Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij voor mijn bruidskindjes

5-5-2012 20:59:58
ik heb vandaag eindelijk de kledij gevonden voor onze bruidskindjes!! en ik was meteen verkocht!! een aanrader voor iedereen is bambino!!! het kost mss ietsje meer maar zeker de moeite waard!!!! met nog 55 dagen op de teller mocht ik eindelijk zeggen dat ik dat al mag aankruisen als gedaan!!! op naar de volgende opdracht!!

elsy
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 668

Annelies
13-10-2012
 Meld misbruik5-5-2012 21:17:35

Hey;

is dat Bambino Izegem? Erg duur?

groetjes

elsy
30-6-2012
 Meld misbruik5-5-2012 21:21:22

ja bambino izegem, ik heb 190 euro betaald voor haar kleedje en 35 voor bollero'tje
maar ge smelt weg als je het ziet!! dus weet niet of dit heel duur is?

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik5-5-2012 21:51:22

Nja best wel duur voor een keertje aan te doen MAAR een trouwjurk doe je ook maar een keer aan en dat kost ook veel geld ze!! Nergens een fotootjes online gevonden?

elsy
30-6-2012
 Meld misbruik5-5-2012 21:54:27

@ alessia: ja indd dacht ik ook!! en neen heb lik nog geen foto gevonden van haar kleedje!! maar ik laat je anders wel een foto zien als ik het vind?! en anders een foto van na het huwelijk he!! groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...