Nu Online
Momenteel zijn er 20 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje 30 april 2012

  3-5-2012 8:29:23
Hey bruidjes,

al 3 daagjes getrouwd, wat gaat het toch allemaal snel! Om toch nog even terug te dromen naar onze mooi(st)e dag hier een verslagje!

Hoewel de wekker om 7u stond geprogrammeerd, was ik om kwart voor al klaar wakker. En ja, een eerste blik naar buiten vertelde me dat het een stralende dag zou worden!
Tegen 7u30 stonden de kapster en het meisje van de make-up voor de deur! Met mondjesmaat kwamen ondertussen de andere dames van de suite toe voor hun haar en make-up. Iedereen werd omgetoverd tot hun mooiere zelf
Omdat de proef nog niet 100% naar mijn zin was ik toch niet helemaal gerust. Maar dat was helemaal voor niets nodig, want het eindresultaat was gewoon verbluffend!!
Om 10u was ook onze fotografe daar. Zij nam nog wat sfeerfoto's, foto's waarop het leek alsof ik geschminkt werd, foto's van het kleed, ... Tegen 11u was iedereen klaar, ruim op tijd dus.
Mijn ventje was ondertussen al van bij zijn mama vertrokken naar het kerkje. We zouden elkaar die dag - zoals in de films - voor het eerst zien aan het altaar... Mijn papa kwam me ophalen om 12u en we vertrokken richting Hof ten Steen.

Bij aankomst aan de zaal stonden er al tientallen mensen te wachten die al een glimp wouden opvangen van de bruid, super tof! Om 13u was het zover... Mijn ventje en de suite gingen binnen op starlight van Muse (instrumentaal), ik op River flows on you van Yiruma. De muziek werd life gespeeld door onze pianist Florejan. Kippevelmoment! Onze viering was heel mooi, heel persoonlijk, en de priester (diaken) was geweldig! Een heel vlot en wereldlijk man die er in slaagde onze viering echt persoonlijk te maken.

Om 14u gingen we met onze gasten naar de feestzaal, waar we klonken op ons huwelijk. De receptie was iets te kort (1,5u), en had ik als ik het opnieuw zou kunnen doen graag nog wat verlengd, maar ja, gedane zaken nemen zich geen twee maal. Na de receptie konden we even uitblazen op fotoshoot. Dit was echt genieten, een zalig moment met z'n tweetjes!

Tegen 18u waren we terug aan de feestzaal, waar de dinergasten tegen 18u30 opnieuw toekwamen. Dit waren er maar een 60-tal. Echt een aanrader om het diner in beperkte kring te doen. Eindelijk de tijd om wat met de mensen te praten en je aandacht te verdelen. Tijdens de receptie had ik immers het gevoel dat ik een beetje geleefd werd en niet kon voldoende genieten van deze mooie momenten.
Het eten was verbluffend, de bedienen mega goed, alles was piekfijn in orde! De bruidjes die nog met Bart Claes trouwen komende maanden, maak je geen zorgen, je feest is echt in goede handen. Ik kan geen slecht woord kwijt over de organisatie, integendeel, ze nemen al je zorgen weg! Een speciale pluim gaat hierbij naar Jorun van Bart Claes, zij is echt geweldig.
Om 21u kwamen de gasten van het avondfeest toe en om 22u hadden we al de openingsdans. We kozen voor Feeling good van Michael Bublé. Super nummer! Hier hebben we heel veel complimentjes van gekregen, en toegegeven, het zag er inderdaad spectaculair uit met die lange witte sleep...
We hadden nog een schitterend dansfeest, maar waren toch blij tegen 3u te kunnen afsluiten. Het was een geweldige dag.

Onze fotograaf heeft haar best gedaan om ons al meteen een sneak preview te geven van de foto'tjes. En ze zijn echt prachtig:
Ziezo, dat was mijn nogal uitgebreide verslag van onze prachtige dag.

Vele groetjes,
Marjolein







Marjolein
30-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 33 | Gelezen: 2542


Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik3-5-2012 8:38:02

Proficiat met jullie huwelijk . Wat een mooie foto's! Wie was jouw fotografe?



Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik3-5-2012 8:38:30

Prachtige foto's van een mooie dag!
Vind je haarjuweel trouwens schitterend!
Van waar komt het?

Groetjes,
Kiki*



Sofie
26-5-2012
 Meld misbruik3-5-2012 8:38:37

Heel mooi! Proficiat!



sarah
24-8-2012
 Meld misbruik3-5-2012 8:39:53

Klinkt zalig. Dikke proficiat



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik3-5-2012 8:53:42

Leuke foto's, je zag er stralend uit :-)
Gefeliciteerd en veel geluk samen!



Jili
12-5-2012
 Meld misbruik3-5-2012 9:03:29

Waauw...
leuk verslagje en super mooie foto's!
Proficiat en geniet ervan...



Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik3-5-2012 9:05:48

Waauw prachtige fototjes van een ongetwijfeld prachtige dag! Gefeliciteerd!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik3-5-2012 9:32:10

Ooooh...GUSTJE :-) hihi! De lieverd...had hem direct herkend...en Sofie en Benjamin natuurlijk...
Sofie doet mijn nageltjes...en ze had verteld dat ze naar een trouw gingen :-).
Echt prachtige foto's hoor! Die allereerste foto gaf mij al kippenvel...met de spiegel en je jurk ernaast! En die met het konijntje...super cute!!!
Waar hebben jullie de fotoshoot gedaan? Echt mooie locatie!
Je zag er stralend uit! Heel mooi haarjuweel ook...prachtige jurk!!
En nog 1 ding: Yiruma...perfect choice!! Ik wil het ook als intrede (wel gemeentehuis, want wij trouwen niet voor de kerk).

Geniet van het leven samen!!!

groetjes



pascale
2-6-2012
 Meld misbruik3-5-2012 9:32:20

Wauw Marjolein! Jullie waren echt super mooi!
En dan die bedankjes en tafelindeling.. KEI ORIGINEEL!
Echt heel mooi, en ben blij dat jullie zo'n mooi weer hadden!

Groetjes. x



mona
27-7-2013
 Meld misbruik3-5-2012 9:36:41

Wat een geluk hebben jullie gehad met het weer zeg! Moet echt een mooie dag geweest zijn.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik3-5-2012 9:43:03

Mooie foto's - Proficiat!



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik3-5-2012 10:24:32

Heel erg mooi en jouw jurk, WauW! Proficiat!



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik3-5-2012 10:35:44

Prachtig prachtig - een stralende bruid, een schitterende trouw!
Proficiat!



Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik3-5-2012 10:43:37

Hele mooie foto's, prachtige bruid en het zag er inderdaad een enorm geslaagde dag uit! :-)
Dikke proficiat!



benita
8-9-2012
 Meld misbruik3-5-2012 11:34:22

Mooie foto'kes, je zag er stralend uit

Geniet nog van jullie huwelijk, en een dikke proficiat!



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik3-5-2012 12:15:49

Een hele dikke proficiat met jullie huwelijk!
Wat een leuk verslagje en prachtige foto's!
Jullie straalden echt.

Geniet nog maar even na en ik wens jullie heel veel geluk toe!


groetjes,


Mieke



Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik3-5-2012 13:02:40

leuke fotootjes! Geniet er nog van!!



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik3-5-2012 13:06:19

Proficiat met jullie huwelijk!
Super mooie foto's.



cindy
22-9-2012
 Meld misbruik3-5-2012 13:17:37

Wauw,heel mooi,een dikke proficiat.



Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik3-5-2012 14:30:30

Wauw! Hele mooie foto's! Jullie straalden en jullie hadden echt superweer!

