Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Winkels voor een maatje meer

  1-5-2012 14:48:44
Hallo iedereen,

wij gaan kledij beginnen zoeken voor de mama's. De schoonmama heeft een maatje meer, 54, en vind in het dagelijks leven al niet zo gemakkelijk kleren. Dus nu dat het wat feestelijker mag zijn is het al helemaal niet eenvoudig. Wie kent er winkels in de regio waasland voor een maatje meer waar ze ook klassiekere kledij verkopen?

Bedankt.

Wendy
28-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1311


Maaike

 Meld misbruik1-5-2012 15:20:53

hey

dit zijn 2 winkels die ik ken paprika en ulla popken ik heb er even de site bij gedaan.
http://www.paprika-shopping.be/pa_nl/



http://www.ullapopken.be/nl/inhoud/klantenservice/servi...


groetjes Maaike



Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik1-5-2012 16:32:12

ulla Popken heeft inderdaad een erg interessante site, die kleding kan je ook bestellen die sturen ze dan naar de winkel. ik geloof dat je altijd kan ruilen als het niet in orde is maar dat moet je eens navragen ik ga altijd naar de winkel toe. paprika heeft ook wel leuke dingen maar persoonlijk vind ik de broeken van mindere kwaliteit... Verder kan je ook altijd eens je licht op steken bij een kleermaker:; die vind je makkelijk in de gouden gids. Als het toch eens voor een feest is :-) Ik heb in hasselt een kleedje voor de wettelijke trouw op bestelling staan (ik vind nog wel makkelijk kleding maar ,wilde eens iets retro en vind dat dan maar in een 48 dus dat ging niet anders) en de prijs viel echt wel mee. Ik heb we;l gemerkt dat er veel verschil zit tussen de kleermakers qua prijs, ed. dus je moet zeker goed navragen. De mijne heeft ook wat advies gegeven voor de stof ed. Dus dan is het zeker in orde :-)



tine
14-8-2010
 Meld misbruik1-5-2012 17:38:05

ik heb zelf 48, en voor men bruidsjurk (rood-wit) ben ik in temse gaan kijken, couture rachel, heeft bruids en suite-kledij ook voor maatje meer volgens mij



petra
9-6-2012
 Meld misbruik1-5-2012 19:19:11

hey, di loco in lichtaart, is ook een mooie winkel voor een maatje meer
groetjes xx



veerle
25-5-2012
 Meld misbruik1-5-2012 19:34:50

inderdaad paprika en ullapopken mooie dingen.
succes



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik1-5-2012 19:58:16

xandres x-line is ook wel een mooie winkel. hun collectie is soms mooi soms ook niet. in de zomer vaak linnen. Er is een winkel in gent en antwerpen en brussel.



Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik1-5-2012 21:00:25

Wou net dezelfde winkel aanraden Sara! Mijn getuige heeft daar de perfecte little black dress gevonden met linnen en voile maar toch zeer modern en gekleed.



Brigitte
28-12-2012
 Meld misbruik1-5-2012 22:45:32

In Lommel heb je xl mode, dit is zowel klassiek als modern.

Veel succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...