Terug naar overzicht
Hoeveel mag het kosten?En wil je liever een zwart of wit koor?Groetjes, Valérie
Eigenlijk hebben we geen enkel idee van prijzen wij zijn dan ook nog maar net opzoek. Liefst een zwart koor maar indien een wit koor evengoed is waarom niet. Kan jij ons eventueel verder helpen?
ik heb eens prijs gevraagd voor een zwart gospelkoor uit antwerpen en die vroegen 800 euro. ik vind dat veel te veel geld en gelukkig hebben we toen een gospelkoor gevonden uit nederland die enkel de verplaatsingskosten vroegen!je moet maar eens op het internet kijken daar vind je er een heleboel.groetjes Cat
Aan Cathleen: welk Nederlands gospelkoor is dat dan wel? Ik heb nog nooit gehoord van een gospelkoor dat enkel verplaatsingskosten vraagt hoor!hier komen enkele groepen en prijzen:1) NY Gospel Experience: €9502) The Marvellous Gospel Singers: € 800 + verplaatsingskosten (€50?)3) White 'n Black: duo €500, trio €700 , 5 zangers: €10004) The White Spirits: €550 (25 zangers) + €250 verplaatsing 5) Alizés Gospel: €885 + €0.47/km + 10% reservatie6) Gospelphone: zie site voor prijzen7) CPAB: Chorale Protestante Africaine de Bxl: €350 + verplaatsingskostenNiet zo goedkoop dus allemaal...Groetjes, Valérie
Valérie en CathleenHartelijk bedankt om ons de informatie door te geven. Groetjes Kate