Terug naar overzicht
Hey,tja, ik heb nog een ander probleem... Ik heb sinds mei een spiraaltje en dacht dat ik nu totaal geen maandstonden meer zou hebben. Maar in augustus kwamen ze er toch nog door in de eerste dagen... Als het in september ook zo is, zijn we eraan voor de moeite hé.Maar ik zou in jouw geval gewoon de pil doornemen zonder te stoppen, als er dan iets doorbreekt zal het niet veel zijn hoor.Groetjes,Lieve
oh dat meen je niet. Ocharme dat was zeker schrikken in augustus?Wanneer trouw je? Zou je die in september dan 21dagen na de vorige keer krijgen?
Hey,Als ik mijn maandstonden tijdens mijn verlof heb (en we op reis gaan) neem ik die ook gewoon door.Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad.Groetjes, Sissi
Misschien vraag je best raad aan je huisarts. Ik probeerde het ooit op reis, maar mijn pil bleek niet zwaar genoeg en ja hoor... ik had toch prijs. Voor ons huwelijk heb ik van ver op voorhand uitgerekend hoe de situatie zou zijn. Ik ben dan een paar keer 1 dag vroeger gestopt met mijn pil. Zo dat ik op een half jaar tijd, heel geleidelijk mijn regels een weekje vervroegd heb.veel succes!26/08/06
Hoi DominiqueIk heb dat al eens een paar keer gedaan om op reis te gaan, omdat ik ze niet graag krijg op reis. Dat is elke keer goed gegaan.Bij mij bestaat de mogelijkheid dat ik binnenkort met de pil stop om de cyclus terug natuurlijk op gang te brengen, zodat dit in orde is wanneer we besluiten aan kindjes te beginnen. Dan kan ik natuurlijk niets meer regelen.Dat is wel een nadeel.GroetjesRebecca11.08.07
HelloEventjes over de spiraalkwestie, dat is dus voor iedere vrouw anders precies... ik heb het begin april laten plaatsen, niet gehad tot eind mei, dan 1 mini-spotting, dan terug niets tot 15 juli, wee 1 mini-spotting, dus zeker terug ron 15 september ;-))) net na de trouw, allez hopelijk, het is gewoon onvoorspelbaar zo, wel heb ik er een pak minder last van dan van mijn pil dus...ik kon de pil niet doornemen zonder er een paar maanden last van te hebben erna.Je vraagt het beter eens aan je dokter.GroetjesV09/09/06
Hoi,ikzelf gebruik de Nuvaring. Ik heb berekend dat ik m'n maandstonden ook zal moeten verplaatsen. Ikzelf doe het redelijk vroeg. Ik trouw pas volgend jaar in juni, maar zal m'n cyclus nu binnenkort al aanpassen, dus een tweede Nuvaring inbrengen onmiddellijk na de eerste. Op die manier heb je geen risico dat ze er toch nog doorkomen op het huwelijk zelf.Groetjes,Lies02.06.2007
Hallo,Ik neem mijn pil 2 weken langer door. Mijn huisarts heeft gezegd dat doornemen niet erg is maar dat je de periode zo kort mogelijk moet maken.groetjes,marjolijn
als je moet schuiven, doe dat dan enkele maanden op voorhand, want als ik dat doe heb ik er wel veel last van.Die probleempjes heb je dan enkele maander ervoor, dus tijdens de trouw loopt alles weer normaal he.
Mijn huisarts heeft gezegd dat het geen probleem is om je pil geregeld langer door te nemen.Ik neem ze nu ook al soms 3 maanden na mekaar en heb er nog nooit een probleem mee gehad. Dit kan volgens de dokter ook totaal geen kwaad.Groetjes,Wendy
Ik heb daar geen geluk mee. Ik ben met de pil moeten stoppen omwille van medische redenen.Ik kan alleen maar hopen dat ik ze dan niet krijg!Groetjes