Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidjes van 12/05/2012 ons laatste weekendje :-))

  5-5-2012 8:32:37
wat is de tijd ineens gevlogen.
volgend weekend is aan ons .
we moeten nu alleen nog kleine details doen.
een mandje voor onze bedankingen in de doen, enveloppedoos, snoep voor de kindjes aan de kerk,
en ons valies pakken want die maandag vertrekken we al ineens op huwelijksreis.
van stress heb ik nog steeds geen last, raar voor een stresskieken als ik.
vind wel schattig dat mijn vriendinnnen meer stress hebben dan ik, zo grappig.
hoe is met jullie en de stress?
bruidjes van 5 mei geniet ervan he en al een hele dikke proficiat !!
en bruidjes van 12 mei het aftellen is begonnen geniet nog allemaal van jullie laatste weekje.
en we duimen op een beter weer he




natje
12-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1238


Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik5-5-2012 9:28:52

inderdaad het aftellen kan beginnen wij zijn wel van 11 mei. ik doe niets anders dan het weer in de gaten houden, vindt het jammer voor de bruidjes van vandaag dat het zo slecht weer is.
bruidjes van 5 mei geniet alsnog van jullie mooiste dag.



natje
12-5-2012
 Meld misbruik5-5-2012 10:07:54

ja ik ook elke dag meteovista.be maar dat veranderd dus elke dag he
en spijtig genoeg niet altijd even pos.
het eerste wa ik deed vanmorgen was naar weer zien omdat ik wist dat er vandaag redelijk wat bruidjes waren en iss idd heel slecht weer pff als je dan weet hoe weer vorig jaar was echt frusterend.
das enige dat we niet in hand hebben he we kunnen alleen maar hopen he



Nathalie
12-5-2012
 Meld misbruik5-5-2012 13:46:35

Heeeey!

Ik ben ook een bruidje voor 12 mei!

Vandaag kleed voor de 2de keer gaan passen en woensdag gaat het volledig klaar zijn (zie voor het drama in vorige berichten :p)!

Ik ben ook constant het weerbericht in de gaten aan het houden. Vanaf na de 12de is het weer precies redelijk standvastig (mooi zonnig en lichte bewolking) maar onze dag is een wankelgeval: varieert van droog en lichtbewolkt, naar hevig bewolkt en zware regen. Laten we hopen dat het nog goed komt, zo niet, gaan we er toch een mooie dag van maken eh!?

Zenuwen beginnen te komen. Laatste zaken moeten nog geregeld worden en vooral vanalles gaan ophalen zoals misboekjes, gastenboek, enveloppedoos en bruidskaars...

k Wil ook nog ergens mijn nagels laten doen.. moest er iemand een goede nagelstyliste weten in de provincie Antwerpen: let me know!

Jeeey bijna aan ons!

xxx



Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik5-5-2012 14:06:18

hier nog geen zenuwen, zit wel met een probleem. ben deze ochtend opgestaan zonder stem, mijn vriend vind het dus een zeer rustige dag ;(

Ik hoop wel dat het over is tegen volgende week, want dat zou minder zijn.

en hopen op een mooie dag



Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik5-5-2012 17:35:26

Hier nog eentje voor 12 mei!! Ik had tot nu toe helemaal geen last van zenuwen. Vandaag trouwde er iemand uit de familie van m'n tante haar vriend en daar toch maar even gaan kijken... Geen goed idee!! Sindsdien toch een beetje zenuwen :-) Ik hoop dat alles klaar is. Maandag alles doorgeven aan de zaal en iedereen nog eens bellen/mailen dat ze ons niet vergeten zijn. Spannend!
Hopelijk is het volgende week wel beter weer dan nu... Ik hoop op een droge dag met een stralende zon!! :-)



Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik5-5-2012 21:49:54

Ja...nog een weekje...spannend...maar hier ook nog geen last van zenuwen.
Deze week ook nog kleine dingetjes te doen, maar komt in orde ;)
En we hopen op een mooie dag met een stralende zon!
Geniet er van!!

Groetjes,
Sonja



Sarah
12-5-2012
 Meld misbruik5-5-2012 23:18:24

Aftellen meiden! Zo spannend eh :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...