Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geen stress en toch slechte nachten :(

  3-5-2012 7:00:11
Amai kga er zaterdag slecht uitzien, het is nu al 3 nachten dat ik amper slaap!
Stress heb ik niet, maar ben gewoon met de kleine dingen bezig zo van: morgen dit en dat nog, ...
Iemand een hulpmiddeltje tegen dikke wallen onder de ogen???

Jana
5-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1389


Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik3-5-2012 8:07:20

Ik heb me ooit laten vertellen dat visagisten een zalf gebruiken die ook goed is tegen aambeien, dat zou een wondermiddel zijn. Nu vind ik dat zelf toch maar gek en ik zou ook niet weten of dat zonder voorschrift kan. Verder: theezakjes van Kamillethee. Kamille verzacht heel erg.



Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik3-5-2012 8:26:49

Aambeienzalf? Tiens, dat ga ik dan toch eens proberen. Heb daar al een tijdje last van. Wordt erger in stressperiodes en tijden dat ik te weinig slaap.



Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik3-5-2012 8:39:16

Ik heb dat ook al gehoord, maar of het waar is...



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik3-5-2012 9:19:26

Ik heb altijd gehoord dat je 2 koffielepeltjes in de koelkast moet leggen, die er 's ochtends uitnemen en over je oogleden leggen...ale, zo er tegen drukken...zou de zwelling enorm tegengaan. Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar klinkt wel logisch dat de koude lepeltjes ontzwellen :-).

groetjes!



Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik3-5-2012 9:43:04

Jana,

Hierbij enkele middeltjes, die mijn oma mij ooit is heeft verteld.

IJsklontjes of koud washandje
Je wallen zullen een stuk verminderen als je er even een koud washandje of ijsblokjes tegenaan houdt. Door de kou trekken de bloedvaten in je huid samen, met als gevolg dat het vocht langzaam wordt afgevoerd.

Komkommer
Plakjes komkommer op je ogen kunnen ook wonderen doen. Komkommer zorgt ervoor dat de zwelling wegtrekt.

Zakjes kamillethee
Veel mensen zweren ook bij koude zakjes kamillethee. Kou zorgt dat de bloedvaten samentrekken en kamille heeft een verzachte werking.

Relaxmasker
Er zijn vele soorten verkoelende en verzachtende relaxmaskers te koop bij de drogisterij of bij de beautyshop. Laat je informeren door één van de medewerkers en zorg dat je ze thuis klaar hebt liggen voor ´noodgevallen´.

Massage
Een eenvoudig, snel en goedkoop middel om snel je wallen te laten slinken is een korte massage. Masseer voorzichtig met je vingertoppen de onderkant van de wallen. Geef wat druk en laat weer los. Op deze manier zorg je ervoor dat de afvalstoffen door het bloed afgevoerd worden

Laat weten of het gewerkt heeft



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik3-5-2012 12:26:26

jup aambeizen zalf werkt echt maar dat is een vies goedje ni normaal en stinken dat dat doet.

wat bij mij wel werkt is iets totaal anders doen voor het slapen, zoals een intens WII matchje ofzo. of tijdens het slapen geurbrandertje met lavendel olie of dat op handdoek over kussen doen.



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik3-5-2012 21:25:35

wij zijn ook nog niet aan het stressen. maar herkennen het minder slapen wel. mijn vriend heeft deze nacht nog eens goed geslapen na drie nachten zo goed als niets te hebben geslapen. ik was vanmorgend al even aan het wroeten toen ik naar de klok keen 7uur!!! ik herken het dus!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...