Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hotel Middelkerke

22-8-2006 10:55:29
Hoi,

Ik heb eens een vraagje en misschien kan iemand van jullie me wel helpen.

Op zaterdag 2 september moeten we naar een trouwfeest in de schoorbakkehoeve te Schore-Middelkerke. We hadden gedacht om daar met ons vrienden te overnachten aangezien we van melsele zijn (dicht bij antwerpen) en het een heel eindje rijden is. Nu is het echter reeds volgeboekt. Weet er iemand van jullie een hotel in de buurt van de feestzaal waar we kunnen overnachten ?

Alvast bedankt,

Groetjes Karine
16-09-2006

Karine
16-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 406

Sofie
23-5-2007
 Meld misbruik22-8-2006 11:01:06

Hoi,

Als je op google: hotel+middelkerke intypt kan je meteen de eerste site aanklikken (www.bookings.com ). Hier vindt je alle hotels te Middelkerke

Groeten

Sofie
26-05-2007

Natalie
26-5-2007
 Meld misbruik22-8-2006 11:07:19

Karine,

Ook op de site van Middelkerke (www.middelkerke.be , dan naar toerisme) vind je bij logies alle hotels in de buurt. Let wel: Schore ligt een eindje van Middelkerke-bad (waar de meeste hotels zullen zijn), dus jullie zullen daarvoor waarschijnlijk nog wel de auto moeten nemen. Maar misschien is er sowieso iemand onder jullie die niet drinkt...

Groetjes,
Natalie
26-05-2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...