Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorbereiding trouw

  21-8-2006 20:30:26
hallo iedereen

ik en mijn vriend trouwen op 1/09/2006. Tot nu toe hebben we enkel rondgekeken voor zalen en normaal gezien leggen we die de komende weken vast. Ik heb eigenlijk geen enkel idee hoe vroeg ik met al de rest moet beginnen vb. trouwkleed, fotograaf, dj, auto's, kerk, ... Hebben jullie soms tips? groetjes Liselotte

liselotte
22-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 786


Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik21-8-2006 20:41:24

Hallo Liselotte

Vorige week heb ik mij diezelfde vraag gesteld. Ik dacht dat het nodig was om zo vlug mogelijk het gemeentehuis, kerk (indien gewenst), zaal, DJ, fotograaf en eventueel vervoer vast te leggen.
Momenteel hebben we het gemeentehuis en de kerk vastliggen en zijn we prijzen aan het opvragen voor zalen, fotograaf, vervoer.

Groetjes
Rebecca
11.08.07



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik21-8-2006 21:04:11

Hey

In oktober zijn er weer huwelijksbeurzen en daar vind je alles samen. Het is wel gemakkelijk als je echt weet hoe je wil dat je dag eruitziet, zodat je gericht kunt gaan zoeken. bv ik wou koetsen hebben dus heb niet gekeken naar oldtimers en bussen enzo.

Voor de fotograaf heb ik er 5 bezocht (dat was mijn shortlist nadat ik op internet had gekeken) en uit die 5 eentje gekozen. De dj heb ik gevonden via zo'n trouwbeurs.

Voor het trouwkleed zou ik gewoon vanaf oktober (dan is de nieuwe collectie er) gaan rondkijken. Ik ehb 3 winkels gedaan, en uiteindelijk mijn kleed in december gekocht.

Voor de kerk bel je best eens met de pastoor en leg je de datum en het uur al vast. Nadien spreek je met hem af, maar dat is pas enkele maanden voor de trouw. Je moet wel een doopbewijs hebben, en daarvor ben ik lang bezig geweest (om dat van mijn vriend aan te vragen) dus best op tijd beginnen.

Groetjes en veel succes!

Vicky
09.09.06



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik22-8-2006 8:47:38

Hey,

Wij zijn op ongeveer een jaar van de trouw begonnen.
Eerst de zaal, gemeentehuis en kerk. Bij ons kan gemeentehuis echter pas 6 maand op voorhand.
Dan fotograaf, ceremoniemeester, vervoer en dj (en eventueel videograaf). Dat zijn volgens mij de meest dringende zaken. Een beetje de dingen waarvoor je andere mensen nodig hebt eigenlijk.
Bij ons zorgt de pastoor zelf voor de doopaktes.
Een beurs is wel interessant (zoals Vicky reeds schreef).
De nieuwe collectie trouwkledij komt inderdaad tussen september en november binnen.

Groetjes, Sissi



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik22-8-2006 10:04:19

hey

wij zijn begonnen met de zaal omdat iedereen zei dat dat het belangrijkste was en inderdaad hebben onze datum aangepast aan de zaal... verder hebben we al vervoer en dj

nog veel plezier


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...