Geniet ervan!



cindy
1-9-2012
 Meld misbruik3-5-2012 18:22:36

een dikke proficiat



Marjolein
30-4-2012
 Meld misbruik3-5-2012 20:26:41

Wauw, tof al die reacties!
Onze fotografe is Evy Raes. Zij was eigenlijk niet onze geplande fotograaf, maar die heeft een aantal dagen voor de trouw afgebeld (!)... Hij stelde Evy voor als vervangster. Was eerst wat wantrouwig, maar als ik nu de foto's zie ben ik super blij dat zij het uiteindelijk is geworden. De foto's zijn echt geweldig en precies zoals ik het wou. Het was ook een toffe madam!
Het haarjuweel is eigenlijk een diadeem, maar de kapster heeft de beentjes weggewerkt in mijn kapsel . Heb het samen met mijn kleed gekocht bij JPC collection. Moesten er bruidjes echt geïnteresseerd zijn, ik overweeg eventueel om het te verkopen (als ik me niet bedenk natuurlijk)...

@ Sandra, inderdaad Gustje was de ringendrager & ster van de dag
Benjamin is mijn broer en getuige, vandaar. Sofie heeft ook mijn nageltjes gedaan voor de trouw

Groetjes,
Marjolein



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik3-5-2012 20:53:40

Hij zag er idd super uit in zijn mini kostuumpje!!
Sofie is the best...ben jaren bij iemand anders gegaan met mijn nagels, maar ben zo blij dat ik Sofie al meer dan een jaar heb...ze is zoooo goed!!!
Geniet nog maar goed na met je mooie foto's!! Heb ze net nog eens bekeken en ze zijn heel mooi!

groetjes



letizia
19-5-2012
 Meld misbruik4-5-2012 6:45:36

Mooi mooi mooi!!!!
Echt een stralende bruid ;)
Nu kijk ik nog meer uit naar onze trouwdag, nog 14.
Grtjs



Jili
12-5-2012
 Meld misbruik4-5-2012 8:05:55

@ Marjolein: Waar hebben jullie de foto's laten maken? In dit in de buurt van de feestzaal?



Marjolein
30-4-2012
 Meld misbruik4-5-2012 10:21:27

Onze foto's zijn gemaakt in provinciaal domein het Vinne in Zoutleeuw. Dit is op een kleine 10 minuutjes rijden van Hof ten Steen... Vlakbij dus



Elisabeth
4-2-2012
 Meld misbruik4-5-2012 13:22:02

Heel grappig, op de foto's herkende ik Peter Teeuwen! Ik ben vroeger, toen we nog kind waren, bevriend geweest met zijn zus Liesbeth :)

Prachtig hoor!

Groetjes!



Marjolein
30-4-2012
 Meld misbruik5-5-2012 0:22:43

Elisabeth, goed gezien ... Peter is inderdaad ondertussen mijn man Wat is de wereld toch klein he!
Liesbeth staat ook op de foto's trouwens, in een blauw kleedje met rode sjaal.

Groetjes



Elisabeth
4-2-2012
 Meld misbruik5-5-2012 0:29:18

Proficiat, ik wens jullie het allerbeste toe! (leuk om dat kleine Lucasje nu groot te zien ;) )

Groetjes!



Ruth
4-5-2013
 Meld misbruik6-5-2012 21:22:29

Hey Marjolein,

Mooie foto's! Het zag er een leuke dag uit!
Mag ik vragen waar je die kleine krijtbordjes hebt gehaald voor je tafelnamen? Dit kan mss nog van pas komen :o)



Tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik9-5-2012 1:29:25

Wauw Marjolein, wat was je mooi!
Mooi kleed, je haar was heel leuk!
Proficiat zeg!



lieselot
7-9-2012
 Meld misbruik9-5-2012 20:13:48

Prachtige foto's!Ik ben zeker geïnteresseerd om de diadeem te kopen, stuur me anders prové je vraagprijs.
Weet je soms ook welke bloemen en planten precies in je bruidsboeket zaten? Is écht helemaal mijn ding!!!

groetjes

Lieselot



Marjolein
30-4-2012
 Meld misbruik9-5-2012 23:30:06

@ Ruth, plaatjes met de tafelnamen voor elke bezoeker heb ik gekocht in de schleiper, maar heb ze later ook bij ava gezien (is van rayher)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info