Terug naar overzicht
Hi Carry,Na toch wel eens stressie periode hebben we gisteren de knoop doorgehakt. We zouden ons feest willen houden in Hof Ten Damme (Kallo). Ik weet niet of je de zaal kent. Maar het is er echt super romantisch en de aanpak is professioneel. Waarom niet de slootjenshoeve. Hoewel we het alle twee een zeer mooie locatie vinden, vinden we dat hof ten damme veel gemakkelijker is om een feest te geven. Grotere zaal maar toch intiem, allemaal gelijkvloers met een orangerie zodat als het slecht weer is, je toch een beetje het gevoel hebt dat je buiten bent. De dansvloer is ook in de zaal, maar voor diegene die het liever wat rustiger hebben, zijn er zetels in de aanpallende kamers en de zaal is groot genoeg om je een beetje van de dansvloer weg te zetten.PPPPPFFFFFF het is een ware strijd geweest. Iedereen heeft goed bedoelde commentaar maar dat helpt wel niet altijd. Bovendien vind ik dat iedereen te veel zijn zin probeert door te duwen. Dus vanaf nu zwijg ik een beetje meer over onze plannen en ik zal ze wel vertellen als het bijna moet beslist worden. Zo kan er veel minder commentaar gegeven worden. Nu ja, de zaal kiezen was het belangerijkste en de stress valt nu wel weg hoor. (dat merk ik nu al!)Ik vraag me alleen af of je over de prijs kan onderhandelen met een feestzaal? Hebben jullie dat gedaan?Vandaag gaan we ook een mailtje sturen naar de pastoor ('t is ne moderne) om de datum vast te leggen. En komende donderdag komt er een fotografe langs. Hebben jullie al een fotgraaf? En wat vraagt die ongeveer voor zo'n dag?Zo dat was het belangrijkste tot nu toe, ik zal maar weer eens gaan werken.Oh ja, laat eens weten wat jullie al gedaan hebben?Groetjes Greet
Hey Greet,Ben blij te horen dat je een zaal hebt gevonden, neen ik ken ze niet maa zo te horen, klinkt het wel tof. Ik doe juist hetzelfde als jij, zwijgen over mijn plannen en dat helpt. De discussies zijn al een pak minder.Neen wij hebben niet met de zaal onderhandeld over de prijs, dat is eigenlijk niet in mij opgekomen.Bij ons ligt de kerk en gemeentehuis, onze dagplanning staat ook vast en ik weet zeer goed wat ik wil. Voor de rest alleen onze filmman. Een DJ en fotograaf weten we wie we willen maar moet nog een afspraak maken. Vervoer gaan we zaterdag bekijken (wil een oldtimerbus). Voor de rest heb ik al wat ideetjes voor muziek en teksten, maar ik denk dat als het bovenqte in orde is, dat we het rustiger aan gaan doen.Van waar komen jullie eigenlijk ?En wanneer trouwen jullie?Groetjes Carry!Nog veel Succes!!
Hey Greet,Ben gaan kijhken op de site, het ziet er inderdaad heeeel romantisch uit!!!