Terug naar overzicht
Welke verhuurwinkels heb je geprobeerd? Misschien hebben wij nog adresjes voor je?Op www.d-moda.nl hebben ze ook jongenskostuums vanaf maat 80. Op deze website http://www.hello4kids.nl/c-824972/kinderkostuums/ ook.Hopelijk vind je iets - je hebt nog even - ik duim alvast!
Ook mss eens kijken op de website van littleflowers.nl. Ik heb daar mijn kostuumpje voor het bruidsjongetje gekocht (maat 86). Is echt een hele mooie kwaliteit voor weinig geld en een hele goede service. Binnen de week had ik de kostuumpjes ontvangen. Succes!
Hey meiden,Merci al voor jullie reacties maar deze websites ben ik ook allemaal al afgegaan.Zij hebben inderdaad allemaal mooie kostuumpjes maar nergens het 'moderne rokkostuum' voor kleintjes.Ze hebben altijd maar zo'n gewoon kostuum ofterwel het 'klassieke rokkostuum' en zo'n klassiek hebben we dus al gekocht maar dat vond mijn nicht afschuwelijk. http://www.suitsyouwell.nl/jongens/kinderkostuums/502/k... Ze vond dat haar zoontje er dan ging staan als een pinguïn :-( dus dat is ook al een verloren kost geweest. Zij wil perse eentje zoals het grijze dat ik in mijn post geplaatst heb.
Hoi Jontje,Mag ik eens vragen waar je de kleedjes voor de bruidsmeisjes hebt gekocht?Is hier ook een moeilijke bevalling en ik vind niets voor een degelijke prijs.Alvast bedankt en veel groetjes!Mieke
sorry maar als jij alles hebt betaald , heeft ze er volgens mij niks int te zeggen anders moet ze het maar zelf betalen pff sommige mensen moeten toch alles naar hun hand kunnen zetten khoop dat je iets vind of haar toch kan overhalen om voor het kostuumpje te gaan die je al hebt aangekocht
ik heb alle kleedjes van de bruidmeisjes gekocht bij Suitsyouwell en de schoentjes ook.Per bruidskindje heb ik een budget genomen van 70euro (alles in: kleedje, bolero, schoentje, kousje en diadeempje) Al die nichten hebben er nooit geen problemen over gemaakt, int begin heb ik ze enkel laten kiezen tussen 2 kleedjes en voor de rest was alles hoe ik het wou.Behalve die ene nicht met het zoontje, zij voelt haar altijd en overal in de familie uitgesloten, ook omdat zij de enigste is met een jongentje.Ik wou de schoentjes dan ook kopen voor onder het kostuumpje maar zij heeft al sportschoentjes voor eronder gekocht omdat ze dat mooier vond. Terwijl ik van van die geklede sportschoentjes wou in het lakleer zoals de bruidegom.Maar haar man is ook niet zo kostuumgezind en ik denk dat het daardoor komt dat ze zo moeilijk doen.Als ik er ook met haar over stuur antwoord ze maar wanneer ze wil.Zoals met het andere kostuumpje ook, ik rij er dan om en vraag aan haar om alle afmetingen door te geven van haar zoontje. Ik krijg dan enkel bericht terug van ja stuur mij als in de winkel zijt hoelang de broek is en dan kan ik eens denken.Ik ga dat kostuumpje dus kopen en het grootste was toch maar een 86 dus ja neem ik dat gewoon en laat ik haar dat weten. Krijg ik een bericht terug en hoelang was dat dan wel? tja als zij geen moeite doet ik ook niet.Nu wil ik eentje bestellen via internet (als ik het vind toch, en juist antwoord gekregen van een winkel in Engeland die geen online shop heeft, maar het toch wil verzenden voor mij :-) ) dus ik vraag haar als sinds gisteren om alle maten door te geven, maar tevergeefs nog steeds geen antwoord.En zoiets kan ik nu niet terugsturen als het verkeerd is natuurlijk, dus nu haar nog eens bericht sturen en hopen op antwoord met de maten dat ik het kan bestellen en dan is hopelijk alle miserie voorbij!
echt niet leuk jammer maar er is altijd zo 1 in de familie vrees ik . Ze kan alles sinds niet zeggen dat jij gaan moeite hebt gedaan ik weet niet of ik zoveel geduld met haar zou hebben
ik heb er al redelijk veel geduld mee gehad omdat we het van haar zo gewoon zijn.Maar heb haar nu uitdrukkelijk gestuurd dat ik vandaag de afmetingen moet hebben of dat het anders zowiezo het zwarte zal worden.En kreeg dan toch vlug een bericht terug :-)ze is hem nu aan het opmeten want ze had nog wat vragen van waar tot waar er wat gemeten moest worden.Dus tegen deze avond kan ik opgelucht gaan slapen...En volgende week versturen we de uitnodigingen, en dan kan ik weer wakker gaan liggen van de bevestigingen
hey, misschien het laten maken? Heb wel geen idee wat zo iets kost..
de stress van een bruid to be
voila de dag eindigt toch nog goed.Het winkeltje dat ik in Engeland gevonden heb, gaat het verzenden voor mij en mijn nicht heeft meegewerkt voor de goede maten door te geven.Nu wachten tot ik hier op mijn stoepje toekrijg :-) maar ben dan toch al geruster.Enkel begint ze nu toch zelf over de schoentjes of ik ze toch niet kan kopen degene die ik voorgesteld had Och ja...Ik hou jullie op de hoogte wanneer ik het pakketje toekrijg!
Na lang wachten op het kostuumpje heb ik toch nog een ander onlinewinkeltje moeten zoeken en kijk donderdag besteld en vandaag was de post er al mee!Eindelijk weer een zorg minder!
Welk winkeltje is het nu geworden?
Uiteindelijk via ebay een shop gevonden in Engeland.En die hadden nog een overvloed van die kostuumpjes.Bij alle andere winkeltjes kreeg ik steeds te horen van juist die maat niet meer binnen maar wel dat of dat nog...En bij dit had ik het direct, en aangezien wij vroeger veel met ebay zelf verkochten voor de zaak had ik er wel vertrouwen in.http://myworld.ebay.co.uk/poshtotz-store/ groetjes!