Nu Online
Momenteel zijn er 34 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenavond was top!!!

  6-5-2012 14:03:21
hey allemaal,

Gisteren hebben we onze vrijgezellen gedaan.
Ik had er eerst een beetje schrik voor.
Om 13 uur zijn mijn zus en een paar vrienden van ons, ons thuis komen halen.
Ik moest mij verkleden in een kleurrijk kleedje met overal snoep aan
en mijn verloofde moest zich kleden als een boerin met klompen aan. :-) Echt goed gevonden.
Dan zijn we naar Halle vertrokken waar ik mijn zwemvliezen kreeg om aan te doen, wat niet makkelijk was om mee te stappen en waarbij ik bijna tien keer struikelde.
Zo naar de grote markt gewandeld en daar stond iedereen ons op te wachten.
Daar kregen we onze opdrachten en heeft de groep zich verspreid.

onze opdrachten waren wat overeenkomend:
ik moest sponzen en snoepen verkopen, tot mijn mand leeg was.
mijn verloofde moest droge worsten verkopen.
10 mannen kussen van verschillende leeftijden. Hij 10 vrouwen.
een tandenborstel inruilen voor iets anders en dat dan weer inruilen voor een ander voorwerp en dat 10 keer en dan terug eindigen met een tandenborstel.
ondertussen moesten we een liedje vanbuiten kennen dat we later op te avond moesten zingen.
De opdrachten waren super, ik heb al mijn sponzen kunnen verkopen, mijn tandenborstel voor 10 andere voorwerpen kunnen ruilen ( gek wat de mensen allemaal geven om in te ruilen, heb zelfs meerdere dingens kunnen overhouden).
10 mannen kussen was niet moeilijk.
Wanneer we een opdracht niet goed volbracht hadden moesten we alle twee ons glas leegdrinken, ik met appeljenever en hij met bier.
Rond 17 u 30 hebben ze mij geblinddoek en zijn we naar een seksshop geweest waar we dan een upperwear gekregen hebben.

Om 18u30 zijn we samen gekomen met de mannen in een cafe op de markt. Die zagen er al goed uit. Zei hadden maar 1 cafe gedaan en blijven doordrinken, mijn verloofde was hilarisch.
Blijkbaar had hij de helft van zijn worsten verkocht en hebben ze de rest zelf opgegeten :-) !!
Daar moesten we ons liedje zingen en dansen.
Dan zijn we met iedereen gaan eten en daarna nog samen op stap gegaan.

Het was echt beter dan ik mij had voorgesteld.
Voor alle medebruidjes die nog een vrijgezellen moet doen,
hopelijk hebben jullie ook een super dag en geniet ervan.

Groeten x





tamara
19-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1185


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik6-5-2012 15:48:06

Amai, klinkt plezant!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...