Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ander koppel trouwt vlak voor ons!

  22-8-2006 12:48:39
Hey

Ik kreeg gisteren telefoon van een meisje dat dezelfde dag als ons trouwt en van kerk moet verwisselen door restauratie van de kerk na stormschade. Nu trouwen ze in onze kerk, vlak voor ons. Ze zei me dat ze zich zullen moeten haasten om er op tijd te zijn vermits ze daarvoor nog voor de wet trouwen in een andere gemeente.

Dus ze zullen waarschijnlijk te laat beginnen en een trouwmis duurt altijd een beetje langer. Dus... ze zullen er nog zijn als wij moeten beginnen. We hebben toch zeker een kwartier nodig om de kerk terug klaar te zetten (oude misboekejs wegdoen, onze misboekjes leggen, cd klaarzetten, piano installeren) en al het volk moet ook nog kunnen plaatsnemen, dus dat is dan zeker 25 minuten retard dat we zullen ehbben! Maar ons schema is ongelooflijk strak, dan begint onze receptie ook een half uur later (en ze duurt al maar 1,5 uur) dus zullen we later op fotoreportage kunnen vertrekken (ook maar 2 uurtjes voor uitgerokken inclusief verplaatsing)

Dus nu ben ik een beetje aant flippen. Voor dat ander koppel moet dat ook niet simpel zijn om zomaar van kerk te verwisselen op minder dan 3 weken voor de dag. Maar wij zitten wel in de puree nu!

Wat moet ik doen? Moet ik vragen dat ze vroeger komen en zeker op tijd weg zijn? Ik zie het niet zitten dat ik daar toekom en dat daar een andere bruid staat!

Tot hiertoe was er bij mij nog geen stress, maar nu!

Groetejs

Vicky
09.09.06

Vicky
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 420


carry
18-8-2007
 Meld misbruik22-8-2006 12:53:34

Hey Vicky,
Dit is zeker niet fijn.
Probeer haar het inderdaad uit te leggen hoe strak je programma is. Misschien is het voor hen niet mogelijk vroeger te beginnen maar dan kan ze misschien wel echt haar best doen om op tijd weg te zijn. Of misschien is het geen probleem iets vroeger te starten.
Probeer het te bespreken.

Succes!

Groetjes Carry



Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik22-8-2006 13:10:05

Hoi Vicky

Ik zou haar toch ook proberen op het hart te drukken dat jullie echt op tijd moeten kunnen beginnen, omdat jullie schema te strak is.
Het is natuurlijk niet haar fout dat ze nu nog een andere oplossing moet zoeken, maar jullie waren wel eerst.

Proberen kan nooit kwaad.

Groetjes
Rebecca
11.08.07



Dominique
25-11-2006
 Meld misbruik22-8-2006 13:32:39

Hallo Vicky,
zeg sorry maar jij had die kerk toch wel eerst gereserveerd eh. Ik zou haar vriendelijk vragen dat ze het gemeentehuis wat vroeger zet en dus vroeger naar de kerk kan komen. En of er iemand van haar familie of volk dat komt die misboekjes van haar meeneemt, jullie hebben al genoeg te installeren. heel uw dag wordt anders een gecross van hier naar ginder wegens haar.
Bel anders eens naar de pastoor, ge betaalt toch ook 200€ om een deftige mis te hebben en vooral een nette kerk. Misschien kan de koster ook wat meehelpen?
Moet idd raar zijn om toe te komen als zij nog aan het buitenkomen zijn.
Sterkte meid! En laat iets weten eh.
Dominique
25.11.2006



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik22-8-2006 14:28:51

Hey meisje,

inderdaad een rotsituatie. Maar ik zou er niet te veel van wakkerliggen, misschien valt het allemaal nog wel mee. Ik weet dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is.

Heb je al naar de pastoor gebeld? Inderdaad, misschien kan hij wel zorgen dat jullie niet te veel zelf moeten opbouwen.

En wat gaan jullie dan doen met de versieringen in de kerk? Misschien kunnen jullie die wel delen of zo... Ik zou er gewoon het beste van maken en ik weet dat jij creatief genoeg bent om het op te lossen.

Groetjes,
Lieve



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik22-8-2006 15:04:33

Het kan wel allemaal zijn dat jou schema strak zit, maar dat ander koppel kan er ook niet aandoen dat "hun" kerk stormschade geleden heeft. Het is ook voor hen hun dag. Dus beiden zullen water bij de wijn moeten doen.



Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik22-8-2006 23:00:10

Hey Vicky,

Is er geen andere kerk vlakbij waar hun naar uit kunnen wijken??
Meestal hebben de grotere gemeentes toch al wel meerdere kerken.
En als ze al moeten verplaatsen, kunnen ze dan misschien niet de andere kant uit dan?
Ik zou eens even opzoeken welke kerken nog meer in hun omgeving liggen en ze dat voorstellen...

Laat je ons nog weten als je nog iets hoort???

SUCCES !

Groetjes Mireille
nog 10 daagjes...



Dominique
25-11-2006
 Meld misbruik23-8-2006 12:31:27

ja idd dat is een heel goed idee! Ik zou direct eens je pastoor opbellen en vragen welke kerken er anders nog voor hen dichterbij zijn die nog vrij zijn
dan moeten zij zich ook niet zo haasten eh.

Dominique



ann
4-8-2007
 Meld misbruik11-11-2006 14:26:32

Wij hebben ook dit probleem en hebben gewoon een andere kerk gezocht om de stress op de dag zelf te vermijden.
Ann


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...