Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mijn verslagje

  22-8-2006 10:19:54
Hoi,

Op vrijdag 11 augustus was het zover :)
De wekker ging om 6u30 en ik sprong onmiddelijk uit mijn bedje...
De kapper opgehaald, boterkoeken opgepikt en we konden eraan beginnen... tegen 10u waren we allemaal klaar en stond ik de popelen achter onze voordeur... Eindelijk die verlossende ding-dong... ik deed de deur open en mijn allerliefste zag er beeldig uit! Hij vond van mij hetzelfde dus mijn dag kon al niet meer stuk... even goeiedag zeggen aan de familie en dan hup de auto in (voor ons was dat een klein geel Fiat 500'tje!)
Dan naar het gemeentehuis tussen de regenbuien door.
Daar de officiele ceremonie met een eenduidige JA en de ringenwissel en dan op weg naar de muur van Geraardsbergen voor wat foto's... hier waren de weergoden ons niet goed gezind maar we werden er niet triest van :)
Dan terug naar huis om een toast uit te brengen en een sandwish te eten...
Terug de auto in richting Gent (Sint-Martens-Latem), daar lag een parchtjacht op ons te wachten (de zon scheen zelfs even) waar we met z'n allen 2 uur op zouden varen, met veel sfeer, zang en dans was dat snel voorbij...
Daarna zijn we nog naar restaurant Goossens geweest, een echt aanrader... Dan hebben we een leuke huwelijksnacht in het designhuis in Grobbendonk meegemaakt...
De volgende dag uitgebreid ontbeten en gerelaxed in de grote jacuzzi en dan terug naar huis om onze schuur/tuin/tent klaar te maken voor ons groot feest...
Dit was maandagavond en na veel bloed, zweet en tranen was dit een superfeest met veel champagne, oesters en chocolade en vooral veeeeeeel dansen en lachen!

Kortom het waren 2 superdagen om nooit meer te vergeten!

Aan iedereen die nog moet trouwen veel succes en geniet er ten volle van!
En maak je geen zorgen over slecht weer, bij ons regende het bijna heel de tijd maar het kon me niet schelen!

Groetjes,

Sofie
11/08/06

Sofie
11-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1248


Veroniek

 Meld misbruik22-8-2006 11:16:51

Dag Sofie

Ben blij dat je dag niet in het water gevallen is ;o)

De maandag was het inderdaad een volledige dag gieten, dat was niet meer gewoon regenen bij ons... Ben echt blij dat jullie dit niet aan jullie hartje laten komen hebben!

Succes nog!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik22-8-2006 12:20:31

Hallo Sofie

Een dikke proficiat met je huwelijk!.
De regen moeten we er in dit landje inderdaad bijnemen, want je kan het nooit voorspellen.
Ik trouw volgend jaar ook op 11 augustus.

Groetjes
Rebecca
11.08.07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info