens een bekend gezicht te zien :)

groetjes

Nancy



Jana
5-5-2012
 Meld misbruik6-5-2012 21:01:31

een bekend gezicht???
bedankt voor de leuke reacties
groetjes



Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik6-5-2012 21:13:26

hallo

jullie verslagje is super, en jullie zagen er stralend uit.proficiat.





Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik6-5-2012 21:46:27

Een hele dikke proficiat met jullie huwelijk! Het zag er allemaal piekfijn uit!



Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik6-5-2012 21:57:29

ja, iemand van de gasten ken ik ook.



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik6-5-2012 22:09:18

Super verslagje, dikke proficiat !!



Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik6-5-2012 22:49:15

Dikke proficiat!!!!!



Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik7-5-2012 0:26:22

Dikke proficiat en bedankt om ons te laten mee genieten van jullie prachtige dag!



Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik7-5-2012 5:28:51

heel mooie foto's, jullie zagen er goed uit!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik7-5-2012 8:19:56

Leuk verslagje!!
River flows in you...ik wil het ook :-)!!!
Zal wel een heel mooi moment geweest zijn met je mama!!
Jullie zagen er heel mooi uit als bruidspaar! Jij een prachtige jurk en je man ook een heel mooi pak vind ik!
Dikke proficiat en veel geluk in de toekomst!

groetjes



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik7-5-2012 11:34:13

Hoi Jana,


Allereerst wil ik je een hele dikke proficiat toewensen!
Bedankt voor je super mooi verslagje en foto's.
Je zag er prachtig uit. Ik vond je kleed en je haartjes heel knap!

Die vlaggetjes op de tafels zijn wel leuk.
Waar heb je die laten maken?

Geniet nog van jullie wittebroodsweken en ik wens jullie heel veel geluk toe!

Veel groetjes,

Mieke



Jana
5-5-2012
 Meld misbruik7-5-2012 11:55:12

hey bedankt allemaal voor de leuke reacties!
de vlaggetjes hebben we helemaal zelf gemaakt, glazen potjes van yoghurt begoten met beton, daar het stokje in, de papieren vlaggetjes eraan gelijmd en een diamantje erboven op! dan afgewerkt met crepepapier en lint.groetjes



Femke
8-9-2012
 Meld misbruik7-5-2012 12:49:44

Proficiat met jullie huwelijk!
Leuk verslagje, ik wens jullie alle geluk!

Groetjes.



Crystal
12-5-2012
 Meld misbruik7-5-2012 12:53:23

Van harte proficiat.

Ik moest wel lachen met die allochtoon in de kast Van een originele partycrasher gesproken!



Jana
5-5-2012
 Meld misbruik7-5-2012 13:15:02

hey crystal, da was effe paniek hoor doet raar zenne ne partycrasher da komt pikke, aan allen een tip voor de enveloppedoos, laat ze gewoon staan op de bloementafel zodat de mensen het zelf in het oog kunnen houde, want wij waren aan het twijfelen voor ze in de wagen te zette maar daar was hij ook al gaan snuffelen! dus veilig en wel op de bloementafel laten staan die stond dan ook aan de toog waar alleen de bediening kwam :)



Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik7-5-2012 18:36:42

Hey Jana,

Dikke proficiat met jullie huwelijk.
Jullie zagen er stralend uit, een mooi koppeltje
En je hebt al heel mooie foto's van jullie prachtige dag.

xxx



barbara
5-5-2012
 Meld misbruik10-5-2012 12:44:58

Dikke proficiat Jana! Ik heb over de hele dag toch zeker een keer of 6 gedacht, hoe zou het zijn met de andere 5 mei bruidjes, zou het ook zo plezant zijn als bij ons.

vele groetjes



tamara
19-5-2012
 Meld misbruik14-5-2012 10:41:14

hey jana,

Dikke proficiat met jullie huwelijk.
uw verslagje is leuk om te lezen.
jullie zagen er schitterend uit, jullie straalden.
Geniet nog van jullie leven samen.

Groeten
Tamara



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik27-5-2012 14:33:57

van harte proficiat nog! die dag vliegt inderdaad voorbij eh! wij hadden savonds tijdens onze openingsdans vuurwerk als verrassing... niemand wist er van : zalig gewoon! we gingen dans normaal 's middags op den trouwdag nog wat oefenen .. nadien belachelijk idee want daar heb je die dag toch geen tijd voor! wij hebben wel wat momenten samen gehad met ons twee maar dan bekom je even van alles wat er gaande is. ik herinner me de dag eigenlijk zo goed als niet :( ... natuurlijk met foto's te zien wel wat meer!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info