Nu Online
Momenteel zijn er 5 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog een weekje !

  5-5-2012 13:40:52
He bruidjes in spe, met nog een weekje te gaan komt de stress wel goed op nu!
Mijn papa die al enkele jaren in de Filipijnen woont is speciaal voor de trouw naar hier gekomen, samen met zijn vrouw.
Daar beginnen dus de eerste problemen al .

Mijn ouders zijn al 25 jaar gescheiden, maar sinds mijn vader hertrouwd is (nu toch ook al zo'n 12 jaar geleden) hebben mijn vader en moeder geen goed contact meer met elkaar. Vroeger nog wel ze waren vrienden geworden, maar sinds die trouw dus niet meer.

Mijn vader heeft mij nu gevraagd of ik hem en zijn vrouw niet aan een andere tafel wil zetten, want hij heeft schrik dat hij niet goedkomt tussen mijn moeder en zijn vrouw. Dit gaat dus echt niet en bovendien wil ik dit echt niet.

Mijn moeder wil dan perse samen met mijn vader en zijn vrouw samen leggen voor een trouwkado, maar dat gaat dus echt niet lukken.

Ik vraag me dan af of mijn moeder dit expres doet omdat ze weet dat dit toch niet gaat lukken, dan kan zij zeggen, dat het niet aan haar ligt maar aan hen.

Dit zou onze mooiste dag moeten worden, maar op deze manier gaat het alleen maar een nachtmerrie worden, ik zit er eventjes helemaal door nu .

Tamara
12-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1027


Sarah
19-5-2012
 Meld misbruik5-5-2012 15:37:47

Dat zijn inderdaad heel moeilijke momenten. Ik vind het vooral jammer dat zo jou een beetje als "doorgeefluik" gebruiken als ik mij zou mag uitdrukken. Kan je misschien niet vragen of ze dit onderling willen regelen? En wat je vader en zijn vrouw betreft kan je toch open zeggen dat het je huwelijksdag is en je niets liever wilt dan je papa bij jou aan tafel? Ik denk dat je vader dit ook wel zal begrijpen..
In ieder geval veel succes en laat je niet teveel meeslepen! Dit doe je maar één keer :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...